Maar hoe weet je dan zo goed hoe je lichaam op uitdroging reageert?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik slik al de zwangerschapsvitamine van dagravit.
Voor de rest probeer ik wel veel fruit te eten maar lijkt het wel of ik vette dingen iets beter binnenhou. Net maar een tosti gemaakt. Ik word er zelf af en toe ook moedeloos van. De ene dag hou ik het wel binnen en de volgende dag weer niet.
Volgens mij is mijn lichaam niet gemaakt voor zwangerschappen terwijl ik voo de rest eigenlijk nooit ziek ben of andere aandoeningen heb.
Nou gewoon eten dan die tosti! Zó slecht is t nou ook weer niet, brood met kaas en hamquote:Op donderdag 9 december 2010 12:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik slik al de zwangerschapsvitamine van dagravit.
Voor de rest probeer ik wel veel fruit te eten maar lijkt het wel of ik vette dingen iets beter binnenhou. Net maar een tosti gemaakt. Ik word er zelf af en toe ook moedeloos van. De ene dag hou ik het wel binnen en de volgende dag weer niet.
Volgens mij is mijn lichaam niet gemaakt voor zwangerschappen terwijl ik voo de rest eigenlijk nooit ziek ben of andere aandoeningen heb.
Ik kan ook niet zo goed tegen malaria pillen. En kwam na 3wk vakantie en 10kilo lichter weer thuis. Toen was ik dus net aan het uitdorgen en die 3wk had ik bijna niks gegeten en gedronken en was het ook nog zo'n 40 a 50 graden.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan zo goed hoe je lichaam op uitdroging reageert?
Dat had je toch wel eerder meegemaakt? Ik las dat en het maakte me nl. toen al nieuwsgierig.Het is niet iets dat dagelijks gebeurt zeg maar.
Wetenschappelijk bewezen dat ze geen donder doen. Maar als je er in gelooft misschien wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef Aventura het volgende:
Op een internationaal forum dat bij een iphone app hoort las ik dat sommige misselijken zweren bij van die zgn. biomagnetische armbandjes. Volgens mij dezelfde als ook het nationasl elftal omhad. Baat het niet..
Mijn tante draagt het al een geruime tijd eentje. Voor tegen de misselijkheid van dr medicijnen (heeft problemen met dr longen en moet er zware medicijnen voor dragen). Ze is er niet minder misselijk door (helaas). Maar ze wil hem niet af doen omdat ze denkt dat je lichaam er aan moet wennen. Ja doosje al meer dan een half jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef Aventura het volgende:
En nee ik geloof ook geen reet van biobandjes, maar dingen tegen wagenziekte...klinkt mij niet onlogisch in de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |