dat mag ook wel dat 'ie nog niet roest.. mijn halve klacht ging over een astra uit '92quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik rijd nu in een Astra uit '97 en er zit geen spatje roest op. Start altijd, ook met het koude weer. Altijd buiten gestaan.
Totaal geen problemen mee eigenlijk.
opels zijn goed... rijden lekker.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat loopt iedereen nou te bitchen op Opel...
En voor wat betreft SAAB: die nieuwe 9-5 is een goede auto naar mijn mening.
Toyota roept z'n auto's tenminste nog terug (na enig aandringen).quote:Op woensdag 8 december 2010 18:07 schreef Herr.Flick het volgende:
Toyota, is het enigste merk dat het vaakst het afgelopen jaar terug is gemoeten naar de garage..
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Zij baseren deze lijst op een database met 55.000 auto van hun klanten in Engeland.
Is dit ook representatief voor Nederland denk je?
Dat is het ook heulemaaalll niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef Mark_Rutte het volgende:
Renault
Mercedes
Verder heb ik met mijn mazda ook veel problemen gehad, ik denk echter niet dat het echt een slecht merk is.
boutjes brake af omdat ze doorgerot warenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jij als monteur zou moeten weten dat Saab niet automatisch gelijk is aan GM. Veel werk aan de ontwikkeling van de ecotec serie motoren is gedaan door Saab, en oa ook Opel en Lotus. En ook het (epsilon) platform van de 9-3 is ~50% Saab eigen, oa de passief mee sturende achteras vindt je alleen op de 9-3. En als bij het vervangen van de banden 20 bouten afbreken, zou ik toch eens kijken of je niet wat te lomp die dingen vast/los draait. :n
Overigens spreken mijn persoonlijke ervaringen, en de diverse betrouwbaarheidsstatistieken je toch wat tegen als het om de betrouwbaarheid van de Saab 9-3 gaat. Dat je bij een Saab garage veel kapotte Saabs in de werkplaats zal vinden, is niet echt een goede maatstaf lijkt me. Dat zou betekenen dat Lada het meest betrouwbaar is, omdat jij die nooit op de brug hebt?
kijk in de sohwroom bij ons in alkmaar daar hebben we er 2 staanquote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Hyperdude het volgende:
Die nieuwe 9-5 lijkt wel vaporware.
Heb dat ding nog nergens gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |