quote:'Haaien Sharm al-Sheikh missen voer'
SHARM AL-SHEIKH - Illegaal voeren kan de oorzaak zijn van de uitzonderlijke reeks aanvallen van haaien de laatste dagen bij Sharm al-Sheikh in de Rode Zee, stelde zee-expert Mohammed Salem dinsdag.
We denken dat iemand de haaien heeft laten wennen aan voer en daarmee is gestopt, zei de directeur van Zuid-Sinaï Natuurbeschermingscentrum. De haaien zijn daarna op zoek gegaan naar makkelijke prooien. Dat is de voornaamste mogelijkheid.
De aanvallen vonden steeds rond hetzelfde tijdstip plaats en bij hetzelfde strand.
Zondag is een 70-jarige Duitse vrouw doodgebeten, toen ze enkele meters uit de kust snorkelde. De vrouw werd verscheurd voor de ogen van andere vakantiegangers. In de dagen ervoor waren vier duikers door haaien aangevallen. Van een Russische duikster werd een hand afgebeten.
Sharm al-Sheikh is een van de populairste duikplaatsen ter wereld.
Let's not go therequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Nou? Wat was het grand totaal van je Lush?
Gekeken, maar niets besteldquote:
Je moet in de sale echt altijd 's morgens kijken, dan staat t meeste onlinequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gekeken, maar niets besteld
Ik kan er weinig leuks op ontdekken, maar misschien was dat omdat gisteravond alles was uitverkocht wat er leuk was! Zal straks nog even kijken.
Ow, maar dan moet ik er eerder voor opstaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet in de sale echt altijd 's morgens kijken, dan staat t meeste online
Oh dat is ook veel, ik zit dr dan echt maar 2.85 overheenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow, maar dan moet ik er eerder voor opstaan
Overigens was mijn laatste Lush bestelling 79 pond.
Niet als je via de Rijksweg rijdt hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag het over Sharm, maar ik weet niet of die haaien dan ook bij El Gouna zitten? Dat ligt sowieso naast Hurghada, en zit meer een beetje aan Golf van Suez en achter wat eilandjes verstopt ipv Sharm, wat meer écht direct aan de Rode zee ligt?
Mogen ze wel oppassen dat ze niet geflitst worden, die haaienquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als je via de Rijksweg rijdt hoor
Nee das ook wel zo, je gaat het er toch niet meer op wagen dan. Maar mooi kut als je daar zit en je mag de zee niet in. Of durft het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
Die Elisa-haaien zullen vast ook wel eens de weg kwijt raken idd en dan is het allemaal heul niet zo ver van elkaar af. Ik zou het er mooi niet meer op wagen in elk geval als ik daar zou zitten
Dus... ik had net een date om de tapijttegels voor Asfalthooligan over te nemen. De plaats had ik zelf voorgesteld. Wat denk je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Elies, hang je tomtom ff aan de lader voor je binnen komt ja?
Oh oh ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus... ik had net een date om de tapijttegels voor Asfalthooligan over te nemen. De plaats had ik zelf voorgesteld. Wat denk je?
Ook jaquote:
Ik stond bij het verkeerde hotelquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik stond bij het verkeerde hotel
Dus
Nou ja, en zo kwam het dat ik een klein beetje te laat was
Tegen half 8 denk ikquote:
Yups, maar ik heb ze mooi. Die tegels voor Asfalthooliganquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, maar ik heb ze mooi. Die tegels voor Asfalthooligan
Christan en ik zijn wat speelgoeddingetjes bij elkaar aan het zoeken om mee te sturen met de lampquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef ElisaB het volgende:
Yups, maar ik heb ze mooi. Die tegels voor Asfalthooligan
Je moet de juiste personen eruit pikken. En verder af en toe maar ergens doorheen kijken. Er gebeurt veel mooisquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Geweldig![]()
Ik zat dr net ff te kijken maar ik krijg er een beetje de kriebels van, van mensen die vragen om tvs, jassen en fietstassen...
quote:Ik heb wel een kaartje gestuurd naar die ene zieke moeder though
Heel eerlijk gezegd haak ik dan wel snel af hoor, als ik zulke verzoekjes zie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet de juiste personen eruit pikken. En verder af en toe maar ergens doorheen kijken. Er gebeurt veel moois
[..]
Ja, dat kun je wel schappen. Twee keer zelfs, want ze heeft er tweequote:
Maar meer dan twee keer meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel schappen. Twee keer zelfs, want ze heeft er twee
thnx voor je kerstkaartquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar meer dan twee keer meer.
![]()
Ik heb deze op repeat aanstaan hier![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
YW babe.
Ik heb vandaag al echt de ultieme verjaardagskaart voor je gekocht![]()
Ze hadden dr nog maar twee, die andere maak ik ook nog wel iemand blij mee
En komen ze?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef Qwea het volgende:
zo, ik ben er klaar mee. Ik heb de politie gebeld.
Oeh spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |