Rot toch op met je onnozele praat over wat je niet snapt, stomme pik. Alsof jij kunt meepraten over een subtiel onderwerp als reiki, hoe het werkt, de ervaringen daarin, of uberhaupt over iets waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van die reikiboys die denken dat mensen hun uitlachen omdat ze het niet snappenNee, debiel, dat is omdat het belachelijke onzin is.
Reikiquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Rot toch op met je onnozele praat over wat je niet snapt, stomme pik. Alsof jij kunt meepraten over een subtiel onderwerp als reiki, hoe het werkt, de ervaringen daarin, of uberhaupt over iets waar je geen verstand van hebt.
Waarom discussieer ik eigenlijk met jou?
Dat is niet zo moeilijk. Van mensen met een bekrompen, kortzichtige geest die alles wat ze niet snappen uitlachen is de toekomst wel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Reiki
Kan je ook tenen lezen?![]()
Voorspel mij toekomst eens.
trollquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Van mensen met een bekrompen, kortzichtige geest die alles wat ze niet snappen uitlachen is de toekomst wel duidelijk.
Gelukkig weet jij het beter dan tientallen miljoenen ervaringsdeskundigen op de planeet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
De pausDat er nogsteeds mensen zijn die in dat toneelstukje geloven
" tientallen miljoenen ervaringsdeskundigen"quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Van mensen met een bekrompen, kortzichtige geest die alles wat ze niet snappen uitlachen is de toekomst wel duidelijk.
Gelukkig weet jij het beter dan tientallen miljoenen ervaringsdeskundigen op de planeet
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef Penisbaard het volgende:
geitenkaas92 (2 maanden geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
lekker jeremy :p
masterlijk filmpje zet hem ook wel op me hyves haha:P
Later,
Tom
TS heeft een vriend die Tom heet.
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Michhas het volgende:
Gekke TS, je wilt te graag.
Gekke TS, het is beter dat je chillt vandaag.
ja maarja dat bedoeld men met haat hahaha haat komt wanneer de een beter is als de andere dan gaan ze hatenquote:
Dat is een boon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Peer
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:td4gf3QaZfmFQM:http://i161.photobucket.c(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
ze hadden jou een baan moeten gevenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze hadden je een ban moeten geven.
Wat Peners zegt. Altijd dat wat Peners zegt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze hadden je een ban moeten geven.
Ik haat niet. We zijn allemaal gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ja maarja dat bedoeld men met haat hahaha haat komt wanneer de een beter is als de andere dan gaan ze haten
Penisbaard kan geen ban krijgen. Fok! draait om hem. Snaavel daarentegen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:13 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
ze hadden jou een baan moeten geven
Een baan staat er toch troll. damn, wat kazeng sletjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Penisbaard kan geen ban krijgen. Fok! draait om hem. Snaavel daarentegen.
Ik dacht dat hij een typo maakte.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
Een baan staat er toch troll. damn, wat kazeng sletjes
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een typo maakte.
troll.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een typo maakte.
kk lelijk ben jij echt serieusquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef Dhaha het volgende:
Ik verkoop mijn stem voor 10 euro. PM maar voor interesse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |