Qua ontwerp en comfort indd wel, maar betrouwbaar zijn ze echter wel.quote:
Nou dan wel de nieuwe en niet deze oudjes...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Qua ontwerp en comfort indd wel, maar betrouwbaar zijn ze echter wel.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Creeg het volgende:
Ohja, Lancia spant helemaal de fcking kroon.
Da's echt onzin. Na de overname door Fiat is het zo rond einde 80's niet heel veel soeps meer geworden. Maar slecht neu.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat merk is zo slecht dat ik de naam niet eens durfde te spellen, uit angst dat mijn Volvo door vliegend roest bevangen zou worden.
We hebben het over slecht in de zin van, betrouwbaarheid, niet smaakquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef Jimmie het volgende:
Alles uit Azië.
Inspiratieloos jatwerk, enorm saai, karakterloos, geen eigen identiteit, geen historie, plastic fantastic. Soort Tonka Toys voor volwassenen..
Wat staat dat ding belachelijk hoog zeg!!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef rubje het volgende:
[..]
wij zijn allemaal homies voor jou![]()
![]()
[ afbeelding ]
saab gebruikt gm motoren en ze bouwen die dingen zeer slecht werk zelf bij saab alfa en lanciaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Stokstaart het volgende:
Saab slecht![]()
Zelf denk ik toch wel Renault .
todat er een monteur aan moet werken die zecht wel wat anders iedere keer als ik moet werken aan een saab komen er altijd extra problemen bovenop komt vooral door gm onderdelen kwa uiterlijk zijn ze wel goed vooral de nieuwe 9-5 is mooiquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef fruityloop het volgende:
Slecht: Peugeot, vooral onze (ex) 206 met veel wazige motormanagement problemen en vage bijgeluiden uit de motor en het interieur.
Stuk beter: Saab 9-3, geen piepjes/kraakjes, heldere indeling van het instrumentarium, strak lopende motor, goed ontworpen chassis.
hangt van het onderhoud af zijn goede auto's maar alleen als je er belagelijk veel onderhoud aan doet en normaal gebruikt de nieuwe van lancia dan he de oude zijn idd onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Creeg het volgende:
Ohja, Lancia spant helemaal de fcking kroon.
das een probleem bij de goedkope dieselsquote:Op woensdag 8 december 2010 13:04 schreef Electrood het volgende:
VW KAN een goede auto bouwen zoals de Golf.Maar andere modellen schijnen daar door te moeten lijden...VW Caddy?Een ramp!Gewerkt bij een firma die veel van die dingen had,heel vaak in de garage voor service,vooral voor vast zittende gaspedaal!!!!
ze kunnen het ook wel somsquote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef samsuus het volgende:
[..]
Familie van mij rijd al jaren in een Twingo, ding is geloof ik 16 jaar oud, komt elk jaar prima door de APK en nauwelijks extra kosten.
Blijft een Franse auto, maar Twingo en dan vooral de oudjes hoor ik vaak goede dingen over.
Als er niks kapot is, hoeft er ook geen monteur aan te werken..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef j_rone het volgende:
[..]
todat er een monteur aan moet werken die zecht wel wat anders iedere keer als ik moet werken aan een saab komen er altijd extra problemen bovenop komt vooral door gm onderdelen kwa uiterlijk zijn ze wel goed vooral de nieuwe 9-5 is mooi
Zij baseren deze lijst op een database met 55.000 auto van hun klanten in Engeland.quote:
nee maar als je bandjes moet vervangen hooren er geen 20 wielbuiten af te brekenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als er niks kapot is, hoeft er ook geen monteur aan te werken..
Jij als monteur zou moeten weten dat Saab niet automatisch gelijk is aan GM. Veel werk aan de ontwikkeling van de ecotec serie motoren is gedaan door Saab, en oa ook Opel en Lotus. En ook het (epsilon) platform van de 9-3 is ~50% Saab eigen, oa de passief mee sturende achteras vindt je alleen op de 9-3. En als bij het vervangen van de banden 20 bouten afbreken, zou ik toch eens kijken of je niet wat te lomp die dingen vast/los draait.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef j_rone het volgende:
[..]
nee maar als je bandjes moet vervangen hooren er geen 20 wielbuiten af te breken
en ik heb in 2 manden tijd al 5 motoren vervangen van 3 9-3 en 2 van de oude 9-5 alles gm
alfa heeft ook problemen met gm motoren zoals de brera hebben altijd problemen en zijn niet vooruit te branden
Klopt, da's ook zoiets.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Hyperdude het volgende:
Die nieuwe 9-5 lijkt wel vaporware.
Heb dat ding nog nergens gezien.
Precies. Rij nu bijna 2 jaar Opel. En heb nog geen problemen gehad.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat loopt iedereen nou te bitchen op Opel...
Inderdaad. Ik rijd nu in een Astra uit '97 en er zit geen spatje roest op. Start altijd, ook met het koude weer. Altijd buiten gestaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Precies. Rij nu bijna 2 jaar Opel. En heb nog geen problemen gehad.
Verder heb ik niet veel verstand en/of ervaringen met bepaalde merken om een mening te kunnen geven over een bepaald merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |