Probleem is echter dat het BMI ook om andere redenen niet meer maatgevend zou moeten zijn om te bepalen of je te zwaar bent. Maar we weten niet hoe dat onderzoek tot stand kwam, dus ook niet of de gegevens wel juist zijn...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik denk dat de overgrote meerderheid met een te hoog BMI eerder een te hoog vet% heeft dan een hoog spiergehalte hoor.
Mafkees.
Obesitas is een hoax! Een verzinsel van linkschmenschen om belasting te kunnen heffen idd.quote:
Om mijn eigen post wat krach bij te zetten:quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is echter dat het BMI ook om andere redenen niet meer maatgevend zou moeten zijn om te bepalen of je te zwaar bent. Maar we weten niet hoe dat onderzoek tot stand kwam, dus ook niet of de gegevens wel juist zijn...
quote:Actor Brad Pitt, who stars in the action-comedy Mr. And Mrs. Smith opening Friday, is many things. Rich. Talented. Attractive. And overweight.
The same government standard responsible for telling us that 65 percent of Americans are "overweight" or "obese" classifies this hunk as a chunk. Pitt, who plays an assassin-for-hire in his new flick, has been gunned down by the Body Mass Index (BMI), a measurement that separates us into government-approved and officially fat categories by taking into consideration only our height and weight. A BMI of 25 or more makes you overweight, and a BMI of 30 or more makes you obese. At a reported six feet tall and just over 200 pounds, Pitt's BMI is a pleasantly plump 28.
Pitt, of course, is not alone. Take his Ocean's 12 co-stars, Matt Damon and George Clooney. They're also "overweight."
Joh...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is echter dat het BMI ook om andere redenen niet meer maatgevend zou moeten zijn om te bepalen of je te zwaar bent. Maar we weten niet hoe dat onderzoek tot stand kwam, dus ook niet of de gegevens wel juist zijn...
Dat soort taferelen gaan hier ook komen. Als ik al zie hoe druk het soms niet bij de Mac is...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Heb deze film laatst gezien:
[ afbeelding ]
Angstaanjagend.
Ik was er toevallig eens een keer zondagmiddag tijdens de lunch. Ik zag gezinnen met jonge kinderen in hun pyjama! Voor het ontbijt!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat soort taferelen gaan hier ook komen. Als ik al zie hoe druk het soms niet bij de Mac is...
Nee hoor (zie fobo)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Nu heb je zeker overtollig huid
Ohja, ik moet jou nu serieus nemen met je 'mafkees?'quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik denk dat de overgrote meerderheid met een te hoog BMI eerder een te hoog vet% heeft dan een hoog spiergehalte hoor.
Mafkees.
Te hoge vetpercentage lijkt me...quote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De helft? Wanneer is iemand te dik dan? Als je niet graatmager bent?
Lijkt je, maar is dat dan ook waar ze naar gekeken hebben? Het feit dat ze obesitas noemen, doet vermoeden dat ze toch naar BMI gekeken hebben..quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Te hoge vetpercentage lijkt me...
en wat is dan te hoog? Feit dat je überhaupt een vetlaagje hebt?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Te hoge vetpercentage lijkt me...
Neeeeeeeee... echte rollen en shit...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en wat is dan te hoog? Feit dat je überhaupt een vetlaagje hebt?
Dus jij denkt dat 1 op de 2 mensen in europa Rollen en shit heeft?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:22 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Neeeeeeeee... echte rollen en shit...
Maar goed... men roept tegenwoordig vanalles, maar onze kennis op dit gebied is en blijft feilbaar. Dus maar niet te gauw verzekeraars laten bepalen wat gezond is en niet, want die 'algemene kennis" loopt vaak achter.
Niet verbazend omdat onze economie al sinds tijden de Amerikaanse achterna loopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:21 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een trieste ontwikkeling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |