Ja, vannacht geland! En nee, ik zat in Egyptequote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoooooooooi!!! Terug van vakantie? Waar was je ook weer?(Niet Thailand toch?
)
O ja, Egypte iddquote:Op woensdag 8 december 2010 12:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vannacht geland! En nee, ik zat in Egypte
Klopt, twee jaar geleden ongeveer! Vakantie was heerlijk, maar ging echt veel te snel voorbij gelukkigquote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, Egypte idd. In Thailand was je eerder al eens
. Was t leuk?
.
waarschijnlijk heb je voornamelijk glycogeen verbrandquote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Hardgelopen. Vlakbij huis was het nog erg glad, maar verder viel het wel mee.
Note to self: niet weer op een lege maag lopen, was echt niet tof. On the bright side: m'n lijf is wel meteen vetjes gaan verbranden
.
Nu eens douchen, iets eten en dan even lekker naar de stad.
Nee nee vetjes! *steekt vingers in oren* *zet CI af*quote:Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je voornamelijk glycogeen verbrand
Foutje, ja! Ben nog een beetje brak van het wachten en reizen en laat naar bed enzoquote:Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef Viking84 het volgende:
@ GB: waarom is het 'gelukkig' dat de vakantie veel te snel voorbij ging? Foutje?
Zo, ik heb mezelf een schop onder de kont gegeven en die vrouw eindelijk gemaild dat ik het bij de eerste afspraak wens te laten. Jammer, maar goed, you can't hurry love, dus het had toch geen zin gehad om door te gaan.
Vergeet ik wee eens op 'invoeren' te klikken.
Dus dit lijstje zou moeten zijn:quote:Op woensdag 8 december 2010 12:47 schreef AKnynke het volgende:
koffie past overal bij..
Lijstje:
O: yoghurt met muesli
L: grote kom snert
T: knackebrod emt roomkaas
D: ovenfrietjes met biefstuk en groente
T: sinaasappel
T: stukje chocola oid.
ik ben erg tevreden!
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus dit lijstje zou moeten zijn:
O: yoghurt met muesli met koffie
L: grote kom snert met koffie
T: knackebrod emt roomkaas met koffie
D: ovenfrietjes met biefstuk en groente met koffie
T: sinaasappel met koffie
T: stukje chocola oid met koffie.
Het is gelukkig niet mijn lijstje.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]Snert met koffie en ovenfrietjes met koffie
.
ik mis iets geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Koffie leverde mij 400 euro op! Ik ben erg tevreden met koffie!
Volgens mij is het een spel.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef Blurred86 het volgende:
oh, euh, ik denk het ja..
ik kijk ook eigenlijk nooit meer 'gewoon' tv, dus vandaar
ik had koffie bij m'n lunch. Misschien bij het avondeten niet. Maar voor de rest zou het niet zo vreemd zijn, toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]Snert met koffie en ovenfrietjes met koffie
.
Ik ben aan het werkquote:
Of misschien juist wel. Is het erg stoffig daar?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkDenkt niet dat mijn baas ht op prijs zal stellen als ik de poetsdoek ter hand neem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |