abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89825359
Ze kwam om half 3 :D en toen niet in slaap te krijgen, om 4 uur sliep ze tot 6.. In mijn bed aan de borst nog tot 8... Zelf alleen amper geslapen vannacht, lukte niet ofzo..

Maar Leia dus maar niet meer wakker maken :D
pi_89826315
Hier elke 2 a 3 uur en tegenwoordig drinkt hij van 00 tot 02 aan 1 stuk door :D
Ik vind het nog wel te doen voorlopig zo. Al ben ik wel moe
pi_89827943
floris heeft geslapen van 10 tot 9, daarna fles en weer geslapen tot net. was wel fijn want k sliep pas laat dus he lekker kunnen uitslapen. nu ligt ie op zn buik in mn bed windjes te laten :')
  zondag 12 december 2010 @ 13:12:26 #229
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89830224
Nathan alleen gevoed om 4.45 en daarna pas om 9.15 *O*
En hij heeft vanochtend op freecell in de doek geslapen _O-
  zondag 12 december 2010 @ 13:32:29 #230
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_89830938
Er gaan vandaag gewoon vier baby-tjes (waaronder mijn kleine Siebe) naar de grote babytjes :)
Wat gaat de tijd snel....

Siebe begint trouwens te dromen volgens mij. Slaapt ie, dan ineens een schreeuw enzo, en een beetje gepruttel en vervolgens slaapt hij weer O+
kloep kloep
pi_89831083
Gefeliciteerd met het eerste half jaar!
Maar dat dromen doen ze toch vanaf dag 1?
  zondag 12 december 2010 @ 13:39:58 #232
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_89831148
Weet niet, volgens mij dromen ze echt vanaf een maand of 5; en kunnen ze dan ook wat overstuur wakker worden. Even troosten helpt dan vaak wel.
kloep kloep
pi_89839855
Dag Siebe en Borizzz, tot over 1,5 maand ;)

Wij hebben de box verplaatst (ivm de kerstboom :P) en ik heb hem gelijk een stand lager gezet.. Had ik eerder moeten doen want daardoor kan ze veel meer om zich heen kijken. Net keek ik even 2 seconde niet, had ze al haar boekjes te pakken gekregen en op haar gezicht gelegd en lag heel blij te trappelen :D maf kind!

En doordat ze ons nu beter ziet begint ze te draaien :o :D gekkie! Ze lijkt echt zo groot ineens..
  zondag 12 december 2010 @ 18:14:42 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89840854
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:36 schreef Pvoesss het volgende:
Hier elke 2 a 3 uur en tegenwoordig drinkt hij van 00 tot 02 aan 1 stuk door :D
Ik vind het nog wel te doen voorlopig zo. Al ben ik wel moe
Ha, herkenbaar... is dat even een geruststelling :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89840937
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Orea het volgende:
Dag Siebe en Borizzz, tot over 1,5 maand ;)

Wij hebben de box verplaatst (ivm de kerstboom :P) en ik heb hem gelijk een stand lager gezet.. Had ik eerder moeten doen want daardoor kan ze veel meer om zich heen kijken. Net keek ik even 2 seconde niet, had ze al haar boekjes te pakken gekregen en op haar gezicht gelegd en lag heel blij te trappelen :D maf kind!

En doordat ze ons nu beter ziet begint ze te draaien :o :D gekkie! Ze lijkt echt zo groot ineens..
Hihi, dat doet ons meisje ook, boekjes op haar gezichtje leggen. En een lol dat ze dan heeft! :)

We hebben de box nog niet lager gezet, nu kan ze tenminste nog over de bank ook heenkijken en dan niet meer. Draaien doet ze al wel een maandje, waarbij ze constant haar voetjes door de spijlen steekt. Gekkie. :D
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_89852418
Vanaf welke leeftijd zijn jullie of gaan jullie zwemmen met jullie kind? Isabelle is nu 3 maand en ze heeft haar eerste inentingen gehad. We gaan vanaf morgen naar een roompotpark en ik zou het leuk vinden om eventjes met haar te gaan zwemmen, 10 a 15 minuten ofzo. Maar ik heb al op meerdere sites gelezen dat het wordt afgeraden vanwege de dampen die op latere leeftijd astma end kan veroorzaken...Kijk dat heb ik er natuurlijk niet voor over. Maar aan de andere kant denk ik, wat kan die ene keer nou voor schade aanrichten? Wat vinden jullie?
pi_89852647
Gewoon lekker gaan zwemmen. Hou de lippen in de gaten, kleintjes koelen snel af. Verder gewoon doen, die ene keer kan echt geen kwaad hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89852795
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ha, herkenbaar... is dat even een geruststelling :')
Het is wat met die eind november kindjes :D
pi_89853277
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon lekker gaan zwemmen. Hou de lippen in de gaten, kleintjes koelen snel af. Verder gewoon doen, die ene keer kan echt geen kwaad hoor.
Fijn om nog even die bevestiging te krijgen. We gaan dus mooi eventjes samen zwemmen :D
pi_89853421
Leyla heeft al gezwommen. Nou ja zwemmen... Ff in het water gelegen.
Met jen ging ik babymassage doen en daarna zwemmen. Toen was ze ook 3-4 maanden.
pi_89860776
Inmiddels de 13e dus nu is Nanique echt helemaal een half jaar!!

Al sneller dan we verwacht hadden werd ik zwanger van ons 2e kindje! Hoop spanning de 1e weken want was flink misselijk en had wat bloedverlies maar elke keer weer een hartje zien of horen! Bij de 20 weken echt kregen we bevestiging dat alles erop en aan zat en we nog een dochter erbij zouden krijgen!

Ondanks de bekkeninstabiliteit genoot ik van het getrappel in mijn buik en de kusjes die mijn buik kreeg van de oudste!
Rond de 34 weken kreeg ik 's nachts weeen.. Na een uur puffen toch de VK gebelt en ze voelde iets ontsluiting dus werd ik naar het ziekenhuis gestuurd daar ben ik 2 dagen gebleven en kreeg ik medicatie om te kunnen slapen want dat lukte niet..
Weer naar huis met weeen en 2 cm ontsluiting... En zo moesten we maar doorgaan want inleiding deden ze nog niet aan.
Heb nog wat bezoekjes ziekenhuis gehad in die tussentijd. Op 11 Juni kreeg ik eindelijk een dag zonder weeen!!! Wat een genot dus toch maar naar een bruiloft toe, eenmaal thuis braken spontaan mijn vliezen en volgten de weeen.. Op naar het ziekenhuis want was 36 weken zwanger. Na een nacht puffen schoot ik niks op en werd ik toch een handje geholpen door het infuus!
Op 12 Juni om 8.30 uur was ze daar dan een gezonde dochter, Nanique!

Na een moeilijke eerste weken kwam er ineens een glimlach en die is nooit meer weggegaan!

Een half jaar alweer!! Drinkt 4 grote flessen leeg, oefent met hapjes eten en lacht de hele dag door!
ByeBye allemaal tot in het andere topic!

Altijd blijven lachen... :)
pi_89861884
Mooie dame liesz met een prachtige glimlach! Veel plezier bij de grote baby's!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89863822
Mijn baby maakt ineens nieuwe geluiden :D ze beat-boxed (soort kauwen/smakken/prrrt achtig iets, heel grappig, volgens mij voorbereiding op vast voedsel straks..) En qua bewegingen kan ze weer meer!

Blijft bijzonder :)

Zwemmen: moeten wij nog steeds gaan doen. Bij mij in bad vind ze heel erg leuk dus zwemmen ook denk ik :)
pi_89863839
Oh en dag Lies, met je knappe meisje!
  maandag 13 december 2010 @ 09:50:38 #245
259886 pessie
pi_89864817
Dag Boris en Lies! Tot in het volgende topic!
Lies, wat een mooie collage heb je er voor ons van gemaakt!

Wat betreft zwemmen, wij hebben heerlijk gezwommen met Natrhan in CP, ik denk wel 2 a 3 kwartier per keer. Vooral in het bubbelbad dat 37 graden was maar Nathan vond het heerlijk. Slapen deed hij direct na het aankleden in de doek, zo moe was hij dan, maar hij genoot met volle teugen.

We hebben een kerstboom :D , het is me gelukt manlief over te halen :P .
pi_89865871
Goedemorgen!

Allereerst welkom Leandra en Pvoess met jullie knullen! Nog van harte gefeliciteerd!

Verder heb ik totaal niet bijgelezen, zo maar eens doen. Wel zag ik dat Nanique 6 maanden is en naar het volgende topic gaat! Dag Nanique, tot over 2 maanden!

Verder ben ik zo gaar als wat. Amy ligt sinds 2 nachten in een ledikant en is 2 nachten elk uur/anderhalf uur wakker. Ze huilt dan niet, maar moppert en als je de speen niet terugdoet is het elke tien minuten. Doe je de speen wel terug dan kun je weer een uurtje slapen, als je geluk hebt anderhalf uur. En om het nog erger te maken hebben wij een kat die voor de slaapkamerdeur staat en naar binnen schiet als hij de kans krijgt. Hij weet dat het niet mag, dus schiet hij snel onder het bed. Dan laat ik hem soms maar en stap ik weer in bed, maar dan kom ik er weer snel achter waarom het niet mag. Ik ligt altijd op mijn zij en hij gaat dan gewoon op mijn zij liggen :( of hij staat op mijn haar of met zijn kont in mijn neus. Dat beest is 6 kilo dus het slaapt ook niet echt joepie.

Nou ja, Amy is vandaag heel vrolijk en gezellig dus dat maakt de dag weer goed :)

Oh ik zag nog iets over haaruitval, ik ben denk ik zo'n 50/60 procent van mijn haar verloren. Onder de douche kwamen er zo enorme plukken uit. Brrrr.
pi_89868008
:D sorry Sola, maar je kat verhaal is erg grappig (en herkenbaar :( )

Bij Leia liepen we in het begin ook zoveel. Nu leggen we haar op haar zij (ze is een zij/buik slaper maar echt op haar buik leggen in een andere kamer vind ik toch nog niet prettig, al rolt ze zichzelf regelmatig zélf op haar buik en slaapt dan heerlijk verder :') ) en leg dan haar konijn ertegen aan. Die houdt de speen dan binnen. Dat werkt op zich, ware het niet dat ze inmiddels goed kan pakken en grijpen en haar konijn pakt en ritmisch op haar hoofd mept (ik heb laatst staan kijken, je piest in je broek.. :D ) maar met als resultaat dat de speen er dan weer uitdonderd :P

Nu dus een hondje op die plek en het konijn erboven zodat ze daaraan kan friemelen/grijpen/pakken en doen. En dat gaat nu redelijk. Maar sowieso kunnen we nog wel een paar keer lopen voor de speen ;)

Dus je zou kunnen proberen een knuffel bij haar te leggen tegen de speen aan ;)
pi_89868278
Ik leg leyla nu ook op haar zij met rolletje zodat ze ook niet kan tergdraaien. Ze ligt heel graag op haar rug met haar hoofd naar links. En het begint nu wat af te vlakken vond ik en m'n man zag het ook. Dus gewoon verplicht op haar niet voorkeurskant, om en om. Dan maar zo. En dat vindt ze niet, NIET tof.
  maandag 13 december 2010 @ 12:13:38 #249
259886 pessie
pi_89869056
Hier ook een zij-buik slaper (letterlijk). Hij ligt mt zn buik op het matrtas gedraaid maar zn armpjes naar kant. Als ik hem niet perfect neerleg vertikt hij slapen overdag sowieso, op deze manier wil hij nog wel es slapen.

Tico, je zou eventueel aan de niet-voorkeurskant een speeltje aan de wieg kunnen hangen, misschien vind ze dat iets leuker?

Nathan heeft een slaapspookje gemaakt door zn over-oma O+ .

Hier een kind dat zelf zn speen uit zn mond pakt en ook al zelf zn best doet deze terug te stoppen, helaas lukt dat niet altijd...
pi_89869083
Oh en ze is net weer gewogen voor de prikje, 5560.. Zonder luier wel.. Dus niet zo heel veel aangekomen, nou ja... Drukt me weer met de neus op de feiten dat ik gewoon elke dag haar de flessen moet geven, ookal heb ik daar geen zin in. Vrijdag tm zondag heeft ze geen krachtvoer gehad omdat ik echt geen zin had om aan de kolf te hangen, en dan zie je toch meteen dat ze dus niet goed genoeg groeit op alleen borstvoeding. Zo stom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')