Whut?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje, D_K?
neh... boerenkool dat wel..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het over boeren ging.
[ afbeelding ]
Ik wist het inderdaad niet helemaal zeker. Maar mijn vermoeden werd bevestigd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat moest je dus nog even google-en!
Zolang je aardappelen maar niet zo smaken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef anufri het volgende:
[..]
neh... boerenkool dat wel..
tering ik ben me een partij melig aan het worden
Electra - Oedipusquote:
Had het al uitgelegd!quote:
die zijn al opquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je aardappelen maar niet zo smaken!
Ik had babyvoeding op! Maar ik ben al wel een grote jongen hoor!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef anufri het volgende:
[..]
die zijn al op![]()
en er zat melk en een beetje roomboter door
ken mij het verotte, ik heb weerstand nodig met die kou
serieus???quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had babyvoeding op! Maar ik ben al wel een grote jongen hoor!
Dat is gezond! Zei de diëtiste ooit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef anufri het volgende:
[..]
serieus???
zit je aan de sonde voeding of wat??
ow... lul...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is gezond! Zei de diëtiste ooit!![]()
Nee, gelukkig niet! Bah, probeer maar eens een frikandel speciaal te eten met een sonde, da's zonde!
Nee hij gaat mij wisselen ik was eerstquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef anufri het volgende:
[..]
ow... lul...![]()
nah... beter dan
ken jij niet effe die afwas doen, ik heb geen zin![]()
Piemeltjes ja? Dat klinkt zo nog niet ingedaald.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef Laysa het volgende:
Het was meer het feit dat ie ineens een meisje was geworden....ik doe alleen maar piemeltjes...
Zijn de controllers te zwaar voor je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja....mijn ouders hebben een Wii sport gekocht(nja mijn moeder geloof ik) en nu heb ik spierpijn
Kan je niet wisselen! Waar ligt het bonnetje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hij gaat mij wisselen ik was eerst
Sja...dat mag jij zo vinden...niet iedereen blieft een enorme negerlulquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piemeltjes ja? Dat klinkt zo nog niet ingedaald.
wat moet ie wisselen dat gedoe enzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hij gaat mij wisselen ik was eerst
Mn cassette stommerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je niet wisselen! Waar ligt het bonnetje?
Nu geef je teveel prijs!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
Sja...dat mag jij zo vinden...niet iedereen blieft een enorme negerlul
ja mn medicatie....ik ben te moe...nah...ik doe het zo wel ff voordat de boel begint te loeien hierquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef anufri het volgende:
[..]
wat moet ie wisselen dat gedoe enzo?
nu geen vieze verhalen ... ik heb net gegeten
quote:
Ha, wat moet ik met een negerlul? Dat kleurt niet zo bij de rest!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |