quote:'Haaien Sharm al-Sheikh missen voer'
SHARM AL-SHEIKH - Illegaal voeren kan de oorzaak zijn van de uitzonderlijke reeks aanvallen van haaien de laatste dagen bij Sharm al-Sheikh in de Rode Zee, stelde zee-expert Mohammed Salem dinsdag.
We denken dat iemand de haaien heeft laten wennen aan voer en daarmee is gestopt, zei de directeur van Zuid-Sinaï Natuurbeschermingscentrum. De haaien zijn daarna op zoek gegaan naar makkelijke prooien. Dat is de voornaamste mogelijkheid.
De aanvallen vonden steeds rond hetzelfde tijdstip plaats en bij hetzelfde strand.
Zondag is een 70-jarige Duitse vrouw doodgebeten, toen ze enkele meters uit de kust snorkelde. De vrouw werd verscheurd voor de ogen van andere vakantiegangers. In de dagen ervoor waren vier duikers door haaien aangevallen. Van een Russische duikster werd een hand afgebeten.
Sharm al-Sheikh is een van de populairste duikplaatsen ter wereld.
Let's not go therequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Nou? Wat was het grand totaal van je Lush?
Gekeken, maar niets besteldquote:
Je moet in de sale echt altijd 's morgens kijken, dan staat t meeste onlinequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gekeken, maar niets besteld
Ik kan er weinig leuks op ontdekken, maar misschien was dat omdat gisteravond alles was uitverkocht wat er leuk was! Zal straks nog even kijken.
Ow, maar dan moet ik er eerder voor opstaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet in de sale echt altijd 's morgens kijken, dan staat t meeste online
Oh dat is ook veel, ik zit dr dan echt maar 2.85 overheenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow, maar dan moet ik er eerder voor opstaan
Overigens was mijn laatste Lush bestelling 79 pond.
Niet als je via de Rijksweg rijdt hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag het over Sharm, maar ik weet niet of die haaien dan ook bij El Gouna zitten? Dat ligt sowieso naast Hurghada, en zit meer een beetje aan Golf van Suez en achter wat eilandjes verstopt ipv Sharm, wat meer écht direct aan de Rode zee ligt?
Mogen ze wel oppassen dat ze niet geflitst worden, die haaienquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als je via de Rijksweg rijdt hoor
Nee das ook wel zo, je gaat het er toch niet meer op wagen dan. Maar mooi kut als je daar zit en je mag de zee niet in. Of durft het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
Die Elisa-haaien zullen vast ook wel eens de weg kwijt raken idd en dan is het allemaal heul niet zo ver van elkaar af. Ik zou het er mooi niet meer op wagen in elk geval als ik daar zou zitten
Dus... ik had net een date om de tapijttegels voor Asfalthooligan over te nemen. De plaats had ik zelf voorgesteld. Wat denk je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Elies, hang je tomtom ff aan de lader voor je binnen komt ja?
Oh oh ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus... ik had net een date om de tapijttegels voor Asfalthooligan over te nemen. De plaats had ik zelf voorgesteld. Wat denk je?
Ook jaquote:
Ik stond bij het verkeerde hotelquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik stond bij het verkeerde hotel
Dus
Nou ja, en zo kwam het dat ik een klein beetje te laat was
Tegen half 8 denk ikquote:
Yups, maar ik heb ze mooi. Die tegels voor Asfalthooliganquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, maar ik heb ze mooi. Die tegels voor Asfalthooligan
Christan en ik zijn wat speelgoeddingetjes bij elkaar aan het zoeken om mee te sturen met de lampquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef ElisaB het volgende:
Yups, maar ik heb ze mooi. Die tegels voor Asfalthooligan
Je moet de juiste personen eruit pikken. En verder af en toe maar ergens doorheen kijken. Er gebeurt veel mooisquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Geweldig![]()
Ik zat dr net ff te kijken maar ik krijg er een beetje de kriebels van, van mensen die vragen om tvs, jassen en fietstassen...
quote:Ik heb wel een kaartje gestuurd naar die ene zieke moeder though
Heel eerlijk gezegd haak ik dan wel snel af hoor, als ik zulke verzoekjes zie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet de juiste personen eruit pikken. En verder af en toe maar ergens doorheen kijken. Er gebeurt veel moois
[..]
Ja, dat kun je wel schappen. Twee keer zelfs, want ze heeft er tweequote:
Maar meer dan twee keer meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel schappen. Twee keer zelfs, want ze heeft er twee
thnx voor je kerstkaartquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar meer dan twee keer meer.
![]()
Ik heb deze op repeat aanstaan hier![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
YW babe.
Ik heb vandaag al echt de ultieme verjaardagskaart voor je gekocht![]()
Ze hadden dr nog maar twee, die andere maak ik ook nog wel iemand blij mee
En komen ze?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef Qwea het volgende:
zo, ik ben er klaar mee. Ik heb de politie gebeld.
Oeh spannendquote:
Ik ga me daar niet in mengen. Laat maar mooi de politie dat opknappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
En je hebt zelf al es aangebeld en gezegd dat je het zat bent of je belt liever meteen de popo?
maar dan moeten ze mankracht weghalen bij het bonnen schrijvenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga me daar niet in mengen. Laat maar mooi de politie dat opknappen.
Ja laat ze zich met zulke zaken bezig houden, en laat die echte boeven maar allemaal lekker lopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga me daar niet in mengen. Laat maar mooi de politie dat opknappen.
huiselijk geweld lijkt me geen normale zaak hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja laat ze zich met zulke zaken bezig houden, en laat die echte boeven maar allemaal lekker lopen
Oh nou dan is dr meer aan de hand dan wat jankende telefoongesprekken lijkt mequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
huiselijk geweld lijkt me geen normale zaak hoor
boeven vangen is grotere clientele voor jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja laat ze zich met zulke zaken bezig houden, en laat die echte boeven maar allemaal lekker lopen
Nou die van ons kaliber die laten ze niet zo snel lopen als ze die kunnen pakken hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
boeven vangen is grotere clientele voor jou?
Leuke winkeltjes op Schipholquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
Even snel
Hele dag wezen posten op Schiphol, maar mooi geen APKDus toen maar kerst-inkopen gedaan
Nu bij mn ouders eten
ja, echt. Een steen. In de snertquote:
Ik ga me dr ff ongevraagd mee bemoeien, maar DHL Is echt niet handig, want die depots zijn vaak erg onbereikbaar waar je de pakjes op moet halen als je niet thuis bent bij het aanbieden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:18 schreef Strega het volgende:
Hoi SeSa'ers
Even met het oog op de poststaking: wanneer uiterlijk verzenden en wanneer openen? Wellicht een idee om via DHL te verzenden?
http://www.nu.nl/economie(...)oststaking-gaat.html
Ditquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En TNT staakt maar de pakketpost niet hoor, dus het zou niks uit moeten maken
P heeft net een koffiemolen (zie FHF) verzonden, op het postagentschap zeiden ze dat OOK de pakketpost staakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga me dr ff ongevraagd mee bemoeien, maar DHL Is echt niet handig, want die depots zijn vaak erg onbereikbaar waar je de pakjes op moet halen als je niet thuis bent bij het aanbieden.
http://www.tntpost.nl/voo(...)-p5-stakingen-031210quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
P heeft net een koffiemolen (zie FHF) verzonden, op het postagentschap zeiden ze dat OOK de pakketpost staakt.
quote:Mocht de staking doorgaan, dan zal de post van woensdag 8 tot en met vrijdag 10 december beperkt worden bezorgd in het hele land. We realiseren ons dat de impact van drie stakingsdagen voor u groot kan zijn. We spannen ons tot het uiterste in om de ongemakken voor u zoveel mogelijk te kunnen beperken.
quote:Spoedeisende zendingen (zoals rouwpost en medische zendingen) worden wel
bezorgd. Kijk voor instructies op
De bezorging van pakketten en expreszendingen ondervindt geen invloed van
de stakingsactie. De bezorging van pakketten die door de brievenbus passen,
ondervindt mogelijk wel hinder van de staking.
Op 8 tot en met 10 december zijn alle postkantoren gewoon geopend.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Christans nieren zijn okee en we hoeven niet meer terug te komen
Hij had vorig jaar cystes op zijn nieren en die zijn nu dus weg
jeeeeeejquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Christans nieren zijn okee en we hoeven niet meer terug te komen
Hij had vorig jaar cystes op zijn nieren en die zijn nu dus weg
Ik heb ze nog niet gezien.quote:
Wij zijn een grote klant van TNT op het werk, maar ondanks dat pakketpost niet zou staken, gaat dat ook niet lekker. Ze kunnen ook niet garanderen dat het wel gehaald/gebracht wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n nieuwe zeep gekocht. Weet de naam niet, maar hij ruikt naar de klassieke strepsils. En ook nog de coconut & almond smoothie (voor mezelf) en de snowfairies voor mijn moeder.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
In ponden is het al veel.
Mss kan ik het maar beter laten
Was anders een echte nazomer foto met die klaprozen, die stonden er in oktober na de vorst nogquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n nieuwe zeep gekocht. Weet de naam niet, maar hij ruikt naar de klassieke strepsils. En ook nog de coconut & almond smoothie (voor mezelf) en de snowfairies voor mijn moeder.
Je kaartje is heerlijk lenteachtig. Goed idee voor de winterse feestdagen. Dat herinnert ons eraan dat we at om naar uit te kijken hebben
Dan ruik je het hele jaar door als een wijnbalquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was anders een echte nazomer foto met die klaprozen, die stonden er in oktober na de vorst nog![]()
Ik neem 3 grote flessen snowfairy, voor het hele jaar
Chico vooral, die was ik dr het meest meequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan ruik je het hele jaar door als een wijnbal
En dan likt dat hele kantoor bij jou die arme Chico afquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico vooral, die was ik dr het meest mee
Issie ziek?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Issie ziek?![]()
Ben m'n PC aan het repareren, gisteren blijkbaar een aanval gehad. Kreeg diverse pop-ups over geblokkeerde malware en rootkits dus ik denk "mooi, m'n beveiliging werkt". Opeens *poef* blauw scherm met "Unknown Hard Error"
.
Helaas, geen boobs. Heb wel alweer m'n GUI terug.quote:
En dat wil wat zeggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
YAAAAAAAAY eerder dan de tante van Ingetingeling
Ja prioriteiten dus he, als ik het hele weekend had lopen versieren dat waren die 100 + kaarten ook niet de deur uit gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen![]()
Ze heeft het huis al wel in hoerenstemming las ik op der Haifs
quote:
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Zo, die american pancakes waren ook niet te vreten zeg![]()
Daar heb ik echt nog geen behoorlijk recept van kunnen vinden, ook Jaimy Oliver faalde hard
Sowee, dat was lekkerquote:oh-oh kan geen pancakes makenoh-oh kan geen pancakes maken
oh-oh kan geen pancakes maken
![]()
Ik wil dat ook kunnen, mijn mevrouw die DE JURK gaat maken kocht vorige week voor zich zelf een stukje stof voor een rokje, zo leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg van iemand uit het hondentopic hier twee zulke leuke babypyjamaatjes om te verbouwen voor de hondjes![]()
Ik denk dat ik ff achter de naaimachine ga zo
Liefje, dank je wel voor jullie lieve kerstkaartquote:
uhuh, jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
En ik faalde niet eens zelf, dat recept is gewoon bagger
Het lag gewoon aan de panquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
En ik faalde niet eens zelf, dat recept is gewoon bagger
Oh, dat is mooi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef nokwanda het volgende:
ik kreeg net een mailtje van een clientje van een hele tijd geleden toen ik nog als assistent orthopedagoog werkte. Die wil graag contact met me. En dat was nou net een van de meest speciale kindjes voor mij.
Dit las ik eerst heel anders dan je vast bedoeldequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, heb ik de seksverslaafden gemist gister
Heb geprobeerd mn neefje te stelen maar t is mislukt
Daar kunnen we anders wel lunsjen de 29equote:
We gaan een programma van een week in 1,5 dag proppen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar kunnen we anders wel lunsjen de 29e
In plaats van de ocelohotjusquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gaan een programma van een week in 1,5 dag proppen?
quote:
Ik niet en ik loop er nog moeilijk vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, heb ik de seksverslaafden gemist gister
Alleen een hamburgertje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar we moeten toch ruimte hebben voor het avondeten?
Toch wel met patatjes?quote:
Garnalen met cocktailsaus, caramel-milkshake-frappuccino (ofzo) en magnum-brownie-flurryquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Garnalen met cocktailsaus, caramel-milkshake-frappuccino (ofzo) en magnum-brownie-flurry
Klinkt, behalve de garnalen, erg goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Garnalen met cocktailsaus, caramel-milkshake-frappuccino (ofzo) en magnum-brownie-flurry
Dat is het kerstmenuquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Klinkt, behalve de garnalen, erg goed
Had dat nou niet gezegd; nu heb ik weer trek in een Mekkiequote:
Straks, eerst even kappertje spelenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet en ik loop er nog moeilijk van
Ik heb nog niet terug gelezen, maar moet ik kiezen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
Greys!
Wat denk jij? Ocelotjes of magnum-brownie-flurry?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog niet terug gelezen, maar moet ik kiezen?
Dan toch dat laatste![]()
Die zijn er volgend jaar misschien ook nog welquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet terug gelezen, maar moet ik kiezen?
Dan toch dat laatste![]()
Ik zou helemaal 200% voor de ocelotjes gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
en jij kiest
[ afbeelding ]
in plaats van
[ afbeelding ]
Nah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |