Nee, maar ik was dronken dus ik dacht weinig zinnigs.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat 1 op de 2 mensen in europa Rollen en shit heeft?
overgewicht is ook een buikje he en dat zie je niet in een jas.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Robin__ het volgende:
als ik op straat kijk krijg ik toch het idee dat dit niet klopt. Of zitten er zo veel modder vette mensen vast in hun huis?
Wat een gelul man. Ik ben 1.81 en weeg 95KG.... uiteraard spierquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef Apekoek het volgende:
Tja laat ik het zo zeggen, als je bijvoorbeeld 1,85 bent en je weegt 85 kilo ben je gewoon te dik (of net niet, in ieder geval een grens geval). BMI klopt niet altijd maar het is toch wel een richtlijn.
Misschien niet te dik, maar hier begint het probleem dus wel. Mensen vinden dat ze niet te dik zijn terwijl wij allemaal een buikje ergens verstopt hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wat een gelul man. Ik ben 1.81 en weeg 95KG.... uiteraard spieren dat moest ff vermeld worden enzo.
Maar 1.85 en 85KG is niet te dik....
En is dat erg, dat buikje? Nee, integendeel zelfs, het heeft (enkele) voordelen qua gezondheid en praktisch geen enkel nadeel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Misschien niet te dik, maar hier begint het probleem dus wel. Mensen vinden dat ze niet te dik zijn terwijl wij allemaal een buikje ergens verstopt hebben.
geen buikje heeft ook geen nadelen, alleen maar voordelen namelijk modebeeld en gezondheid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En is dat erg, dat buikje? Nee, integendeel zelfs, het heeft (enkele) voordelen qua gezondheid en praktisch geen enkel nadeel.
Het enige "nadeel" is dat het niet in het modebeeld past....
Een buikje is niet ongezonder dan geen buikje. Sterker nog, er zijn tekenen dat een (klein) buikje gezonder is dan geen buikje (vooral op latere leeftijd).quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
geen buikje heeft ook geen nadelen, alleen maar voordelen namelijk modebeeld en gezondheid.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=2829quote:De mannelijke 55-plusser kan zijn buikje koesteren: magere leeftijdgenoten sterven 1,5 jaar eerder, blijkt nu.Licht overgewicht bij oudere man geen probleem
Een blijde boodschap in deze weken van overmatig eten: een beetje vet om het middel kan geen kwaad, althans niet bij 55-plussers. En zeker niet bij mannen: bij hen is mager zijn juist een risico.
Dat blijkt uit artikelen in het vakblad voor demografen Demos en het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde. Een man met een body mass index (bmi) onder de 23 heeft een levensverwachting die 1,5 jaar korter is dan een leeftijdgenoot met overgewicht.
quote:Mensen met een BMI rond 25 leefden het langst. Dat zeggen onderzoekers van de American Centres for Disease Control & Prevention (CDC).
De studie onderzocht het verband tussen de BMI en de jaarlijkse sterftecijfers over een periode van 30 jaar. Hieruit blijkt dat de gevolgen van overgewicht tot nu toe wellicht fel overschat werden.
Dan ben je niet te dik. Je lukt uit je nek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef Apekoek het volgende:
Tja laat ik het zo zeggen, als je bijvoorbeeld 1,85 bent en je weegt 85 kilo ben je gewoon te dik (of net niet, in ieder geval een grens geval). BMI klopt niet altijd maar het is toch wel een richtlijn.
Brede heupen en een dikke kont zijn bij vrouwen helemaal niet ongezond.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit verzand in gemierenneuk...de meeste mensen die ik op straat zie hebben wel wat meer dan een klein buikje. Die hebben een te dikke buik. Met bijpassende heupen en kont.
Jaren daarvoor hadden we al glazen 1,5 L.-flessen hoor...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Het ging mis toen de 1,5 ltr. pet-fles werd geïntroduceerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |