Dat duel had ik ook met Jol al een soort van opgegeven, als Real maar gewoon wint is het allemaal best.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:46 schreef OnCraintDégun het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Ajax morgen bij Milan moet spelen ...
Mourinho, Ramos, Xavi ..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat duel had ik ook met Jol al een soort van opgegeven, als Real maar gewoon wint is het allemaal best.
ja we zullen wel kansloos eraf gaan weer maar het is toch Milan - Ajax.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat duel had ik ook met Jol al een soort van opgegeven, als Real maar gewoon wint is het allemaal best.
Zal me worst zijn, europaleague halen is gewoon nodig.quote:
Done!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Post hem nog 1 keer, want de vorige was op 12e pagina
Hallo beste Ajax fans,
Ik heb een korte enquete gemaakt over de Arena. Zijn 12 vragen en ik dank iedereen vriendelijk die de tijd neemt om het in te vullen.
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=57726&p=1&zelf=0
en waarvoor is die enquete?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Hallo beste Ajax fans,
Ik heb een korte enquete gemaakt over de Arena. Zijn 12 vragen en ik dank iedereen vriendelijk die de tijd neemt om het in te vullen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Hallo beste Ajax fans,
ok, ingevuld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is voor een onderzoek die ik moet houden op college.
Ik heb hem ingevuld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Hallo beste Ajax fans,
Ach, Ooijer is altijd wel handig voor erbij.. en Mido 'beurt' helemaal geen salaris.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Vinden jullie het nu fijn om voorzien te zijn van Ooijer, Tanio, Atouba, Mido en kornuiten? En zou Frank de Boer dat fijn vinden? Komt toch niet goed zo. Die gasten beuren salarissen en hebben contracten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Vinden jullie het nu fijn om voorzien te zijn van Ooijer, Tanio, Atouba, Mido en kornuiten? En zou Frank de Boer dat fijn vinden? Komt toch niet goed zo. Die gasten beuren salarissen en hebben contracten.
Hoewel hij misschien gelijk heeft kom je er met die instelling natuurlijk nooit....quote:'Ook mét Cruijff en ex-spelers mist Ajax kracht en kennis'
Gepubliceerd door Maarten de Jong | 07-12-10 | 12:20 0 reacties
Piet Schrijvers heeft geen trek meer in een functie bij Ajax. De oud-doelman van de club kreeg van Theo van Duijvenbode het verzoek om zich aan te sluiten bij de ledenraad van de Amsterdammers, maar heeft besloten zich niet meer verkiesbaar te stellen.
"Er stonden meer oud-spelers op de lijst die inmiddels hebben besloten zich niet kandidaat te stellen", zegt Schrijvers tegenover Voetbal International.
"Waarom zou ik mijn nek uitsteken als je straks toch maar met z'n vieren vertegenwoordigd bent? Als het slecht gaat, zijn wij de eerste leden van de raad die de klappen kunnen opvangen. Daar heb ik geen zin in."
Schrijvers heeft niet het idee dat Ajax eenvoudig uit de crisis kan komen waarin zij zich nu bevindt, ook niet als Johan Cruijff aan de macht komt bij de hoofdstedelingen.
"Hoewel ik het volledig achter de ideeën van Cruijff sta, ben ik er niet van overtuigd dat de huidige ledenraad, aangevuld met enkele oud-spelers, kracht en kennis genoeg zal hebben om werkelijk grote veranderingen bij Ajax door te voeren."
Tsjah, er moet iets gebeuren. Cruijff heeft een grote mond, dus hij mag het gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was/gepost is:
[..]
Hoewel hij misschien gelijk heeft kom je er met die instelling natuurlijk nooit....
Ik geloof niet dat we daar veel aan verliezen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was/gepost is:
[..]
Hoewel hij misschien gelijk heeft kom je er met die instelling natuurlijk nooit....
Vreemd verhaal.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jack van Gelder zegt net dat Jol ontslagen is, i.p.v. opgestapt?
Raar, we zullen er wel achter komen de komende weken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef Outlined het volgende:
als mido betaalt krijgt per wedstrijd, verklaart dat dan ook waarom hij nog steeds niet fit is?
Jack van Gelder is een eerste klas droplulquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als iedereen weer terug is:quote:Op woensdag 8 december 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk in ieder geval dat de jeugd nu weer echt een kans gaat krijgen onder De Boer... wat dat betreft een goede zaak... en ik heb het vermoeden dat ie Ajax in een 4-2-3-1 variant zal laten spelen zoals Oranje!
Nou zoveel verdiend hij ook weer niet hoor. Daarnaast zie je ook gewoon dat hij nog niet fit is.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat Mido niet fit wordt verklaard, om hem zo weinig te laten spelen?
Fit of niet, hij heeft nog steeds de draaicircel van een traktor.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou zoveel verdiend hij ook weer niet hoor. Daarnaast zie je ook gewoon dat hij nog niet fit is.
Dat vraagteken wordt Daley Blind denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als iedereen weer terug is:
---Wiel----Toby-----Jantje----??
------De Zeeuw--De Jong
--Jozefzoon-Mounir--Micky---
------------Suarez------
Zoiets dan?
Ik denk in ieder geval dat Suarez of Hamlap weg is na dit seizoen. Ik hoop dat laatste. Die 2 in een elftal samen gaat hem volgens mij nooit worden. Hoewel het in het begin veelbelovend leek.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als iedereen weer terug is:
---Wiel----Toby-----Jantje----??
------De Zeeuw--De Jong
--Jozefzoon-Mounir--Micky---
------------Suarez------
Zoiets dan?
Vanavond.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Suarez zijn laatste pot voor Ajax al gespeeld heeft eigenlijk...
In de competitie dan hequote:
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Dat wordt dus R.I.P. HenkieVDVquote:Op woensdag 8 december 2010 13:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.Vanavond wordt hopelijk ook weer een beetje genieten. Ik ga dood als het een ondergang wordt.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar je kan van C Ronaldo vinden wat je wil, maar die gaat echt wel altijd voor de winst..quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Ach, zolang die honden van real hun plicht doen is er niets aan de hand, maar ja, die hebben geen sportieve vezel in die hele kutclub zitten.
Ratnaldo gaat alleen voor zijn eigengeilerij, al verliezen ze met 10-1, als hij die ene gemaakt heeft is zijn dag prima.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar je kan van C Ronaldo vinden wat je wil, maar die gaat echt wel altijd voor de winst..
Welnee. Hij speelt de laatste tijd beroerd en het bijtincident is ook niet best voor de markt.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Kan op twee manieren uitpakken het opstappen van Jol. Het wordt echt helemaal niks, en we worden nog harder weggespeeld dan in Spanje óf ze hebben er weer zin in en ze gaan Milan afmaken.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.Vanavond wordt hopelijk ook weer een beetje genieten. Ik ga dood als het een ondergang wordt.
Ik heb er ineens vet veel zin inquote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel voor het eerst sinds tijden weer echt benieuwd naar een wedstrijd van Ajax... dat heeft de trainerswissel dan in ieder geval wel voor elkaar
Nouja, ik denk niet dat hij Ooijer gaat opstellen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:14 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij zit er niet veel verschil ik.
Ik ben wel benieuwd naar De Boer als trainer, maar ik denk dat hij niet heel veel veranderingen te weeg gaat brengen. Voorlopig in ieder geval nog niet.
Is die niet meer geschorst?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat hij Ooijer gaat opstellen.
Nee niet geschorst meer volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is die niet meer geschorst?
Trouwens, op Jol na, wie zou Ooijer wel opstellen
Hij zal moeten beginnen met de basis. Je moet de bal spelen naar iemand die hetzelfde shirt aanheeft als jijzelf!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat de boer ook meer zegt dat hamplap en suarez niet zo ego moeten zijn etc
quote:'El Hamdaoui niet in de basis'
Frank de Boer heeft bij zijn debuut als hoofdtrainer van Ajax direct een verrassing in petto. ELF beweert dat de opvolger van Martin Jol woensdagochtend zijn opstelling bekend heeft gemaakt en topscorer Mounir El Hamdaoui op de bank laat beginnen. De voorhoede zou bestaan uit Miralem Sulejmani, Siem de Jong en Luis Suárez.
Ook afgelopen zaterdag tegen NEC begon El Hamdaoui niet in de voorhoede, maar speelde hij kort achter centrumaanvaller Mido. De plek op tien is echter voor Christian Eriksen, die de kans krijgt zich op het hoogste niveau te laten zien. El Hamdaoui moet daardoor genoegen nemen met een plek op de bank en de Marokkaan zou daar erg teleurgesteld over zijn.
Dat is zou er ooit van kunnen komen, maar binnen een dag lijkt het me schier onmogelijk dat Ajax nou zoveel beter gaat voetballen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef DeTolk het volgende:
Ik hoop echt op een wonder vanavond.
Wervelend voetbal uit den ouden doosch, met het tactisch inzicht van F. de Boer.
Goed.quote:
Dat is waar, hoewel vorige seizoen niet vergeten mag worden. Over de 100 doelpunten voor, en 20 tegen. Een indrukwekkende inhaalrace met ook gewoon heel attractief voetbal + CL uiteindelijk gehaald. Vorige seizoen stond er gewoon een goede machine, maar door het WK raakten vele spelers vermoeid en bovendien ging Pantelic weg die toch de kapstok van het hele systeem was.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Jol heeft het overall gewoon onvoldoende gedaan en in die 1,5 jaar ben je als Ajax zijnde geen steek opgeschoten. Overbodige, vreemde aankopen, nauwelijks een lijn in het spel en geen prijs (al is dat laatste niet eens zo verrassend).
Vergeet Rommedahl niet die een perfecte invaller was door zijn onvoorspelbaarheid en snelheid. En volgens mij ook een paar belangrijke goals.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel vorige seizoen niet vergeten mag worden. Over de 100 doelpunten voor, en 20 tegen. Een indrukwekkende inhaalrace met ook gewoon heel attractief voetbal + CL uiteindelijk gehaald. Vorige seizoen stond er gewoon een goede machine, maar door het WK raakten vele spelers vermoeid en bovendien ging Pantelic weg die toch de kapstok van het hele systeem was.
Klopt, achteraf gezien zou je zeggen had het geld wat je in El-Hamdaoui, Mido, Tainio, Ooijer heb gestoken gewoon vrijgemaakt voor het behoud van deze twee. Maar ja, achteraf hequote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vergeet Rommedahl niet die een perfecte invaller was door zijn onvoorspelbaarheid en snelheid. En volgens mij ook een paar belangrijke goals.
Dat was ook een periode prima, maar het feit dat ik zijn werk onvoldoende vind, is omdat hij daar totaal niet op voort weet te borduren. Hij heeft gewoon mogen investeren en alles naar zijn hand mogen zetten en uiteindelijk is het in december 1 grote chaos.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel vorige seizoen niet vergeten mag worden. Over de 100 doelpunten voor, en 20 tegen. Een indrukwekkende inhaalrace met ook gewoon heel attractief voetbal + CL uiteindelijk gehaald. Vorige seizoen stond er gewoon een goede machine, maar door het WK raakten vele spelers vermoeid en bovendien ging Pantelic weg die toch de kapstok van het hele systeem was.
Ook vooraf zou ik het hebben gezegdquote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, achteraf gezien zou je zeggen had het geld wat je in El-Hamdaoui, Mido, Tainio, Ooijer heb gestoken gewoon vrijgemaakt voor het behoud van deze twee. Maar ja, achteraf he
Ik zou het zum KOTZEN vinden als het opeens wel goed gaat vanavond...quote:Op woensdag 8 december 2010 17:18 schreef heloef het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die vindt dat het net zo slecht zal gaan als de voorgaande weken.
Vergeet vorig jaar niet, toen deden ze het gewoon geweldig, dus ook Jol deed het geweldig. Ookal kwam het voor 90% door Suarez.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Jol heeft het overall gewoon onvoldoende gedaan en in die 1,5 jaar ben je als Ajax zijnde geen steek opgeschoten. Overbodige, vreemde aankopen, nauwelijks een lijn in het spel en geen prijs (al is dat laatste niet eens zo verrassend).
Verneukt? Je zit nog in de beker, kan nog kampioen worden en hebt een goede kans dat je Europees overwintert. Drama queen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus met opzet het seizoen verneukt...
Ah nog zo'n iemand die alleen samenvattingen kijkt.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Verneukt? Je zit nog in de beker, kan nog kampioen worden en hebt een goede kans dat je Europees overwintert. Drama queen.
Tsjah, het voetbal is slecht. Maar doen alsof we nergens meer voor spelen is ookquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah nog zo'n iemand die alleen samenvattingen kijkt.
Het kwalijke aan de zaak is dat de basis die er staat onevenwichtig is en dat er niet direct aanwijzingen zijn dat dit wel ff gaat lopen. Een club als Twente heeft ook wel eens een uitglijder, maar daar staat het in de kern wel als een huis. Ligt ook een veel degelijker beleid aan ten grondslag.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, het voetbal is slecht. Maar doen alsof we nergens meer voor spelen is ook
Klopt, ik zeg ook niet dat het goed gaat. Het gaat barslecht, en er zijn ook geen aanwijzingen zoals jij zegt.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het kwalijke aan de zaak is dat de basis die er staat onevenwichtig is en dat er niet direct aanwijzingen zijn dat dit wel ff gaat lopen. Een club als Twente heeft ook wel eens een uitglijder, maar daar staat het in de kern wel als een huis. Ligt ook een veel degelijker beleid aan ten grondslag.
Ik ben niet voor Ajax, maar ik zie wel eens een wedstrijd en het is inderdaad om te huilen (of om te lachen, dat kan ook). Maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet beter kan worden. Ajax heeft geen slechte selectie, en met één of twee gerichte aankopen in de winterstop heb je gewoon een gebalanceerde, goede selectie. Natuurlijk, PSV heeft een veel bredere selectie, maar jullie hebben Suarez, dat blijft de beste aanvaller van de Nederlandse competitie. Een paar weken vakantie zal hem goed doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah nog zo'n iemand die alleen samenvattingen kijkt.
Geen aankopen meer AUB!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax, maar ik zie wel eens een wedstrijd en het is inderdaad om te huilen (of om te lachen, dat kan ook). Maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet beter kan worden. Ajax heeft geen slechte selectie, en met één of twee gerichte aankopen in de winterstop heb je gewoon een gebalanceerde, goede selectie. Natuurlijk, PSV heeft een veel bredere selectie, maar jullie hebben Suarez, dat blijft de beste aanvaller van de Nederlandse competitie. Een paar weken vakantie zal hem goed doen.
Wat stel jij dan voor?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef Sloggi het volgende:
Aankopen die je beter maken en die zich kunnen ontwikkelen, ik heb het niet over spelers als Ooijer en Mido.
Daar lag het niet aan, hij wou perse een 2 jarig contract en dat wou Ajax niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, achteraf gezien zou je zeggen had het geld wat je in El-Hamdaoui, Mido, Tainio, Ooijer heb gestoken gewoon vrijgemaakt voor het behoud van deze twee. Maar ja, achteraf he
Klopt, maar dan denk ik met de wetenschap van nu. Had hem het maar gegeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan, hij wou perse een 2 jarig contract en dat wou Ajax niet.
Wat ik net zeg. En op organisatorisch vlak moet Coronel vertrekken of eindelijk eens iets gaan doen met zijn eigen prachtige rapport. Er moet bijvoorbeeld een TD komen die over het technische beleid op de langere termijn gaat.quote:
Hij wilde toch ook een behoorlijk percentage van zijn salaris inleveren?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar dan denk ik met de wetenschap van nu. Had hem het maar gegeven.
Een hele opgave, die spelers kunnen nergens verdienen wat ze nu bij Ajax krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax moet eerst eens proberen +/- 20 spelers te verkopen.
Pantelic weet ik niet zo zeker, Rommedahl wilde meer dan de helft inleveren.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hij wilde toch ook een behoorlijk percentage van zijn salaris inleveren?
Pantellic wou een meerjarig contract, en Ajax wou niet verder gaan dan 1 jaar. Vind dat Ajax daar opzicht wel goed gehandeld heeft als je kijkt naar zijn leeftijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Pantelic weet ik niet zo zeker, Rommedahl wilde meer dan de helft inleveren.
Principieel kan ik daar ook wel inkomen. Maar als je dan Pantelic laat gaan zorg dan ieder geval dat je een zelfde soort spits haalt waardoor het systeem in stand kan blijven. En dan niet een El-Hamdaoui voor 5 miljoen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pantellic wou een meerjarig contract, en Ajax wou niet verder gaan dan 1 jaar. Vind dat Ajax daar opzicht wel goed gehandeld heeft als je kijkt naar zijn leeftijd.
Klopt daarom moeten ze even geen aankopen doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een hele opgave, die spelers kunnen nergens verdienen wat ze nu bij Ajax krijgen.
2 jaar Pantelic a 1,5-2mil = 3-4mil. Is goedkoper geweest dan El Hamdaoui halen voor 5 + 1+ salarisquote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Principieel kan ik daar ook wel inkomen. Maar als je dan Pantelic laat gaan zorg dan ieder geval dat je een zelfde soort spits haalt waardoor het systeem in stand kan blijven. En dan niet een El-Hamdaoui voor 5 miljoen.
Zit weer een beetje lijn in inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef peaceman het volgende:
Het is spel van Ajax is best aardig.
Verdediging durft nu ook mee in te schuiven, en staan goed op één lijn te verdedigen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Er vallen 2 dingen op:
1. Geen lange ballen gezien ()
2. Suarez is geen echo meer. Hij heeft nog geen spelers voorbij gespeeld (individueel), wel met combinaties (![]()
)
Jep, en Eriksen speelt goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Verdediging durft nu ook mee in te schuiven, en staan goed op één lijn te verdedigen.
Bedoel je nou echo of ego?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Er vallen 2 dingen op:
1. Geen lange ballen gezien ()
2. Suarez is geen echo meer. Hij heeft nog geen spelers voorbij gespeeld (individueel), wel met combinaties (![]()
)
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
Of ze nu nou winnen, verliezen of gelijkspelen... ik heb eindelijk Ajax zien voetballen.
Jonguh, kap eens met je onzinquote:
Klopt, ze proberen te combineren, gaat soms goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens hoor. Je herkent hier weer het Ajax-spelletje in.
Best wel zielig dat je er over door wilt blijven gaan.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Best wel zielig dat je er over door wilt blijven gaan.
Ik was gewoon even fan af ja. So what? Nu spelen ze eindelijk weer eens herkenbaar voetbal. Het deed me gewoon pijn ze zo zien af te glijden....
Al worden ze nu met 4-0 afgemaakt, ik heb Ajax gezien vandaag. En dat doet me al deugd.
Heb de hele wedstrijd niet eens gezienquote:
Blinde kippen zijn jullie, best wel zielig eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blinde kippen zijn jullie, best wel zielig eigenlijk
Veel mensen houden niet zo van nep supporters. En terecht. Je moet gewoon ook in slechte tijden achter je club staan!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blinde kippen zijn jullie, best wel zielig eigenlijk
Leuk. Fan af en aan zijn wanneer het je uit komt. Gelegenheids supportert.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was gewoon even fan af ja. So what? Nu spelen ze eindelijk weer eens herkenbaar voetbal. Het deed me gewoon pijn ze zo zien af te glijden....
Al worden ze nu met 4-0 afgemaakt, ik heb Ajax gezien vandaag. En dat doet me al deugd.
En daar hebben we er al genoeg van dat heb je zaterdag wel kunnen merken.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Leuk. Fan af en aan zijn wanneer het je uit komt. Gelegenheids supportert.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom de Arena niet eens halfvol was.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ben je nooit fan geweest...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Muhahahaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je maakt je zelf nog belachelijker. 'Ik was gewoon even fan af' HAHAHAHA!
Voor de voetbal liefhebber jaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Het was voor de neutrale toeschouwer vast ook een leuke wedstrijd ja.
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Crack_david het volgende:
Ik hoop dat iemand het Stekelenburg nog duidelijk kan maken dat meevoetballen echt meerwaarde heeft. Alle ballen die die man krijgt hengst hij ver de middellijn over. Ballen waar een aanvaller echt niks mee kan, dat is standaard balverlies. Heel vaak kan hij gewoon open draaien naar een back maar ziet hij het niet.
Als hij dat nog onder de knie krijgt is het écht een (wereld)topkeeper
Klopt, kon hij wel een aantal keer doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Crack_david het volgende:
Ik hoop dat iemand het Stekelenburg nog duidelijk kan maken dat meevoetballen echt meerwaarde heeft. Alle ballen die die man krijgt hengst hij ver de middellijn over. Ballen waar een aanvaller echt niks mee kan, dat is standaard balverlies. Heel vaak kan hij gewoon open draaien naar een back maar ziet hij het niet.
Als hij dat nog onder de knie krijgt is het écht een (wereld)topkeeper
Dank u.quote:
Dit was primaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Durf, Ajax opleiding, Ajax Visie, Positiespel
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Durf, Ajax opleiding, Ajax Visie, Positiespel > Frank = Cruijff
Ze konden na de 0-1 weinig meer inbrengen en na de 0-2 waren ze gewoon kansloosquote:[b]Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef Komakie het volgende:
De uitslag is natuurlijk prachtig. Hoewel Milan er niet echt heel veel moeite voor deed om het om te keren naar mijn idee.
Ben heel benieuwd ja, vraag me ook af wat die met El Hamdaoui gaat doen....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:50 schreef Lo-Fi het volgende:
Aankomend weekend komt de 1e zinnige test voor Frank.
pssst...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd ja, vraag me ook af wat die met El Hamdaoui gaat doen....
Het scheelt voor hem natuurlijk wel dat Suarez er voorlopig niet bij is. Dat maakt de keuzes wel wat eenvoudiger.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd ja, vraag me ook af wat die met El Hamdaoui gaat doen....
quote:
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:55 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het scheelt voor hem natuurlijk wel dat Suarez er voorlopig niet bij is. Dat maakt de keuzes wel wat eenvoudiger.
Bijna aandoenlijk dat ze spreken over "gasten" bij de Burger King. Kijk nou toch eens:quote:
quote:Werken bij BURGER KING® op het station betekent daarom een afwisselende baan in een dynamische omgeving. Service, klantgerichtheid en een méér dan goed product staan hierbij voorop. Gasten bepalen zelf hoe hun maaltijd eruit ziet. Niet voor niets is de lijfspreuk van BURGER KING® Have it your way!
Dat zijn de minnares van zijn broer ook volgens de Prive.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
De Boer: "We straalden positieve arrogantie uit"
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zijn de minnares van zijn broer ook volgens de Prive.
Rik van der Boog en zijn stromannen kunnen niet anders, dus wat denk je?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:11 schreef Lo-Fi het volgende:
Frank een contract voor onbepaalde tijd aanbieden lijkt me?
Die man heeft weer last van dat Tottenham-trauma, ik kan het begrijpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Sulejmani speelde ook weer heerlijk. Was wel typisch om te zien toen El Ham er in kwam en de bal kreeg hij meteen zelf een actie maakte en wilde schieten, in plaats van de vrijstaande man aan te spelen.
Uh. Volg jij Milan wel in de competitie of niet? Daarin zul je zien dat ze toch wel even stukken beter presteren dan dat ze vandaag deden.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze konden na de 0-1 weinig meer inbrengen en na de 0-2 waren ze gewoon kansloos
Bewijs vind je terug in de frustraties van de spelers
Heb ik ergens gezegd dat ze niet beter kunnen spelen dan vandaagquote:Op donderdag 9 december 2010 01:51 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Uh. Volg jij Milan wel in de competitie of niet? Daarin zul je zien dat ze toch wel even stukken beter presteren dan dat ze vandaag deden.
Desalniettemin was het een mooie overwinning en hopelijk bouwt voort op iets mooi. Vooral Eriksen spelen was een genot. Natuurlijk je ziet dat hij nog veel te leren heeft, maar ik denk dat (als het zo blijft) hij van grote waarde kan worden.
Ik vraag me al tijden waar hij nou is, zou inderdaad op links of achter de spitsen van grote waarde kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef Ricard0j het volgende:
Ik moest toevallig vanavond denken aan Lodeiro. Weet iemand of hij al speelt, bij Jong Ajax o.i.d.
Gezien zijn kwaliteiten denk ik dat hij in dit systeem ook erg goed kan spelen. Emanuelson gaat eind dit jaar ook weg, dus zou ie mooi op de linkerflank kunnen spelen.
Lodeiro is tijdens de training na zijn terugkeer in Jong Ajax weer geblesseerd geraakt, weer dezelfde voet geloof ik. Hopelijk is die jongen snel weer terug.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef Ricard0j het volgende:
Ik moest toevallig vanavond denken aan Lodeiro. Weet iemand of hij al speelt, bij Jong Ajax o.i.d.
Gezien zijn kwaliteiten denk ik dat hij in dit systeem ook erg goed kan spelen. Emanuelson gaat eind dit jaar ook weg, dus zou ie mooi op de linkerflank kunnen spelen.
quote:Jonge uitblinker Eriksen: 'Ik zat in een goede flow'
Christian Eriksen was op bezoek bij AC Milan een van de uitblinkers bij Ajax. Mede dankzij de Deense jongeling zegevierde Ajax, waar Frank de Boer voor het eerst op de bank zat, met 2-0.
'Ik heb een mooie en goede wedstrijd gespeeld', blikt de Ajacied terug op de clubwebsite. 'Het is mijn taak het spel te verdelen. Ik moest zowel offensief als defensief helpen. Dat is gelukt. Ik zat in een flow.'
'Ik ben heel blij met de komst van De Boer als trainer', vervolgt Eriksen, die onder de kersverse Ajax-trainer in de A1 uitkwam. 'Bij de bespreking dacht ik direct aan de periode in A1, een hele mooie tijd. Ik hoop dat het bij het eerste ook zo mooi gaat worden.'
Demy de Zeeuw tekende in San Siro voor het eerste Ajax-doelpunt. De middenvelder was verheugd met zijn trefzekere rebound. 'Het is mooi om te scoren. Bovendien denk ik dat we heel goed hebben gespeeld. Voor mij is het doelpunt lekker na een lastige periode.'
Ook de Zeeuw herkende elementen uit de voorbereiding van De Boer. 'Hij doet dezelfde dingen als bij Oranje (waar De Boer assistent van bondscoach Bert van Marwijk is, red.). Hij drukt direct zijn stempel.'
Volgens Eriksen deden de Ajacieden wat De Boer van hen verlangde. 'We hebben plezier gemaakt en gewonnen met mooi voetbal. Plezier heb je met winnen, dat hebben we gedaan.'
Dat snap ik toch ook niet helemaal. Het lijkt me dat hij dan toch niet geheel vrijwillig is opgestapt.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:35 schreef DeTolk het volgende:
Jol krijgt gewoon doorbetaald tot einde van het seizoen
Wat een lachtertje
Lijkt me sterk dit.quote:Suarez baalt van Ajax
Luis Suarez is Ajax zat en wil al in de winterstop weg. De Uruguayaanse spits is verbolgen dat zijn club niet in beroep is gegaan tegen zijn schorsing van zeven duels voor het bijten van Otman Bakkal. En ook het laten vertrekken van Martin Jol vindt Suarez zwak van de clubleiding, schrijft het Catalaanse Sport.
`quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Wat was El Hamdaoui slecht zeg. Kreeg drie keer een bal, verloor hem drie keer en probeerde iemand na te trappen.
Hij zal best balen, maar dit lijkt me wat ver gaan. Tja die spanjaarden denken misschien dat Barca interesse heeft ofzo en proberen wat olie op het vuur te gooienquote:
Vind ik juist niet, De Jong is een aanspeelt punt veel meer dan Mounir. Bovendien wil De Jong nog werken en als spits nog vuil werk opknappen, iets wat je die lamme El'ham nooit zal zien doen. De Jong heeft gisteren 11km gelopen als spits dan zullen er niet veel doen. Als straks Suarez weer terug is mooi op de manier spelen zoals gisteren, Mounir mag van mij direct verkocht worden bij elk aannemelijk bod.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Morendo het volgende:
Overigens denk ik dat Siem zich het best kan focussen op de positie van controlerende middenvelder. Als spits of '10' vind ik hem te kort komen.
Ajax moet zich zo snel mogelijk versterken met een jonge spits die als aanspeelpunt kan spelen (achteraf dom dat ze Dost niet haalde) En ze mogen wel eens een fatsoenlijke linksback kopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:42 schreef Morendo het volgende:
De opstelling en het spel van gisteren hebben mij in positieve zin verrast. Ik denk dat het belangrijk is dat we een voetballer hebben op '10', dus wel Eriksen maar geen De Jong en een fysiek sterk aanspeelpunt als centrumspits, geen El Ham dus.
Met betrekking tot volgend seizoen denk ik dat we iemand moeten kopen voor de positie van centrumspits, liefst een jong persoon. Een echte vleugelspeler, be it links of rechts, zou geen overbodige luxe zijn, wellicht een 'back up' voor Eriksen en mits niemand vertrekt zijn we dan in principe klaar. Blind of Anita kunnen makkelijk Furby vervangen als linksback namelijk.
Overigens mag El Ham mag van mij vertrekken, op zich een prima spits maar totaal ongeschikt voor een 4-3-3 opstelling en dat moeten we wel nastreven vind ik, hadden we dan toch maar Dembele gehaald (als dat überhaupt mogelijk was.....)
Ajax doet zoveel domme aankopen, Chandli en Mertens zijn bij Ajax aangeboden voor een ton of 6 en moet je kijken wat ze nu bij hun club presteren. Dost weet ik (nog) niet, die heeft nog niet eens een basisplek bij Heerenveen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ajax moet zich zo snel mogelijk versterken met een jonge spits die als aanspeelpunt kan spelen (achteraf dom dat ze Dost niet haalde) En ze mogen wel eens een fatsoenlijke linksback kopen.
Er is een kans dat ie terug komt ja.quote:
Dat is zo raar omdat?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen die meteen beginnen over nieuwe aankopen.
Ik hoef hem niet terug te zien. Over de linksbackpositie ben ik het niet met jou eens. Goede linksbacks zijn helaas dungezaaid en daardoor ontzettend duur, terwijl je met Anita en Blind twee jongens hebt die op die positie uitstekend uit de voeten kunnen. Qua transfers acht ik, naast de komst van een fysiek sterke, technisch goede centrumspits een links- of rechtsbuiten echt noodzakelijk. We zijn momenteel te dungezaaid wat die positie betreft, terwijl in het moderne voetbal dat zo'n beetje de belangrijkste plek in het elftal is, kijk maar naar PSV en Twente.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een kans dat ie terug komt ja.
Tja, misschien eindigden zij wel als Sikora en Soetaers. Uiteindelijk is het bij Ajax lastiger voetballen dan bij welke club in Nederland dan ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax doet zoveel domme aankopen, Chandli en Mertens zijn bij Ajax aangeboden voor een ton of 6 en moet je kijken wat ze nu bij hun club presteren.
Ik vond hem niet overtuigend, misschien kan hij een jaartje verhuurd worden. Op Ajax network wordt Traoré van Cluj genoemd. Dát lijkt mij wel een interessante aankoop, 2.03m lang, maar kan toch aardig voetballen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef ValHallen het volgende:
Is Castillon niet goed genoeg dan? De Boer heeft in ieder geval met hem getraind en die paar keer dat ik hem heb zien voeballen zag hij eruit als een fysiek sterke spits die een balletje kan vasthouden.
Heel realistisch iddquote:Op donderdag 9 december 2010 13:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dát lijkt mij wel een interessante aankoop, 2.03m lang, maar kan toch aardig voetballen.
Die Traore is al lang en breed ontdekt man. Die gaat naar de PL.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vond hem niet overtuigend, misschien kan hij een jaartje verhuurd worden. Op Ajax network wordt Traoré van Cluj genoemd. Dát lijkt mij wel een interessante aankoop, 2.03m lang, maar kan toch aardig voetballen.
En dan bij Chelsea op de bank zitten en vijf wedstrijdjes per jaar mee doen in de League Cup? Als het een verstandig iemand is kiest hij voor Ajax als stap hogerop, en vertrekt hij daarna naar een europese topper.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die Traore is al lang en breed ontdekt man. Die gaat naar de PL.
Alsof het in het voetbal alleen maar om geld gaat.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef DRidder het volgende:
[..]
Heel realistisch idd
Er hoeft maar een Zenit of van mij part een Trabzonspor zich te melden en er is sprake van een outbid.
Het is raar omdat het nergens op slaat. De loonlijst van Ajax is te groot. Eerst maar eens de helft van de spelers die niet eens in aanmerking komen voor het eerste te verkopen. Meteen de club financieel wat beter maken. Tevens de rest van het seizoen met de huidige selectie afwerken om een goede basis neerzetten. Daarna eens kijken voor versterkingen waar nodig.quote:
Daley Blind is de nieuwe linksback... daar ben ik nu wel van overtuigd dat ie van De Boer een kans gaat krijgenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ajax moet zich zo snel mogelijk versterken met een jonge spits die als aanspeelpunt kan spelen (achteraf dom dat ze Dost niet haalde) En ze mogen wel eens een fatsoenlijke linksback kopen.
Daley Blind is alleen aanvallend van waarde, verdedigend is hij zeer zwak.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daley Blind is de nieuwe linksback... daar ben ik nu wel van overtuigd dat ie van De Boer een kans gaat krijgen
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Het is raar omdat het nergens op slaat. De loonlijst van Ajax is te groot. Eerst maar eens de helft van de spelers die niet eens in aanmerking komen voor het eerste te verkopen. Meteen de club financieel wat beter maken. Tevens de rest van het seizoen met de huidige selectie afwerken om een goede basis neerzetten. Daarna eens kijken voor versterkingen waar nodig.
En verder is iedereen weer "opportunistisch" bezig zoals Derksen dat zou zeggen. Al het gelul wat daaruit voortkomt slaat nooit ergens op en heeft niemand iets aan. 1 goede prestatie en iedereen denkt dat alles weer koek en ei is. Get real. Eerst maar eens kijken hoe het in maart er bij staat eer we verder kunnen praten of de Boer inderdaad een goede invloed is.
Ik ook. Maar voor een paar versterkingen moet wel ruimte blijven natuurlijk. The Sky is the limit, heren.quote:
Klopt, kijk als Jan of Gregory worden verkocht, moet er een nieuwe verdediger komen (Als we die in de jeugd niet hebben (denk het niet). Maar als iedereen blijft, dan zijn er geen aankopen nodig.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar voor een paar versterkingen moet wel ruimte blijven natuurlijk. The Sky is the limit, heren.
Er moet in ieder geval één speler komen, en dat is een goede vleugelvoetballer.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, kijk als Jan of Gregory worden verkocht, moet er een nieuwe verdediger komen (Als we die in de jeugd niet hebben (denk het niet). Maar als iedereen blijft, dan zijn er geen aankopen nodig.
Ook enig jaquote:
Het enige wat redelijk noodzakelijk is, is een aanspeelpunt. Verder heb je op elke plek van een elftal een speler staan die er redelijk op uit de voeten kan. We hebben gisteren gezien dat Suarez ook best op een vleugel uit de voeten kan dus heb je op rechts al Suarez en (na gisteren) Sulejmani en op links Sulejmani, Suarez en Furby. Als eventuele backup heb je nog wel wat jeugdspelers die op die manier mooi aan het eerste mogen ruiken. Zodat ze een plekje omhoog kunnen worden geschoven als een van die spelers weg gaat. Het enige wat ze moeten hebben om nog beter te renderen is een aanspeelpunt.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Het is raar omdat het nergens op slaat. De loonlijst van Ajax is te groot. Eerst maar eens de helft van de spelers die niet eens in aanmerking komen voor het eerste te verkopen. Meteen de club financieel wat beter maken. Tevens de rest van het seizoen met de huidige selectie afwerken om een goede basis neerzetten. Daarna eens kijken voor versterkingen waar nodig.
En verder is iedereen weer "opportunistisch" bezig zoals Derksen dat zou zeggen. Al het gelul wat daaruit voortkomt slaat nooit ergens op en heeft niemand iets aan. 1 goede prestatie en iedereen denkt dat alles weer koek en ei is. Get real. Eerst maar eens kijken hoe het in maart er bij staat eer we verder kunnen praten of de Boer inderdaad een goede invloed is.
Je zult maar een Italiaans voetbalprogramma a la 'Voetbal International' hebben. Gekkenhuis.quote:
Waarop hij z'n vingers bij elkaar knijpt. Wat een heldquote:Goal van Ajax! Geweldige goal van Ajax! We zijn vernederd! In ons eigen huis! Voor ons eigen publiek! [...] Grandioos Ajax! Milan is zo klein
Het stond daar al eventjes 0-1 dus volgens mij niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef Luco het volgende:
Hij gaat overigens bij de 0-1 los dat hij ondanks het geplaatst zijn toch wel verwacht dat Milan spelers alles geven en zich niet zo laten wegspelen in eigen huis.
Juicht die Roma gast niet gewoon om de 0-1 van Roma tegen Cluj trouwens?
Dus dat zal wel een Interista zijn.quote:Jij moet je kop houden, jullie kregen er gisteren 3 om de oren
Heet een Bari-supporter trouwens 'Barista?'quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Luco het volgende:
Trouwens, die gast die dus juicht krijgt bij de 0-1 het volgende naar z'n kop
[..]
Dus dat zal wel een Interista zijn.
Het stond nog 0-0 toen hij handtastelijk werd. Misschien een leuk ideetje voor RTL7 zo'n programma voor op zondagmiddag?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef gday het volgende:
Voor de liefhebbers: het volgende filmpje doorspoelen naar 4:50 (1e goal), 5:35 (2e goal), en daarna naar 6:35 (afgekeurde goal).Tiziano Crudeli wordt helemaal gek.
Om z'n verdriet te vergeten wordt ie even handtastelijk rond 9:15.
Tussendoor zie je ook zo'n ouwe gek van AS Roma, die heel ingetogen juicht om de goals van Ajax.
Dat is wel lekker 9,4 mil!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:26 schreef mash_ het volgende:
[quote]Ajax en FC Twente hebben met hun optreden in de Champions League zeker 9 miljoen euro verdiend. Beide Nederlandse clubs werden derde in de groep en spelen na de winter in de Europa League.
De deelnemers aan het Europese kampioenenbal krijgen 7,2 miljoen euro aan startgeld. Een zege wordt beloond met een bedrag van 800.000 euro.
Een gelijkspel levert 400.000 euro op. Voor een plaats bij de laatste 32 van de Europa League kunnen beide clubs nog eens twee ton bijschrijven.
Televisie-inkomsten
Ajax won twee keer en speelde één keer gelijk, wat neerkomt op een totaal van 9,4 miljoen euro. Twente boekte slechts één zege, maar pakte drie keer een punt.
'De Tukkers' hebben daarom recht op hetzelfde bedrag. Bij het totaal kunnen nog bijdragen uit de televisie-inkomsten en de kaartverkoop bij thuiswedstrijden komen.
Jep. Of een 1,2x Suarez.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar koop je een halve Sulejmani voor.
Ja, hij krijgt zijn salaris gewoon doorbetaald hoorde ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dat is elham terug verdient...
kun je met zijn verkoop dus mooi je verlies wegwerken...
btw: Jol is gewoon ontslagen...
Tot januari of als hij een club eerder heeft...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt zijn salaris gewoon doorbetaald hoorde ik.
Juist niet, als Jol zou verliezen zou hij helemaal worden afgemaakt. Als de Boer zou verliezen dan zou dit meevallen.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
aka maand opzegtermijn... Verklaard ook waarom de Boer een week of 2 voor het ontslag al gepolst is... Vind alleen het tijdstip vreemd...
verklaard ook deze actie:quote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Juist niet, als Jol zou verliezen zou hij helemaal worden afgemaakt. Als de Boer zou verliezen dan zou dit meevallen.
quote:Ajax wil Martin Jol een waardig afscheid geven. De club hoopt daarvoor een geschikt moment te vinden. Jol leidde maandagochtend nog de training en 's avonds stapte hij op. Daardoor heeft hij nog niet de kans gehad om afscheid te nemen van de selectie. Zo meldt het AD. "Martin verdient een afscheid," vindt Rik van den Boog.
Top drie
"Hij heeft het gewoon goed gedaan," verklaart de algemeen directeur. Jol staat qua behaalde punten in de top drie van best presterende Ajaxtrainers in de afgelopen elf jaar. Alleen Morten Olsen en Ronald Koeman scoorden verhoudingsgewijs beter.
Ah, inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het stond nog 0-0 toen hij handtastelijk werd. Misschien een leuk ideetje voor RTL7 zo'n programma voor op zondagmiddag?Maar dan meer in de stijl van SoccerSaturday van Sky.
Meer dan twee elftallen met Chadli's.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar koop je een halve Sulejmani voor.
Als vrouw op de Italiaanse TV sta je daar maar voor een ding: om een beetje mooi te wezen. En zij vind het niet zo erg dat hij aan haar zit waarschijnlijk omdat hij het al 60 keer eerder heeft gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:05 schreef gday het volgende:
[..]
Ah, inderdaad.Dat was dus tijdens de rust? Dus toen had ie zelfs nog goeie zin ... maar zij vond het ook niet zo erg geloof ik!
Italiaanse TV + vrouwen ... het blijft een rare combinatie.
Dat ben ik al.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zin in zondag, als Ajax Vitesse helemaal wegspeeld dan ben ik uit mijn depri
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me erg optimistisch. Laten we gewoon met elf beginnen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iemand die al weet wat er met Suarez is?
quote:Gekneusde enkel voor Suarez
08 december 2010
Luis Suarez heeft aan het Champions League-duel met AC Milan (0-2-zege) een kneuzing aan zijn rechterenkel overgehouden. Het is onduidelijk hoe lang Suarez is uitgeschakeld.
Maar de aanvoerder van Ajax is voorlopig geschorst in de Eredivisie, de KNVB beker en ook het eerste duel in de Europa League moet hij wegens schorsing aan zich voorbij laten gaan.
Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
quote:Bondscoach Bert van Marwijk verwacht niet dat Frank de Boer in het nieuwe jaar nog terugkeert bij het Nederlands elftal als zijn assistent. De keuzeheer van Oranje rekent erop dat de oud-international voorlopig bij Ajax hoofdcoach blijft.
ooh vandaar diequote:Op donderdag 9 december 2010 20:30 schreef Smoofie het volgende:
Dacht dat je eindelijk weg was willem. Dus niet
Denk niet dat Frank en Danny hem verkopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
Trouwens met die 9 miljoen kunnen jullie mooi Daley weer terug kopen over een paar jaar![]()
als ie nog komt
Directeurtje wilde gister nog steeds wel weliswaar met terugkoop regeling.... Danny heeft ook al gezegd dat het wel een beter idee was ...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk niet dat Frank en Danny hem verkopen.
Dat heeft ie dan waarschijnlijk gezegd in de tijd onder Jol, nu ligt er een totaal nieuwe situatie.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Directeurtje wilde gister nog steeds wel weliswaar met terugkoop regeling.... Danny heeft ook al gezegd dat het wel een beter idee was ...
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef d----1 het volgende:
Jmmr da martin weg is:(
Hij deed AJAX goed
Meritatissimo!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef Luco het volgende:
Owh en op 6:04 ongeveer
[..]
Waarop hij z'n vingers bij elkaar knijpt. Wat een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |