een keiharde reputatie. Hoe denk je dat iBenny mod is geworden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Meldt
Wat schuift dat promotiewerk trouwens?
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:47 schreef Graseter het volgende:
De verkiezingen zijn er weer, dit jaar hoop ik te winnen als Dorpsgek. Dat kan ik natuurlijk niet in mijn eentje regelen daarvoor heb ik een mooi promotie team nodig.Zet in je sig of ondertitel Stem op graseter (als je het in je sig zet maak er dan gelijk een link naar http://verkiezingen.fok.nl/ van) en promoot mij.
Mijn promotie team:
iBenny
Kally
Vogeltjesdans
Aangezien Dandybleu lekker in de kliko ligt te zwemmen hoef je daar ook niet meer op te stemmen.
Het betere boor- en pijpwerk natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
een keiharde reputatie. Hoe denk je dat iBenny mod is geworden.
okquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stem op jou, stem jij dan ook op mij?
okquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Stem op mij voor alle positieve dingen. Dan stem ik op jou bij de dorpsgek.
Eens. Het is dat ik je mag om andere redenen Graseter, maar hier heb jij niets te zoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:48 schreef Rectum het volgende:
Opflikkeren kutmongool. Nu Edwin weg is laat ik die categorie blanco.
hey pik ben je nog bezig met alles uitlachen wat je niet snapt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
Hey vogeltjensdans ben je nog bezig met je reiki?
Van die reikiboys die denken dat mensen hun uitlachen omdat ze het niet snappenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
hey pik ben je nog bezig met alles uitlachen wat je niet snapt?
Rot toch op met je onnozele praat over wat je niet snapt, stomme pik. Alsof jij kunt meepraten over een subtiel onderwerp als reiki, hoe het werkt, de ervaringen daarin, of uberhaupt over iets waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van die reikiboys die denken dat mensen hun uitlachen omdat ze het niet snappenNee, debiel, dat is omdat het belachelijke onzin is.
Reikiquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Rot toch op met je onnozele praat over wat je niet snapt, stomme pik. Alsof jij kunt meepraten over een subtiel onderwerp als reiki, hoe het werkt, de ervaringen daarin, of uberhaupt over iets waar je geen verstand van hebt.
Waarom discussieer ik eigenlijk met jou?
Dat is niet zo moeilijk. Van mensen met een bekrompen, kortzichtige geest die alles wat ze niet snappen uitlachen is de toekomst wel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Reiki
Kan je ook tenen lezen?![]()
Voorspel mij toekomst eens.
trollquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Van mensen met een bekrompen, kortzichtige geest die alles wat ze niet snappen uitlachen is de toekomst wel duidelijk.
Gelukkig weet jij het beter dan tientallen miljoenen ervaringsdeskundigen op de planeet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
De pausDat er nogsteeds mensen zijn die in dat toneelstukje geloven
" tientallen miljoenen ervaringsdeskundigen"quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Van mensen met een bekrompen, kortzichtige geest die alles wat ze niet snappen uitlachen is de toekomst wel duidelijk.
Gelukkig weet jij het beter dan tientallen miljoenen ervaringsdeskundigen op de planeet
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef Penisbaard het volgende:
geitenkaas92 (2 maanden geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
lekker jeremy :p
masterlijk filmpje zet hem ook wel op me hyves haha:P
Later,
Tom
TS heeft een vriend die Tom heet.
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Michhas het volgende:
Gekke TS, je wilt te graag.
Gekke TS, het is beter dat je chillt vandaag.
ja maarja dat bedoeld men met haat hahaha haat komt wanneer de een beter is als de andere dan gaan ze hatenquote:
Dat is een boon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Peer
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:td4gf3QaZfmFQM:http://i161.photobucket.c(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |