quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja tis toch eigenlijk hetzelfde als live praten..
P.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, een nieuw topic. Raad eens wie er zo nog een half uur naar huis moet lopen?
Lastig, geef eens een hintquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, een nieuw topic. Raad eens wie er zo nog een half uur naar huis moet lopen?
Los? Want jij hebt de auto mee?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
quote:
Ik vind met dit weer/kou/gladheid lopen een betere optie dan fietsen! Je kan hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:50 schreef LieLie het volgende:
DH, hoe was Maarten eigenlijk?
Ik hoop dat ze het nog gaan uitzenden
lekker!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef golfer het volgende:
*burb*
Rosevalaardappels met olijfolie, tijm, knof, rozemarijn en zeezout uit de oven, lapje gegrild lamsbout voor mij en merengueworstjes voor B. en een grote zelfgemaakte gemengde salade.
Er kan voorlopig even niets meer bij.
lekker!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Slimme opmerking gemaakt tijdens research meeting + 1 bonuspunt![]()
Nu gauw naar huis mezelf trakteren op hotwings
Nu heb je een 3 ipv een 2?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Slimme opmerking gemaakt tijdens research meeting + 1 bonuspunt![]()
Nu gauw naar huis mezelf trakteren op hotwings
Ja, vind ik ook! Lekker stevige schoenen aan en glibberen maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind met dit weer/kou/gladheid lopen een betere optie dan fietsen! Je kan het
Michael Jackson is ook dood. Wist je dat al?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
jezus ik wist helemaal niet dat Leslie Nielsen vorige week was overleden
No wayquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Michael Jackson is ook dood. Wist je dat al?
pompoen met sinaasappel en kaneelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor soep was 't, DE? Inderdaad zo... suf, zoiets.
lekker toch?quote:Wij gaan zo naar de afhaalthai om de hoek
Leslie is 84 geworden maar ik dacht dat hij nog maar eind 60 was ofzo..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Michael Jackson is ook dood. Wist je dat al?
Ik zit van de onderbuurman te tappen, zolang als dat duurtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef DarkElf het volgende:
Hé je hebt weer internet CF!![]()
(of zit je bij de mac?)
Je vindt vast wel iemand beter dan Aurequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
GEZOCHT: Een leven te koop
Ik heb er geen meer
Twee lijntjes liepen niet gelijk maar dat kwam omdat data verkeerd was ingevoerd; dat had ik waargenomen middels een gekke errorbar in een grafiek.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Lekker stevige schoenen aan en glibberen maar!
Ik heb dan ook de motorische skillzzz van een kleuter
Steer, vertel, wat was je inbreng?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vindt vast wel iemand beter dan Aure
handigquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit van de onderbuurman te tappen, zolang als dat duurt
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vindt vast wel iemand beter dan Aure
Weet ook niet waar hij dat nu ineens vandaan heeftquote:
Ik heb een van de duurstequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Ben nu al een half uurtje in het kader der bezuinigingen ook maar eens de energieleveranciers aan het uitchecken (leuk werkje trouwens) en wat een verschillen
Scheelt het echt zoveel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Ben nu al een half uurtje in het kader der bezuinigingen ook maar eens de energieleveranciers aan het uitchecken (leuk werkje trouwens) en wat een verschillen
preciesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet ook niet waar hij dat nu ineens vandaan heeft
Want Aure is een baas
Ik heb altijd het gevoel dat het verschil in de praktijk niet zo groot is eigenlijk.quote:
Als ik invoer dat ik een combinatie wil (dus G&E vast bij 1 bedrijf) kunnen we op jaarbasis 788 besparen zit ik net uit te rekenen. Moet nog ff uitrekenen wat het is als je losse bedrijven kiest.quote:
Energiebedrijven hebben mazzel dat heel veel mensen hun prijs voor een lange termijn hadden afgesloten terwijl die prijs daarna flink naar beneden ging.quote:
Daar heeft het ook mee te maken ja, wij hebben het tarief vaststaan geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef borisz het volgende:
Energiebedrijven hebben mazzel dat heel veel mensen hun prijs voor een lange termijn hadden afgesloten terwijl die prijs daarna flink naar beneden ging.
hoe heet ze?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Thuis en lekker afhaalchineesje gescoord.
Jammer dat ik geen tijd hebquote:
kan dat dan per jaar? dat zal dan ook wel waarschijnlijk duurder zijn dan als je op dat moment voor een paar jaar afsluitquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heeft het ook mee te maken ja, wij hebben het tarief vaststaan geloof ik.
Je zou dus eigenlijk je energiebedrijf ook per jaar moeten afsluiten en bekijken, net als je zorgverzekeraar? Dan kan je altijd overstappen... of denk ik nou te simpel?
Dat gevoel krijg ik ook aangezien er ook nog verhuurkosten bij komen ( bij mij iig) en transportkosten en meer van die bijkomende shit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat het verschil in de praktijk niet zo groot is eigenlijk.
quote:
Niet ziek worden jij hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef DarkElf het volgende:
gammelheid slaat hier toch ook iets meer toe, hoewel ik gelukkig niet zoals de mr echt ziek ben ofzo... meer gewoon een lichamelijk onbehagen.
vanavond maar eens lekker vroeg onder de wol.
De prijs wordt normaliter per half jaar vast gesteld. Toen die liberalisering plaats vond ging met adverteren met zet nu die prijs vast voor de komende vijf jaar. Maar wat bleek de prijs ging daarna salen waardoor heel veel mensen eigenlijk te veel betaal(d)en. Maar je zou ieder jaar over kunnen stappen idd als dat contractueel mogelijk is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heeft het ook mee te maken ja, wij hebben het tarief vaststaan geloof ik.
Je zou dus eigenlijk je energiebedrijf ook per jaar moeten afsluiten en bekijken, net als je zorgverzekeraar? Dan kan je altijd overstappen... of denk ik nou te simpel?
Neem eneco --> http://thuis.eneco.nl/ene(...)co.aspx?src=megamenuquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan dat dan per jaar? dat zal dan ook wel waarschijnlijk duurder zijn dan als je op dat moment voor een paar jaar afsluit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken..
Zondag bij het uit eten met m'n ouders was een leuke Chinese serveerster. Maarja, dat doe je niet he.. de serveerster versieren. Wel gezegd dat ze m'n toetje mocht uitzoeken
en met stokjes gegeten omdat ze dat al heel d'r leven doet en ik beweerde dat dat niet moeilijk kon zijn.. viel nog tegen! Maar wel gelukt
Aan het eind van de avond was ik er heel goed in.
dat is altijd zo volgens mij, dat geeft een vertekend beeld denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook aangezien er ook nog verhuurkosten bij komen ( bij mij iig) en transportkosten en meer van die bijkomende shit.
schattig..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
schattig om te lezen dat je zo je best doet
Ik vind het maar matig tov voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens, dat boekje van de AH met kerstproducten.. jummm duur maar erg lekker!!![]()
daar ga ik dit jaar de boodschappen doen aangezien ik mag koken
Achja, of je nu meer geld uitgeeft aan je energie of geld overhoudt en daar een extra DVD van koopt maakt uiteindelijk weinig uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dat is altijd zo volgens mij, dat geeft een vertekend beeld denk ik.
nee je bent cute, een klein broertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
schattig..
schattig?
Schattig!![]()
Ik ben niet schattig, ik ben stoer.
ben vorig jaar alweer vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig tov voorgaande jaren.
is ie dan eindelijk dood?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Gaaaaaah wat een stom einde van Dexter
Bij ons is het belangrijk ivm ons sterk veranderde verminderde inkomen om flink te besparen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef rijsttafel het volgende:
Achja, of je nu meer geld uitgeeft aan je energie of geld overhoudt en daar een extra DVD van koopt maakt uiteindelijk weinig uit.
Gewoon, om alvast te wennen aan je burgerleven straksquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik voor de grap eens om 21:00 naar bed gaan?
Iewquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Met een afhaal chineesje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
De boete die we eventueel riskeren wordt nu overgenomen door de nieuwe leverancierquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
De prijs wordt normaliter per half jaar vast gesteld. Toen die liberalisering plaats vond ging met adverteren met zet nu die prijs vast voor de komende vijf jaar. Maar wat bleek de prijs ging daarna salen waardoor heel veel mensen eigenlijk te veel betaal(d)en. Maar je zou ieder jaar over kunnen stappen idd als dat contractueel mogelijk is.
let wel op. vaak is het voordeel incl. een eenmalige bonus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik invoer dat ik een combinatie wil (dus G&E vast bij 1 bedrijf) kunnen we op jaarbasis 788 besparen zit ik net uit te rekenen. Moet nog ff uitrekenen wat het is als je losse bedrijven kiest.
Ik weet alleen nog niet precies hoe het zit met onze contracten, want je moet niet opzeggen als het nog niet kan, dan betaal je een boete lees ik. (ik had me er nog nooit in verdiept eigenlijk)
ja mag ie een keer meespelen vanwege zn verdiensten.. gebeurt er ditquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De boete die we eventueel riskeren wordt nu overgenomen door de nieuwe leverancier
2200 mag een man he.. 2500 zelfs. weet alleen niet of dit ook voor kleine mannetjes geldtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6, kom ik op 1700 kcal uit vandaag, anders was het 2200 geweest
Pff nou.. als het niet nodig is laat ik liever alles zoals het is.. gedoe met dat vergelijken en omzetten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso verstandig eens in de paar jaar kijken naar dingen als GWL
Op geletquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef z80 het volgende:
let wel op. vaak is het voordeel incl. een eenmalige bonus.
ik heb laats ook weer zitten tellen en rekenen of het goedkoper kan.
blijkt dat als ik de bonus niet mee tel ik of een paar tientjes per jaar goedkoper uit ben,
of veel meer ga betalen omdat het een contract voor meerder jaren is en enkel het eerste jaar een bonus op levert.
Wij hebben er ook jaren niet naar gekeken, omdat we genoeg verdiendenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff nou.. als het niet nodig is laat ik liever alles zoals het is.. gedoe met dat vergelijken en omzetten.![]()
Qua ziektekosten kom ik niet heel veel goedkoper uit overigens als ik dat zo zie, dus ik blijf mooi waar ik zit!!
Ja in jullie geval kan ik het me helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben er ook jaren niet naar gekeken, omdat we genoeg verdienden
Elke besparing waar dan ook is er 1 nu
Die 2500 kcal voor een man is bedacht voor mensen die niet willen rekenen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2200 mag een man he.. 2500 zelfs. weet alleen niet of dit ook voor kleine mannetjes geldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |