quote:
Op dinsdag 7 december 2010 17:23 schreef Penisbaard het volgende:[..]
Nee, ik ken geen mensen die aan reiki doen en heb ze al helemaal niet in de familie. Ik ga namelijk niet om met debiele volksbuurters en mijn familieleden zijn ook allemaal fatsoenlijk. En ik? Ik vertrouw op de medische wetenschap als er iets is. Niet op een willekeurige volksbuurter met zijn wolvenshirt die even zijn hand op mijn hoofd komt leggen.
Sterker nog, je kent helemaal geen mensen en hebt al helemaal geen familie, omdat je bent samengesteld uit delen van dooie wolvenshirtdragers

Gnoom, ik heb nergens gezegd dat ik niet net zo goed op de medische wetenschap vertrouw. Ik weet alleen dat er nog meer, veel meer is dan datgene wat wij met ons allen denken te weten. Reiki is prima als complementaire manuele alternatieve therapie. Of waarom dacht je dat steeds meer verplegers ook reiki doen?

O en een wolvenshirt draag ik al helemaal niet, ik wil niet teveel op jou lijken

quote:
Je bent niet speciaal, je hebt geen speciale krachten en je kan al helemaal niet genezen. Ik lach inderdaad om figuren die zich heel speciaal en geweldig voelen, terwijl ze in werkelijkheid niks kunnen.
Waar heb ik dat gezegd dan?

Ik heb inderdaad geen speciale krachten (definieer speciaal), want iedereen kan het leren. Dat heeft ook niets te maken met mezelf geweldig voelen, hoewel ik wel heel mooie dingen met reiki doe.
Kennelijk heb jij het daarentegen nodig om andere mensen af te zeiken, vooral door datgene wat je niet snapt af proberen belachelijk te maken en dus in je eigen bekrompen beleving niet bestaat.
quote:
Tevens ben jij hier niet de man om iemand anders bekrompen te noemen, met je debiele topics die altijd alles afschuiven op buitenlanders en Marokkaanse Nederlanders. Je leeft zelf in een klein bekrompen wereldje die niet verder komt dan bang zijn voor buitenlanders, de telegraaf lezen, SBS6 kijken en zo nou en dan even je hand op het hoofd van een dikke volksbuurtpad leggen zodat die dan weer gezellig spirituele indianenschilderijen kan schilderen.
OMG

wat heeft dat ermee te maken? Ik heb helemaal niets tegen buitenlanders, marokkanen of wie dan ook, zolang ze zich normaal gedragen. Dat dat nou niet bepaald van die bevolkingsgroepen gezegd kan worden omdat ze zich zelf zo profileren ligt niet aan mij lijkt me

En daarbij: "altijd alles afschuiven", "bang zijn voor buitenlanders", "dikke volksbuurtpad"

Hoe ver kan je van een discussie af raken met domme uitspraken

Hoe lang heb je daarover moeten nadenken?
Ik zou jou wel eens IRL willen meemaken. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt en zulke onnozele praat verkoopt
quote:
Veel plezier met je debiele volksbuurtrituelen en weet ik veel wat ze daar allemaal verzinnen in TRU.
Kom eens een keer langs in TRU zou ik zeggen, als je dat tenminste aandurft. Maar jou kennende zal je je wel weer verschuilen achter een "ik wil daar niet eens langskomen" fopspeen.
Pipo
[ Bericht 1% gewijzigd door vogeltjesdans op 07-12-2010 18:49:32 ]