En eeuhhnn fllesssiiee *hips* rooooiiiiiieee wijjjnnn!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef anufri het volgende:
en een glazie rooie wijn,
anders bederft het toch maar
Het was dan ook een goed verhulde tip aan jou.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom daar nog wel eens op donderdagavonden
Desperate vrouw!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
Ik kom daar nog wel eens op donderdagavonden
Nog geen cocksuckers? Das wel jammer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft allemaal van die stoere 'don't fuck with me 'less I say so' vrouwen als onderwerp.
Die jij poste lijkt veel op het beeld dat wordt gebruikt voor mijn cover.
Waarom denk ik aan de dikke vrouw met baard en kort pittig kapsel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft allemaal van die stoere 'don't fuck with me 'less I say so' vrouwen als onderwerp.
Die jij poste lijkt veel op het beeld dat wordt gebruikt voor mijn cover.
Lekker!?quote:
Moedercomplex?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom denk ik aan de dikke vrouw met baard en kort pittig kapsel?
Geen idee. Ik heb mijn moeder nooit gekend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moedercomplex?
Die dame past iig niet in het Niagaraplaatje.
huh?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Marrije het volgende:
Ik heb ook een tip:
[ afbeelding ]
Zit tenminste zout op!
Des te meer een verklaring voor het complex dat je parten speelt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen idee. Ik heb mijn moeder nooit gekend.
jammiequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Marrije het volgende:
Ik heb ook een tip:
[ afbeelding ]
Zit tenminste zout op!
Dat het electracomplexquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te meer een verklaring voor het complex dat je parten speelt.
ik bedoel dat ik dat ploatje niet snapquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou het toch eerder bij bier verwachten
En haaruitval. Hence het korte koppie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat het electracomplex![]()
Ik heb ook vast last van stroomuitval
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En haaruitval. Hence het korte koppie.
Ow ik dacht dat het over boeren ging.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef anufri het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik dat ploatje niet snap![]()
la maar...
Dat moest je dus nog even google-en!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje, D_K?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |