quote:
Ik zou haar wel eens flink in haar kontje willen nemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef Lon3 het volgende:
[..]
![]()
Stiekem heb ik door deze discussies een fantasie ontwikkeld dat ik Thunderbitch een keer tegen kom en ik dan een ritueel erotisch getint dansje voor haar doe. En dan de crème de la crème een kersje met mijn anus op pak en zij zie er lekker uit mag slurpen.
Hiervoor zou ik zelfs mijn billen laten harsen zodat ze niet al te mannelijk uitzien. Mmmmmmmmmmmm......……
Natte droom van iedereen volgens mij
FTW! What's your pleasure.....quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef Lon3 het volgende:
[..]
![]()
Stiekem heb ik door deze discussies een fantasie ontwikkeld dat ik Thunderbitch een keer tegen kom en ik dan een ritueel erotisch getint dansje voor haar doe. En dan de crème de la crème een kersje met mijn anus op pak en zij zie er lekker uit mag slurpen.
Hiervoor zou ik zelfs mijn billen laten harsen zodat ze niet al te mannelijk uitzien. Mmmmmmmmmmmm......……
Natte droom van iedereen volgens mij
Mag je helegaar niet. Mijn kontje is eenrichtingsverkeer hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou haar wel eens flink in haar kontje willen nemen.
Heuj heuj ik vertegenwoordig mijn mening en alleen maar mijn meningquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Maar goed, nu wordt het inderdaad een pedante discussie, zo met Lonnie erbij enzo. Brothers in arms.
Klopt, niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Heuj heuj ik vertegenwoordig mijn mening en alleen maar mijn mening
En stiekem vind ik je ook nog best grappig en heb ook wel respect voor je
Tegenpolen hebben ook aantrekkingskracht hè
Of het nou wel of niet mag, het lijkt me wel wat. Daarbij moet je het gewoon eens proberen, misschien vind je het heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je helegaar niet. Mijn kontje is eenrichtingsverkeer hoor.
Nah, doe maar niet joh, ik hoef niet alles te doen wat god verboden heeft. Er is nog zoveel moois om de diepte in te gaan qua gevoelens. Misschien later, ooit, als ik mijn grenzen moet verleggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet mag, het lijkt me wel wat. Daarbij moet je het gewoon eens proberen, misschien vind je het heerlijk
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, niets is wat het lijkt.
En ja, ik ben best wel grappig hoor, als je humor hebt.
mag verleggen bedoel jequote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet joh, ik hoef niet alles te doen wat god verboden heeft. Er is nog zoveel moois om de diepte in te gaan qua gevoelens. Misschien later, ooit, als ik mijn grenzen moet verleggen.
Precies, als je wil uitdelen, moet je ook kunnen incasseren.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Lon3 het volgende:
[..]en je kan tegen een stootje... Dat kan niet iedereen zeggen
dat maakt het ook leuk om even een schopje uit te delen :x
Alles mag, niets MOET (gelukkig maar).quote:
En boffen is als je na het beffen niet hoeft te baffen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef Sofia90 het volgende:
Ik kende dat niet eensik dacht is een ander woord voor beffen... maar gadverdamme zeg
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En boffen is als je na het beffen niet hoeft te baffen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja er komt voorvocht uit maar dat is alleen bij homo's hoor.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe schoon je jezelf ook maakt, het lijkt me niet fris.
Ik heb begrepen dat er ook vocht uit komt. (Als ik lieg, dan lieg ik in commissie).
Als iemand er zelf op kick om te baffen is het nog anders, dan wanneer iemand het doet om jou een plezier te doen.
Leg uit. Bijzonder....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja er komt voorvocht uit maar dat is alleen bij homo's hoor.....
Elke discussie waarin iets anders dan het missionaris standje wordt besproken sta jij op je achterste benen.Heb je misschien smetvrees ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe schoon je jezelf ook maakt, het lijkt me niet fris.
Ik heb begrepen dat er ook vocht uit komt. (Als ik lieg, dan lieg ik in commissie).
Als iemand er zelf op kick om te baffen is het nog anders, dan wanneer iemand het doet om jou een plezier te doen.
En dat weet iedereen nu wel op Fok!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je helegaar niet. Mijn kontje is eenrichtingsverkeer hoor.
Het kan zijn dat iemand last heeft van anale incontinentie, door een infectie, verstoorde darmflora, soa of een andere aandoening.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er komt geen vocht uit een anus, hoe kom je daar nou weer bij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |