En dat was nog wel op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ohja![]()
in september mijn 5 jarig Fok! jubileum gemist
ik heb nog wel een setje voor je ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hebben het met blikjes en een draadje geprobeerd om kosten te besparen, maar dat was geen succes. We hadden storing op de draad.
ja maar.....ik vraag hem toch, anders krijg ik klappen van ons mamsquote:
Ja, we hebben er al eentje met storing op de draad en die werkt zonder stroom!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef anufri het volgende:
[..]
ik heb nog wel een setje voor je ...
hij kraakt een beeeeeeeeeeeeetje![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben???
lig jij nou boven???quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, we hebben er al eentje met storing op de draad en die werkt zonder stroom!
Alsnog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat was nog wel op mijn verjaardag
Ik zit nu in de westelijke vleugel en Laysa zit in de centrale hal!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef anufri het volgende:
[..]
lig jij nou boven???
ik bedoel niet bovenop![]()
maar boven en Laysa beneden of woont jouw bed in de huiskamer?
nah.. ik ken ut nie meer volgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit nu in de westelijke vleugel en Laysa zit in de centrale hal!
Flauwe mensen zouden zeggen dat je een vaatwasser moet nemen...Ik niet....ik doe die van mij morgenochtend wel....moet er vroeg uit en om 11 uur poetsen....Jeeejjjjjquote:
zo flauw was ik zelluf dus alquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Flauwe mensen zouden zeggen dat je een vaatwasser moet nemen...Ik niet....ik doe die van mij morgenochtend wel....moet er vroeg uit en om 11 uur poetsen....Jeeejjjjj
Welnee hij ligt op een bedje ik op de bank....en ja soms zeggen we wat via fok...omdat we dat willen...kan ons het fokken wat een ander denkt daarvanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef anufri het volgende:
[..]
nah.. ik ken ut nie meer volgen
ik gaat afwassenkutzooi ...
ik vraag wel zo'n machine ding in ''dat topic![]()
hendig
ja oke
doei
ik word vervelend nou
weet ik
WEET IK
Een rondje in de Stairway bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja bedankt, jij ook nog. Over 5 jaar geven we gewoon samen een feestje
Of in de Warhol, die is hier ook nogal populair.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een rondje in de Stairway bedoel je?
Ik kan het niet helpen, moet daar zó om lachen, hoe vaak ik hem ook zie. Dat knippen met zijn vingersquote:
Ik ben al uitgescholden voor Tru trol!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, moet daar zó om lachen, hoe vaak ik hem ook zie. Dat knippen met zijn vingersthanks Fann
eiquote:
erkoekwaus!quote:
Ja, hang ik ze boven bed, leer ik ze uit mijn hoofd en prevel ik ze iedere avond voor het slapengaan opquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind dat wel iets voor Teun. Kan ie de notes van Pietje lezen!
De vraag is hoe jij weet dat ze van pietje zijn als je niet kan zien van wie ze zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hang ik ze boven bed, leer ik ze uit mijn hoofd en prevel ik ze iedere avond voor het slapengaan op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |