Inmiddels de 13e dus nu is Nanique echt helemaal een half jaar!!
Al sneller dan we verwacht hadden werd ik zwanger van ons 2e kindje! Hoop spanning de 1e weken want was flink misselijk en had wat bloedverlies maar elke keer weer een hartje zien of horen! Bij de 20 weken echt kregen we bevestiging dat alles erop en aan zat en we nog een dochter erbij zouden krijgen!
![914196598_5_Id57.jpeg]()
Ondanks de bekkeninstabiliteit genoot ik van het getrappel in mijn buik en de kusjes die mijn buik kreeg van de oudste!
Rond de 34 weken kreeg ik 's nachts weeen.. Na een uur puffen toch de VK gebelt en ze voelde iets ontsluiting dus werd ik naar het ziekenhuis gestuurd daar ben ik 2 dagen gebleven en kreeg ik medicatie om te kunnen slapen want dat lukte niet..
Weer naar huis met weeen en 2 cm ontsluiting... En zo moesten we maar doorgaan want inleiding deden ze nog niet aan.
Heb nog wat bezoekjes ziekenhuis gehad in die tussentijd. Op 11 Juni kreeg ik eindelijk een dag zonder weeen!!! Wat een genot dus toch maar naar een bruiloft toe, eenmaal thuis braken spontaan mijn vliezen en volgten de weeen.. Op naar het ziekenhuis want was 36 weken zwanger. Na een nacht puffen schoot ik niks op en werd ik toch een handje geholpen door het infuus!
Op 12 Juni om 8.30 uur was ze daar dan een gezonde dochter, Nanique!
![1009813277_5_1-q3.jpeg]()
Na een moeilijke eerste weken kwam er ineens een glimlach en die is nooit meer weggegaan!
Een half jaar alweer!! Drinkt 4 grote flessen leeg, oefent met hapjes eten en lacht de hele dag door!
ByeBye allemaal tot in het andere topic!
Altijd blijven lachen... :)