quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja tis toch eigenlijk hetzelfde als live praten..
P.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, een nieuw topic. Raad eens wie er zo nog een half uur naar huis moet lopen?
Lastig, geef eens een hintquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, een nieuw topic. Raad eens wie er zo nog een half uur naar huis moet lopen?
Los? Want jij hebt de auto mee?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
quote:
Ik vind met dit weer/kou/gladheid lopen een betere optie dan fietsen! Je kan hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:50 schreef LieLie het volgende:
DH, hoe was Maarten eigenlijk?
Ik hoop dat ze het nog gaan uitzenden
lekker!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef golfer het volgende:
*burb*
Rosevalaardappels met olijfolie, tijm, knof, rozemarijn en zeezout uit de oven, lapje gegrild lamsbout voor mij en merengueworstjes voor B. en een grote zelfgemaakte gemengde salade.
Er kan voorlopig even niets meer bij.
lekker!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Slimme opmerking gemaakt tijdens research meeting + 1 bonuspunt![]()
Nu gauw naar huis mezelf trakteren op hotwings
Nu heb je een 3 ipv een 2?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Slimme opmerking gemaakt tijdens research meeting + 1 bonuspunt![]()
Nu gauw naar huis mezelf trakteren op hotwings
Ja, vind ik ook! Lekker stevige schoenen aan en glibberen maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind met dit weer/kou/gladheid lopen een betere optie dan fietsen! Je kan het
Michael Jackson is ook dood. Wist je dat al?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
jezus ik wist helemaal niet dat Leslie Nielsen vorige week was overleden
No wayquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Michael Jackson is ook dood. Wist je dat al?
pompoen met sinaasappel en kaneelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor soep was 't, DE? Inderdaad zo... suf, zoiets.
lekker toch?quote:Wij gaan zo naar de afhaalthai om de hoek
Leslie is 84 geworden maar ik dacht dat hij nog maar eind 60 was ofzo..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Michael Jackson is ook dood. Wist je dat al?
Ik zit van de onderbuurman te tappen, zolang als dat duurtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef DarkElf het volgende:
Hé je hebt weer internet CF!![]()
(of zit je bij de mac?)
Je vindt vast wel iemand beter dan Aurequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
GEZOCHT: Een leven te koop
Ik heb er geen meer
Twee lijntjes liepen niet gelijk maar dat kwam omdat data verkeerd was ingevoerd; dat had ik waargenomen middels een gekke errorbar in een grafiek.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Lekker stevige schoenen aan en glibberen maar!
Ik heb dan ook de motorische skillzzz van een kleuter
Steer, vertel, wat was je inbreng?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vindt vast wel iemand beter dan Aure
handigquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit van de onderbuurman te tappen, zolang als dat duurt
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vindt vast wel iemand beter dan Aure
Weet ook niet waar hij dat nu ineens vandaan heeftquote:
Ik heb een van de duurstequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Ben nu al een half uurtje in het kader der bezuinigingen ook maar eens de energieleveranciers aan het uitchecken (leuk werkje trouwens) en wat een verschillen
Scheelt het echt zoveel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Ben nu al een half uurtje in het kader der bezuinigingen ook maar eens de energieleveranciers aan het uitchecken (leuk werkje trouwens) en wat een verschillen
preciesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet ook niet waar hij dat nu ineens vandaan heeft
Want Aure is een baas
Ik heb altijd het gevoel dat het verschil in de praktijk niet zo groot is eigenlijk.quote:
Als ik invoer dat ik een combinatie wil (dus G&E vast bij 1 bedrijf) kunnen we op jaarbasis 788 besparen zit ik net uit te rekenen. Moet nog ff uitrekenen wat het is als je losse bedrijven kiest.quote:
Energiebedrijven hebben mazzel dat heel veel mensen hun prijs voor een lange termijn hadden afgesloten terwijl die prijs daarna flink naar beneden ging.quote:
Daar heeft het ook mee te maken ja, wij hebben het tarief vaststaan geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef borisz het volgende:
Energiebedrijven hebben mazzel dat heel veel mensen hun prijs voor een lange termijn hadden afgesloten terwijl die prijs daarna flink naar beneden ging.
hoe heet ze?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Thuis en lekker afhaalchineesje gescoord.
Jammer dat ik geen tijd hebquote:
kan dat dan per jaar? dat zal dan ook wel waarschijnlijk duurder zijn dan als je op dat moment voor een paar jaar afsluitquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heeft het ook mee te maken ja, wij hebben het tarief vaststaan geloof ik.
Je zou dus eigenlijk je energiebedrijf ook per jaar moeten afsluiten en bekijken, net als je zorgverzekeraar? Dan kan je altijd overstappen... of denk ik nou te simpel?
Dat gevoel krijg ik ook aangezien er ook nog verhuurkosten bij komen ( bij mij iig) en transportkosten en meer van die bijkomende shit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat het verschil in de praktijk niet zo groot is eigenlijk.
quote:
Niet ziek worden jij hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef DarkElf het volgende:
gammelheid slaat hier toch ook iets meer toe, hoewel ik gelukkig niet zoals de mr echt ziek ben ofzo... meer gewoon een lichamelijk onbehagen.
vanavond maar eens lekker vroeg onder de wol.
De prijs wordt normaliter per half jaar vast gesteld. Toen die liberalisering plaats vond ging met adverteren met zet nu die prijs vast voor de komende vijf jaar. Maar wat bleek de prijs ging daarna salen waardoor heel veel mensen eigenlijk te veel betaal(d)en. Maar je zou ieder jaar over kunnen stappen idd als dat contractueel mogelijk is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heeft het ook mee te maken ja, wij hebben het tarief vaststaan geloof ik.
Je zou dus eigenlijk je energiebedrijf ook per jaar moeten afsluiten en bekijken, net als je zorgverzekeraar? Dan kan je altijd overstappen... of denk ik nou te simpel?
Neem eneco --> http://thuis.eneco.nl/ene(...)co.aspx?src=megamenuquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan dat dan per jaar? dat zal dan ook wel waarschijnlijk duurder zijn dan als je op dat moment voor een paar jaar afsluit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken..
Zondag bij het uit eten met m'n ouders was een leuke Chinese serveerster. Maarja, dat doe je niet he.. de serveerster versieren. Wel gezegd dat ze m'n toetje mocht uitzoeken
en met stokjes gegeten omdat ze dat al heel d'r leven doet en ik beweerde dat dat niet moeilijk kon zijn.. viel nog tegen! Maar wel gelukt
Aan het eind van de avond was ik er heel goed in.
dat is altijd zo volgens mij, dat geeft een vertekend beeld denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook aangezien er ook nog verhuurkosten bij komen ( bij mij iig) en transportkosten en meer van die bijkomende shit.
schattig..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
schattig om te lezen dat je zo je best doet
Ik vind het maar matig tov voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens, dat boekje van de AH met kerstproducten.. jummm duur maar erg lekker!!![]()
daar ga ik dit jaar de boodschappen doen aangezien ik mag koken
Achja, of je nu meer geld uitgeeft aan je energie of geld overhoudt en daar een extra DVD van koopt maakt uiteindelijk weinig uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dat is altijd zo volgens mij, dat geeft een vertekend beeld denk ik.
nee je bent cute, een klein broertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
schattig..
schattig?
Schattig!![]()
Ik ben niet schattig, ik ben stoer.
ben vorig jaar alweer vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig tov voorgaande jaren.
is ie dan eindelijk dood?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Gaaaaaah wat een stom einde van Dexter
Bij ons is het belangrijk ivm ons sterk veranderde verminderde inkomen om flink te besparen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef rijsttafel het volgende:
Achja, of je nu meer geld uitgeeft aan je energie of geld overhoudt en daar een extra DVD van koopt maakt uiteindelijk weinig uit.
Gewoon, om alvast te wennen aan je burgerleven straksquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik voor de grap eens om 21:00 naar bed gaan?
Iewquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Met een afhaal chineesje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
De boete die we eventueel riskeren wordt nu overgenomen door de nieuwe leverancierquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
De prijs wordt normaliter per half jaar vast gesteld. Toen die liberalisering plaats vond ging met adverteren met zet nu die prijs vast voor de komende vijf jaar. Maar wat bleek de prijs ging daarna salen waardoor heel veel mensen eigenlijk te veel betaal(d)en. Maar je zou ieder jaar over kunnen stappen idd als dat contractueel mogelijk is.
let wel op. vaak is het voordeel incl. een eenmalige bonus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik invoer dat ik een combinatie wil (dus G&E vast bij 1 bedrijf) kunnen we op jaarbasis 788 besparen zit ik net uit te rekenen. Moet nog ff uitrekenen wat het is als je losse bedrijven kiest.
Ik weet alleen nog niet precies hoe het zit met onze contracten, want je moet niet opzeggen als het nog niet kan, dan betaal je een boete lees ik. (ik had me er nog nooit in verdiept eigenlijk)
ja mag ie een keer meespelen vanwege zn verdiensten.. gebeurt er ditquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De boete die we eventueel riskeren wordt nu overgenomen door de nieuwe leverancier
2200 mag een man he.. 2500 zelfs. weet alleen niet of dit ook voor kleine mannetjes geldtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6, kom ik op 1700 kcal uit vandaag, anders was het 2200 geweest
Pff nou.. als het niet nodig is laat ik liever alles zoals het is.. gedoe met dat vergelijken en omzetten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso verstandig eens in de paar jaar kijken naar dingen als GWL
Op geletquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef z80 het volgende:
let wel op. vaak is het voordeel incl. een eenmalige bonus.
ik heb laats ook weer zitten tellen en rekenen of het goedkoper kan.
blijkt dat als ik de bonus niet mee tel ik of een paar tientjes per jaar goedkoper uit ben,
of veel meer ga betalen omdat het een contract voor meerder jaren is en enkel het eerste jaar een bonus op levert.
Wij hebben er ook jaren niet naar gekeken, omdat we genoeg verdiendenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff nou.. als het niet nodig is laat ik liever alles zoals het is.. gedoe met dat vergelijken en omzetten.![]()
Qua ziektekosten kom ik niet heel veel goedkoper uit overigens als ik dat zo zie, dus ik blijf mooi waar ik zit!!
Ja in jullie geval kan ik het me helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben er ook jaren niet naar gekeken, omdat we genoeg verdienden
Elke besparing waar dan ook is er 1 nu
Die 2500 kcal voor een man is bedacht voor mensen die niet willen rekenen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2200 mag een man he.. 2500 zelfs. weet alleen niet of dit ook voor kleine mannetjes geldt
Dat is mijn angst wel een beetje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu maar hopen dat je niet in een doolhof aan rompslomp verzeild raakt met overstapdingen die fout gaan en zo
Ja dat willen wij ook nog doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Hier zijn we compleet over gegaan op ziggo. Scheelt een hoop centen nu KPN de deur uit is.
Qua overstappen hebben we totaal geen problemen gehad.
Toch raak.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:06 schreef TAV74 het volgende:
Ach de tering scheids.. Je bevoordeeld de overtreder zo.
Tot je geel en dan rood krijgtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet die overnieuw? dan zou ik ook als tegenstander iedere keer vooruit lopen
Daar kun je rood voor krijgen als je het steeds maar bewust doet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet die overnieuw? dan zou ik ook als tegenstander iedere keer vooruit lopen
Waarom zou de ene onbetrouwbaarder zijn dan de andere? Hadden jullie geen energie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dat willen wij ook nog doen.Hebben tv en internet al daar, dus is de telefoon er bij eigenlijk wel zo logisch.
Met Oxxio geen goede ervaringen qua overstappen. Ooit zo stom geweest een jaar daar de energie vandaan te willen halen, maar we zijn nu gelukkig gewoon weer bij Eneco. Misschien niet de goedkoopste optie, maar wel betrouwbaar.
ik vraag me af; hoe weet de verslaggever altijd zo snel dat er een penalty wordt gegeven? heeft de scheidsrechter een bepaald gebaar wat hij ziet?quote:
Ja, hij fluit en wijst naar de penaltystip.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vraag me af; hoe weet de verslaggever altijd zo snel dat er een penalty wordt gegeven? heeft de scheidsrechter een bepaald gebaar wat hij ziet?
aah thanks! alleen die fluit wist ik maar dat kan meer betekenen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hij fluit en wijst naar de penaltystip.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah thanks! alleen die fluit wist ik maar dat kan meer betekenen.
Ik hoef helemaal geen service. Zolang ze maar gewoon mijn energie leveren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Veel van die partijen verlenen nauwelijks service.
ja ik begrijp die gebaren nooit vandaar dat ik wilde weten wat voor gebaar een penalty isquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Scheidsrechter geeft altijd met gebaren aan waarom hij fluit, anders is het nogal bewerkelijk
Met de arm wijzen in een richting geeft aan welke partij een vrije trap mag nemen met de arm omhoog blijven staan erna is een indirecte vrije trap.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
vrije trap, wat is dat voor gebaar?
Nou, ze paaien je eerst om je een contract te laten afsluiten, dan bieden ze met een hoop bombarie een eerste verlening tegen goede voorwaarden en daarna doen ze alle mogelijke moeite om het stilzwijgend te verlengen tegen een klotetarief en hoor je dus helemaal niets meer van ze.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom zou de ene onbetrouwbaarder zijn dan de andere? Hadden jullie geen energie?
Di-dah-dah-dit dit dah-dit di-dah di-dah-di-dit dah dah-di-dah-dah.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Scheidsrechter geeft altijd met gebaren aan waarom hij fluit, anders is het nogal bewerkelijk
Wat je nog een boze telefoniste van Oxxio aan de telefoon opleverde ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef TAV74 het volgende:
En toen was ik er klaar mee en heb ik alles ondergebracht bij één partij.
http://en.uefa.com/traini(...)andsignal/index.htmlquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
vrije trap, wat is dat voor gebaar?
danku!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de arm wijzen in een richting geeft aan welke partij een vrije trap mag nemen met de arm omhoog blijven staan erna is een indirecte vrije trap.
Waarop ik pissig werd en nooit meer iets gehoord heb van die boete die ze op ging leggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat je nog een boze telefoniste van Oxxio aan de telefoon opleverde ook![]()
Wat een mafketel was dat!
Leek er wel op, volgens mij gaf hij halverwege de duik nog een knipoogquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
danku!
volgens mij maakte Boschker net een extra rolletje om te laten zien dat ie toch wat kan
Nou, we hebben gewoon nu voor 2 jaar alle (groene) energie vastgelegd tegen een vast tarief, dus voorlopig zijn we er weer vanaf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ze paaien je eerst om je een contract te laten afsluiten, dan bieden ze met een hoop bombarie een eerste verlening tegen goede voorwaarden en daarna doen ze alle mogelijke moeite om het stilzwijgend te verlengen tegen een klotetarief en hoor je dus helemaal niets meer van ze.
En toen was ik er klaar mee en heb ik alles ondergebracht bij één partij.
Dat gaat op zich ook prima, alleen voor jezelf even noteren wanneer het afloopt, kun je op tijd weer zoeken naar de beste optie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, we hebben gewoon nu voor 2 jaar alle (groene) energie vastgelegd tegen een vast tarief, dus voorlopig zijn we er weer vanaf.
Yups. Ben ik ook van plan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef TAV74 het volgende:
Dat gaat op zich ook prima, alleen voor jezelf even noteren wanneer het afloopt, kun je op tijd weer zoeken naar de beste optie.
dankje!! net gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
http://en.uefa.com/traini(...)andsignal/index.html
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leek er wel op, volgens mij gaf hij halverwege de duik nog een knipoog
voordeelregelquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje!! net gezien
snap alleen niet wat advantage is, het gebaar wel maar wat gebeurt er als het advantage is?
Mooi. Kan je me mooi ff helpen door mee te denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb mijn boek uit en nu verveel ik me![]()
bijna de hele middag/avond zitten lezen
google is your friendquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh ik weet nog niet wat er dan gebeurt..
ratatouille is een goeiequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg voedselgoeroe's, wat vinden jullie: ik ga met kerst een mooi varkensfilet op tafel zetten met een appel-uien-jus / saus. Ik had rode kool als groente in gedachten, maar dat is door mijn gewaardeerde tafelgenoten afgeschoten als zijnde niet de favoriet van de familie.
Mijn gedachte net was om er iets van een ratatouille bij te zetten als groentegerecht, maar iets maakt dat ik daar over twijfel. Wat denken jullie?
Elke speler van dat team krijgt dan een paar minuten een klein belastingsvoordeeltjequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh ik weet nog niet wat er dan gebeurt..
Ik vind het geweldig hoe je het brengtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke speler van dat team krijgt dan een paar minuten een klein belastingsvoordeeltje.
misschien een paar verschillende groentes zodat mensen daaruit kunnen kiezen? Broccoli, boontjes, rode kool met appeltjes (en ze dat verplicht laten proevenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg voedselgoeroe's, wat vinden jullie: ik ga met kerst een mooi varkensfilet op tafel zetten met een appel-uien-jus / saus. Ik had rode kool als groente in gedachten, maar dat is door mijn gewaardeerde tafelgenoten afgeschoten als zijnde niet de favoriet van de familie.
Mijn gedachte net was om er iets van een ratatouille bij te zetten als groentegerecht, maar iets maakt dat ik daar over twijfel. Wat denken jullie?
Watquote:
check!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi. Kan je me mooi ff helpen door mee te denkenZie boven
ik dacht dat je me voor de gek hield met je knipoog tijdens zijn rolletje..quote:
ik weet het inmiddelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke speler van dat team krijgt dan een paar minuten een klein belastingsvoordeeltje.
Zou ik toch nooit doen johquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je me voor de gek hield..
Nou, ik wil het mezelf nou ook weer niet te moeilijk maken. Rode kool is echt geen optie. We zijn met vijf en vier ervan houden niet van rode koolquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
misschien een paar verschillende groentes zodat mensen daaruit kunnen kiezen? Broccoli, boontjes, rode kool met appeltjes (en ze dat verplicht laten proeven)
Maar ik heb ook nog wel een recept voor een bonensouflé voor jebehoorlijk machtig maar erg lekker!! en bijzonder..
Geen idee. Ik ben niet van de varkensvleesgerechten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap lekker, Steerquote:
vond die ratatouille van P. best een goed idee! meerdere groentes, past ook bij lamsbout.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
zit zelf overigens ook nog met het groentedilemma voor bij de lamsbout..
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet van de varkensvleesgerechten.
Trusten jochie!quote:
Goeie salade ipv groente? Al kan er ook groente in de salade natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik wil het mezelf nou ook weer niet te moeilijk maken. Rode kool is echt geen optie. We zijn met vijf en vier ervan houden niet van rode koolBroccoli is niet mijn favo ding dus die valt ook af
Boontjes kan, maar dan ga ik gelijk denken aan haricot verts met spek en dat vind ik er dan weer niet bij passen. Bonensouffle heb je een oven voor nodig en daar staat het varkensvlees al in.
Zo...alle opties afgeschoten nuVolgende tips?
Een varken van marsepein?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat weet ikJullie krijgen ook heul iets anders de 15e
Jong en veel energie dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Voor iemand die ongeveer drie uur heeft geslapen sinds gisterochtend ben ik eigenlijk helemaal niet zo moe..
gewokte spinazie met knoflook en pijnboompittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik wil het mezelf nou ook weer niet te moeilijk maken. Rode kool is echt geen optie. We zijn met vijf en vier ervan houden niet van rode koolBroccoli is niet mijn favo ding dus die valt ook af
Boontjes kan, maar dan ga ik gelijk denken aan haricot verts met spek en dat vind ik er dan weer niet bij passen. Bonensouffle heb je een oven voor nodig en daar staat het varkensvlees al in.
Een ideequote:
dat ja en 1 nachtje weinig slaap heb je niks van.quote:
Maar FFT, dat past niet toch niet de appel-uien jus? Die knoflook knalt heel de smaak van de appels wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewokte spinazie met knoflook en pijnboompitten
Nou, 1 nacht geen slaap en ik ben een week van slag en doodop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja en 1 nachtje weinig slaap heb je niks van.
Nu ben ik ook nog eens kleinquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee je bent cute, een klein broertje
quote:Malse varkensfilet gaat goed samen met zoete groenten als wortelen en zoete aardappelen, die veel voedingsvezels en bètacaroteen bevatten en goed zijn voor het hart. Uien en appels leveren daarnaast nog vitamine C en foliumzuur.
dat was om te zorgen dat ik toen niet dood gingquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet ziek worden jij hoorTrouwens...kun jij wel ziek worden met alle medicijnenzooi die ze begin van het jaar in je gepompt hebben?
![]()
dat laatste lust Thijs niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond die ratatouille van P. best een goed idee! meerdere groentes, past ook bij lamsbout.
of zoete aardappel met pompoen en abrikozen?
Ja klopt, maar ik zou verwachten dat je dan de komende jaren ook wel een beetje immuun bent voor een willekeurige bacterie / virusquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat was om te zorgen dat ik toen niet dood gingeen gewone griep kan iedereen krijgen
Alleen het deel waar FF iets vanaf weetquote:
Ook een idee jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat laatste lust Thijs niet.
Ik denk nog wel ff over geroosterde groentes na.. maar dan zonder tomatensaus..
Ze stond naast je bij het urinoir?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:31 schreef rijsttafel het volgende:
Alleen het deel waar FF iets vanaf weet
Mijn oma is zo'n beetje helemaal geconserveerd door alle medicijnen, maar die krijgt ook griep hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik zou verwachten dat je dan de komende jaren ook wel een beetje immuun bent voor een willekeurige bacterie / virus
Kijk, dat klinkt eigenlijk wel goed. Wilde sowieso er een aardappel/koolraap gratin bij maken. Maar geglaceerde worteltjes en wat raapjes lijken me daar wel goed bij passen jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
Lamsvlees;worteltjes,knolselderij,schorseneren,raapjes,prei,uien,witte bonen.
Ok dan. Worteltjes....hmmm....beetje saai, dat welquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn oma is zo'n beetje helemaal geconserveerd door alle medicijnen, maar die krijgt ook griep hoor
hmm hoeft niet toch? maar spinazie en appel vind ik wel gek... bloemkool met kerrie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar FFT, dat past niet toch niet de appel-uien jus? Die knoflook knalt heel de smaak van de appels weg
ze zat bij hem op schoot in Rotterdamquote:
Combinatie winterpeen met venkel uit de oven is erg lekker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ok dan. Worteltjes....hmmm....beetje saai, dat welMaar winterpeen uit de oven
Die kan op zich bij het vlees in de braadslede
Ja hallo...je hebt het over het kerstdiner, tutquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm hoeft niet toch? maar spinazie en appel vind ik wel gek... bloemkool met kerrie?
Hmmm....venkel. Dat lusten ze wel volgens mij. Maak me gekquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Combinatie winterpeen met venkel uit de oven is erg lekker.
Ahjahquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons is het belangrijk ivm ons sterk veranderde verminderde inkomen om flink te besparen.
Zojuist dus overgestapt
beaamtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Combinatie winterpeen met venkel uit de oven is erg lekker.
Ik denk het wel pee. Ik zou het dan wel apart klaarmaken, maar volgens mij moet dat wel voegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....venkel. Dat lusten ze wel volgens mij. Maak me gekPast dat anijzige van venkel wel een beetje bij appel denk je?
Ik weer meer over FF dan je wilt wetenquote:
ik loop altijd de mannentoiletten inquote:
niet alleen bij hemquote:
jaa gratin!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt eigenlijk wel goed. Wilde sowieso er een aardappel/koolraap gratin bij maken. Maar geglaceerde worteltjes en wat raapjes lijken me daar wel goed bij passen ja
Lekker knus tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet alleen bij hemwat een klein bankje voor ons allen toen
grr dan maar geen groente..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo...je hebt het over het kerstdiner, tutDan moet het wel een beetje bij elkaar passen hoor
en bloemkool
![]()
met oprotzakjequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lekker knus toch![]()
Kreeg weer het gevoel dat ik had als ik thuisgebracht werd na een kinderfeestje. Met z'n 5en op de achterbank.
JAAA!quote:
Ah....probleem is alleen dat het een kleine oven is en dat ik naast de braadslee voor het varkensvlees dus geen plek meer heb voor wat andersquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk het wel pee. Ik zou het dan wel apart klaarmaken, maar volgens mij moet dat wel voegen
je kan de wortel en venkel ook in een pan stoven met wat boter en een drupje water. Dat doe ik altijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....probleem is alleen dat het een kleine oven is en dat ik naast de braadslee voor het varkensvlees dus geen plek meer heb voor wat anders
Heldquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je kan de wortel en venkel ook in een pan stoven met wat boter en een drupje water. Dat doe ik altijd
tip: ik eet dat altijd bij de gepocheerde visquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeldDat ga ik eerst ff uitproberen binnenkort, maar het klinkt wel lekker
En makkelijk
Ik bak de winterpeen en de venkel altijd eerst lekker knapperig in de olijfolie voordat ik het bij een ovenschotel toevoeg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
je kan de wortel en venkel ook in een pan stoven met wat boter en een drupje water. Dat doe ik altijd
Lakker stukje kabeljauwfilet met mostert erbij en hup de oven in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
tip: ik eet dat altijd bij de gepocheerde vis
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tip: ik eet dat altijd bij de gepocheerde vis
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Lakker stukje kabeljauwfilet met mostert erbij en hup de oven in.
dr. F
ook heerlijk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Lakker stukje kabeljauwfilet met mostert erbij en hup de oven in.
dr. F
Blokje kaas Pee!! Blokje kaas...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ondanks de chinees krijg ik spontaan weer trek van jullie
Neh...ik zit echt volquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blokje kaas Pee!! Blokje kaas...
Er gaat zo een flesje water inquote:
dat is ook een goed idee! Al heb ik dat dus nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, ik zou bij lam geroosterde pastinaak doen
Succes gegarandeerd, heerlijk:quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Die ken ik alquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd, heerlijk:
http://translate.google.n(...)ld-french-bean-salad
Je kunt je er geen enorme buil aan vallen, de bereidingswijze is min of meer hetzelfde als voor wortel. Smaakt goed en het is weer eens wat anders!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is ook een goed idee! Al heb ik dat dus nog nooit gegeteneven eerst uitproberen dus van te voren, of ik dat wel lekker vind
Ik ga het absoluut proberen. Mits verkrijgbaar..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt je er geen enorme buil aan vallen, de bereidingswijze is min of meer hetzelfde als voor wortel. Smaakt goed en het is weer eens wat anders!
Heb het hier ook wel in de normale supermarkt zien liggenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
Knolselderiepuree met pastinaak en schorseneren.
Hou vergeten-groenten wil je het hebben.
we hebben een vrij redelijke groenteboer. Markt is dinsdags, dus dat is misschien iets te ver vooraf? (geen idee hoe lang je het kunt bewaren). Soms wil de appie het hebben, maar daar durf ik niet van uit te gaan..quote:
Ik vind schorseneren teveel moeite voor hoe lekker ze zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
Knolselderiepuree met pastinaak en schorseneren.
Hou vergeten-groenten wil je het hebben.
Net zo lang als wortels te bewaren!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
we hebben een vrij redelijke groenteboer. Markt is dinsdags, dus dat is misschien iets te ver vooraf? (geen idee hoe lang je het kunt bewaren). Soms wil de appie het hebben, maar daar durf ik niet van uit te gaan..
en weer is het gelijkquote:
hmm.. paar dagen dus.. zou moeten kunnen lukken. Even checken hier in de omgeving dus de komende tijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Net zo lang als wortels te bewaren!
quote:
Ja, lullig moment. Het veld oogt redelijk maar volgens mij is het bagger.quote:
quote:
Ik val in herhaling.quote:
Jij ook al. Die Chadli is toch wel een ontdekking hoorquote:
Ja, snap niet dat Ajax hem liet lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij ook al. Die Chadli is toch wel een ontdekking hoor
Tja, bij Ajax was hij waarschijnlijk direct in de kramp geschoten om vervolgens niets te presterenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat Ajax hem liet lopen.
Dat is Miss Montreal tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Wat is Just a Flirt toch een k*t liedje
Zit in het koorthemaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef TAV74 het volgende:
Dat is Miss Montreal toch![]()
![]()
dat kerstliedje is nog erger
Hou het zo inderdaad. Ik vind de muziek van dat non-talent echt zo vreselijk leeg en oppervlakkig. En het irriteert ook nog.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit in het koorthema
Kerstliedje ken ik niet en hoef ik niet te kennen verder
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit in het koorthema
Ik excuseer mij voor mijn naamgenoot.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit in het koorthema
Borisz Montrealquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik excuseer mij voor mijn naamgenoot.
ga je gauw in een hoekje plaatsvervangend zitten schamen ja!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik excuseer mij voor mijn naamgenoot.
Nietquote:
Zal vast goed komen johquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
Ja, echt balen. Hopelijk valt het uiteindelijk nog mee.
Stel dat er geopereerd moet worden, kan het dan wel helemaal goedkomen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
Daar gaan ze nog steeds wel van uit volgens mij. Maar dit was wel een tegenvaller, dus het blijft afwachten blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stel dat er geopereerd moet worden, kan het dan wel helemaal goedkomen?
't Is even slikken met zo'n kleintje, maar meestal komt het echt helemaal goed, johquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat is Lay down een lekker nr om mee te bleren
Nope. Dat wordt vrijdag m'n eerste poging. Heb het onlangs in een restaurant op en denk dat ik het wel redelijk kan imiteren. Mosamma heette het daar geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Rijssie, heb je een receppie voor die tomaten/courgette schotel met nuts?
Slaap lekkerquote:
Zou mooi zijn als het lukt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Yeah...eerste kamer wordt verstandighttp://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44267602
quote:
De incubatietijd van buikgriep varieert van 24 uur tot 72 uur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef DarkElf het volgende:
Blegh heb ook lichte koorts en rillingen nu. Zo maar lekke slapen. Bluezz weet jij toevallig hoe lang een soort buikgriepje besmettelijk blijft? Hebben zaterdag een afspraak met schone zus maar neig nu al naar afbellen, ze is door haar chemo erg vatbaar natuurlijk.
Wat de doc zegt en heel besmettelijk...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
De incubatietijd van buikgriep varieert van 24 uur tot 72 uur.
/dr. golfer
Ja dat blijkt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat de doc zegt en heel besmettelijk...
Moeilijk hoor zo'n kleintje zo te zien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar gaan ze nog steeds wel van uit volgens mij. Maar dit was wel een tegenvaller, dus het blijft afwachten blijkbaar.
Beterschap DEquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.eerst neefje toen zus, de mr en nu ik.
Nou ja morgen is t vast beter bij eerdergenoemde was t ook mild en kortdurend
Tnxquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap DENu mag het lekker wel
Oequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tnx![]()
Volgens de mr klink ik sexy want ik word hees
Oh, nog een tippie : veel handen wassen tussen alles door!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef DarkElf het volgende:
Kan hij morgen mooi kopjes thee voor mij regelen
Jakkes.quote:
Ja ik ben er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
Nog 35 minuten en dan.. 48*pi radialen rond de zon!![]()
Doen we al extra!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, nog een tippie : veel handen wassen tussen alles door!
/kruisbesmetting...
Blijft een mooi gebeuren die eerste kamer:+. Zullen die eerste kamerleden zichzelf uitschakelen of verkleinen? Dan moeten 50 vd 75 mensen zichzelf wegstemmen.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef DarkElf het volgende:
Kan hij morgen mooi kopjes thee voor mij regelen
Tip: er zitten 2*pi radialen in een rondje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tip: er zitten 2*pi radialen in een rondje.Huh? Je was toch al jarig geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
NEINquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huh? Je was toch al jarig geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |