abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2002 @ 15:17:11 #26
272 R@b
No-nonsens
pi_4416103
quote:
Op zondag 02 juni 2002 14:18 schreef Vampier het volgende:
Femke Halsema 2de Anna Frank
Tja het blijft lastig om niet fout te zijn na de oorlog
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_4416124
quote:
Op zondag 02 juni 2002 15:16 schreef R@b het volgende:

[..]

Dan moet ze Van Gogh een Tweede Hitler noemen, domme gans dat wijf.

Lul nou niet zo dom. De discussie gaat de hele tijd over wat nu aanzetten tot haat is, tot hoever je kunt gaan in vrijheid van meningsuiting. Van Gogh vindt dat niemand aangeklaagd zou moeten worden voor welke mening dan ook. Maar vindt het wel mooi dat Melkert c.s. aangeklaagd zijn. Dat is niet consequent. Het argument van 'rechtse zijde' dat de linkse kerk de vrijheid van meningsuiting beknot wordt nu omgedraaid.
It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 2 juni 2002 @ 15:22:41 #28
272 R@b
No-nonsens
pi_4416148
quote:
Op zondag 02 juni 2002 14:42 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Maar het is wel absolute vrijheid van meningsuiting, waar Theo van Gogh de linkse kerk zo graag mee om de oren slaat.

Van Gogh is A columnist, en B begrijp jij weinig van Van Gogh's bedoelingen.

Absolute vrijheid van meningsuiting bestaat zelfs niet eens in de Verenigde Staten. Ga daar maar eens een celebrity ten onrechte uitmaken voor verkrachter.

pi_4416157
quote:
Op zondag 02 juni 2002 15:22 schreef R@b het volgende:

[..]

Van Gogh is A columnist, en B begrijp jij weinig van Van Gogh's bedoelingen.

Absolute vrijheid van meningsuiting bestaat zelfs niet eens in de Verenigde Staten. Ga daar maar eens een celebrity ten onrechte uitmaken voor verkrachter.

Duh. Hij wil een zo ruim mogelijke. Nogmaals men moet niet zeiken als Fortuyn met Le Pen vergeleken wordt, dat is de consequentie van een *zeer ruime* vrijheid van meningsuiting.

[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 02-06-2002 15:34]

zondag 2 juni 2002 @ 15:27:16 #30
272 R@b
No-nonsens
pi_4416179
quote:
Op zondag 02 juni 2002 15:19 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Lul nou niet zo dom. De discussie gaat de hele tijd over wat nu aanzetten tot haat is, tot hoever je kunt gaan in vrijheid van meningsuiting.

Ja, daar ligt de grens dus, net zoals Fortuyn ooit heeft gezegd, toen hij nog kon spreken.

Ik sta achter wat Voltaire zegt: ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten. Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dat zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken. Er is een grens en die vind ik heel belangrijk: je mag nooit aanzetten tot fysiek geweld. Dat kan een rechtsstaat zich niet permitteren.

quote:
Van Gogh vindt dat niemand aangeklaagd zou moeten worden voor welke mening dan ook.
Voor een mening prima, maar niet voor aanzetten tot haat.
quote:
Maar vindt het wel mooi dat Melkert c.s. aangeklaagd zijn. Dat is niet consequent. Het argument van 'rechtse zijde' dat de linkse kerk de vrijheid van meningsuiting beknot wordt nu omgedraaid.
Van Gogh zal het wel mooi vinden omdat de linkse kerk nu om de oren wordt geslagen met hetzelfde wetsartikel, waarmee ze de problemen met de multiculturele samenleving lange tijd onbespreekbaar hebben gehouden.
  zondag 2 juni 2002 @ 15:40:40 #31
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4416285
quote:
Op zondag 02 juni 2002 15:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Gut, jij leeft prettig in je kaasstolpje ofzo?

Volgens mij is het ALGEMEEN BEKEND dat buitenlanders IN VERHOUDING BOVENGEMIDDELD crimineel zijn.

Typisch dat jij dat niet WENST te geloven.

Jij leest niet goed en rent vervolgens naar onjuiste conclusies. Ik zei 'moord en andere zware criminaliteit'. Ik heb het dus niet over straatroof en andere armoedige delicten. Heb je daar cijfers voor?
quote:
[.. paranoïde verhaal verwijderd]

Die mentaliteit hadden ze in de Sovjet Unie ook.

Ah. Dat is geen vriendelijke vergelijking.
quote:
Ohja, mocht je de neiging niet kunnen onderdrukken hier op te reageren, doe dan eens je best, ipv copy en one-liner commentaar.
Als ik de behoefte zou hebben jouw stellingen van uitgebreid commentaar te voorzien zou ik dat zeker niet nalaten, maar 't is niet zo.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_4416292
quote:
Op zondag 02 juni 2002 15:40 schreef Vibromass het volgende:
Ah. Dat is geen vriendelijke vergelijking.
Kom, we klagen hem aan.
  zondag 2 juni 2002 @ 15:43:39 #33
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4416303
quote:
Op zondag 02 juni 2002 15:41 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Kom, we klagen hem aan.

Pim zou 't zo gewild hebben
  zondag 2 juni 2002 @ 16:47:13 #34
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_4416759
Vibro jouw denkvermogen blijft ver achter bij mijn superieure intelligentie. Dat jij niet kunt en wilt begrijpen wat ik schrijf is niet mijn probleem maar jouw probleem. Dat jij niet voor jezelf durft te denken is duidelijk op te maken uit deze domme ondoordachte (zogenaamde slim lijkende) reacties die jij geeft.

Amen

GOD IS GROOT!!

Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 2 juni 2002 @ 16:49:10 #35
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4416778
quote:
Op zondag 02 juni 2002 13:57 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dat is dus ook kunnen zeggen dat je Fortuyn een 2e Hitler vindt.

Prachtig argument van Femke Halsema in Buitenhof.

dan vind ik Femke een vuile kankerhoer..

dat is natuurlijk op niks gebaseerd, en nogal kwetsend, maar dt schijnt niks uit te maken!

pi_4416785
Het feit dat je voor vrijheid van meninsuiting bent, impliceert toch niet dat je een mening niet kunt afkeuren.
Waar ze Fortuyn mee om de oren sloegen, krijgen ze nu keihard terug.
Fortuyns gedachtengoed was toch verwerpelijk volgens hen? Nu, zo ook hun reactie op Fortuyn.

Een koekje van eigen deeg dus.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 2 juni 2002 @ 16:58:20 #37
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4416840
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:47 schreef Vampier het volgende:
Vibro jouw denkvermogen blijft ver achter bij mijn superieure intelligentie. Dat jij niet kunt en wilt begrijpen wat ik schrijf is niet mijn probleem maar jouw probleem. Dat jij niet voor jezelf durft te denken is duidelijk op te maken uit deze domme ondoordachte (zogenaamde slim lijkende) reacties die jij geeft.

Amen

GOD IS GROOT!!

Deze klassieker wil ik graag even gequote hebben voordat je gaat nadenken en hem weghaalt.

Uwe superieure excellentie had vast al door dat er nog een aantal vragen openstaan.

zondag 2 juni 2002 @ 17:11:40 #38
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_4416936
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:58 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Deze klassieker wil ik graag even gequote hebben voordat je gaat nadenken en hem weghaalt.

Uwe superieure excellentie had vast al door dat er nog een aantal vragen openstaan.

Het is moeilijk bescheiden te blijven als je zo goed bent als ik

[Femke mode uit]

pi_4417030
Jammer dat Vrijheid van Meningsuiting direct wordt aangedragen als argument voor politiek incorrect gedrag, vernederingen en populistische vergelijkingen...

*zucht*

zondag 2 juni 2002 @ 17:28:40 #40
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_4417045
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:26 schreef Alcatraz het volgende:
Jammer dat Vrijheid van Meningsuiting direct wordt aangedragen als argument voor politiek incorrect gedrag, vernederingen en populistische vergelijkingen...

*zucht*

Wie kwam met het woord populistisch? Juist de valse linkse kliek
pi_4417105
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:28 schreef Vampier het volgende:

[..]

Wie kwam met het woord populistisch? Juist de valse linkse kliek

Nee!! De valse rechtse kliek!

Wat zijn we weer intelligent bezig..

zondag 2 juni 2002 @ 17:37:07 #42
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_4417109
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:36 schreef Alcatraz het volgende:

[..]

Nee!! De valse rechtse kliek!

Wat zijn we weer intelligent bezig..

pi_4417159
Met enige fantasie zie ik hier het woord TITS in.. En aangezien Femke Helsema nog aardig rondborstig is vraag ik me af wat je nu precies bedoelt met DEZE populistische oneliner..

hehe.. ik ga winnen.. ik voel et

pi_4417463
In een land waar de verhoudingen compleet zoek zijn, heerst geen vrijheid van meningsuiting.

In ons land is 80% van de media (die meningsvormend is) links, dus de publieke opinie is links. Als je dan met je mening iets verkondigt wat niet in overeenstemming is met de publieke opinie dan word je door die 80% volledig verketterd (demonisering).

Er lijkt dan vrijheid van meningsuiting te heersen (je mag zeggen wat je denkt), maar eigenlijk is daar geen sprake van omdat je in de publieke opinie volledig wordt neergesabeld.

Alleen als de concensus in de publieke opinie opzij wordt geschoven, komt er echte vrijheid van meningsuiting, omdat dan naar elke mening wordt geluisterd en die mening niet gelijk door de publieke opinie wordt verstoten.

zondag 2 juni 2002 @ 18:32:31 #45
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_4417615
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:44 schreef Alcatraz het volgende:
Met enige fantasie zie ik hier het woord TITS in.. En aangezien Femke Helsema nog aardig rondborstig is vraag ik me af wat je nu precies bedoelt met DEZE populistische oneliner..

hehe.. ik ga winnen.. ik voel et

Iehova
  zondag 2 juni 2002 @ 18:35:57 #46
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_4417658
quote:
Op zondag 02 juni 2002 18:19 schreef Kordotium het volgende:
In een land waar de verhoudingen compleet zoek zijn, heerst geen vrijheid van meningsuiting.

In ons land is 80% van de media (die meningsvormend is) links, dus de publieke opinie is links. Als je dan met je mening iets verkondigt wat niet in overeenstemming is met de publieke opinie dan word je door die 80% volledig verketterd (demonisering).

Er lijkt dan vrijheid van meningsuiting te heersen (je mag zeggen wat je denkt), maar eigenlijk is daar geen sprake van omdat je in de publieke opinie volledig wordt neergesabeld.

Alleen als de concensus in de publieke opinie opzij wordt geschoven, komt er echte vrijheid van meningsuiting, omdat dan naar elke mening wordt geluisterd en die mening niet gelijk door de publieke opinie wordt verstoten.

Zalig zijn degene die geen TV kijken en hun mening vormgeven door persoonlijke observatie van deze maatschapij. De mooie en rotte elementen zijn op dit moment 50%/50% waarbij de verotte elementen de overhand beginnen te krijgen.

Ik ben niet extreem links of extreem rechts ik ben extreem zelfdenkend.... en bepaalde personen die een discussie met mij willeen aangaan schijnen daar niet tegen te kunnen.

GOD is de enige echte GOD in dit helaal er is geen plaats meer voor nepgoden en afgoden!!

zondag 2 juni 2002 @ 18:46:34 #47
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4417759
Leuk topic, Meneer_Aart!

Absolute vrijheid van meningsuiting.

I wasn't supposed to BE here today!
  zondag 2 juni 2002 @ 18:53:19 #48
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4417817
quote:
Op zondag 02 juni 2002 14:24 schreef Vampier het volgende:

Maargoed ik geef Nederland nog 10 jaar als er niet snel iets veranderd.

Ik spreek je over 10 jaar wel.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4417999
quote:
Op zondag 02 juni 2002 18:46 schreef zodiaque het volgende:
Leuk topic, Meneer_Aart!

Absolute vrijheid van meningsuiting.

.

Sorruh.

zondag 2 juni 2002 @ 19:18:43 #50
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_4418066
zodiakk schreef er tenminste een punt achter.

,

!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')