Dat duel had ik ook met Jol al een soort van opgegeven, als Real maar gewoon wint is het allemaal best.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:46 schreef OnCraintDégun het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Ajax morgen bij Milan moet spelen ...
Mourinho, Ramos, Xavi ..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat duel had ik ook met Jol al een soort van opgegeven, als Real maar gewoon wint is het allemaal best.
ja we zullen wel kansloos eraf gaan weer maar het is toch Milan - Ajax.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat duel had ik ook met Jol al een soort van opgegeven, als Real maar gewoon wint is het allemaal best.
Zal me worst zijn, europaleague halen is gewoon nodig.quote:
Done!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Post hem nog 1 keer, want de vorige was op 12e pagina
Hallo beste Ajax fans,
Ik heb een korte enquete gemaakt over de Arena. Zijn 12 vragen en ik dank iedereen vriendelijk die de tijd neemt om het in te vullen.
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=57726&p=1&zelf=0
en waarvoor is die enquete?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Hallo beste Ajax fans,
Ik heb een korte enquete gemaakt over de Arena. Zijn 12 vragen en ik dank iedereen vriendelijk die de tijd neemt om het in te vullen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Hallo beste Ajax fans,
ok, ingevuld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is voor een onderzoek die ik moet houden op college.
Ik heb hem ingevuld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Che_ het volgende:
Hallo beste Ajax fans,
Ach, Ooijer is altijd wel handig voor erbij.. en Mido 'beurt' helemaal geen salaris.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Vinden jullie het nu fijn om voorzien te zijn van Ooijer, Tanio, Atouba, Mido en kornuiten? En zou Frank de Boer dat fijn vinden? Komt toch niet goed zo. Die gasten beuren salarissen en hebben contracten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Vinden jullie het nu fijn om voorzien te zijn van Ooijer, Tanio, Atouba, Mido en kornuiten? En zou Frank de Boer dat fijn vinden? Komt toch niet goed zo. Die gasten beuren salarissen en hebben contracten.
Hoewel hij misschien gelijk heeft kom je er met die instelling natuurlijk nooit....quote:'Ook mét Cruijff en ex-spelers mist Ajax kracht en kennis'
Gepubliceerd door Maarten de Jong | 07-12-10 | 12:20 0 reacties
Piet Schrijvers heeft geen trek meer in een functie bij Ajax. De oud-doelman van de club kreeg van Theo van Duijvenbode het verzoek om zich aan te sluiten bij de ledenraad van de Amsterdammers, maar heeft besloten zich niet meer verkiesbaar te stellen.
"Er stonden meer oud-spelers op de lijst die inmiddels hebben besloten zich niet kandidaat te stellen", zegt Schrijvers tegenover Voetbal International.
"Waarom zou ik mijn nek uitsteken als je straks toch maar met z'n vieren vertegenwoordigd bent? Als het slecht gaat, zijn wij de eerste leden van de raad die de klappen kunnen opvangen. Daar heb ik geen zin in."
Schrijvers heeft niet het idee dat Ajax eenvoudig uit de crisis kan komen waarin zij zich nu bevindt, ook niet als Johan Cruijff aan de macht komt bij de hoofdstedelingen.
"Hoewel ik het volledig achter de ideeën van Cruijff sta, ben ik er niet van overtuigd dat de huidige ledenraad, aangevuld met enkele oud-spelers, kracht en kennis genoeg zal hebben om werkelijk grote veranderingen bij Ajax door te voeren."
Tsjah, er moet iets gebeuren. Cruijff heeft een grote mond, dus hij mag het gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was/gepost is:
[..]
Hoewel hij misschien gelijk heeft kom je er met die instelling natuurlijk nooit....
Ik geloof niet dat we daar veel aan verliezen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was/gepost is:
[..]
Hoewel hij misschien gelijk heeft kom je er met die instelling natuurlijk nooit....
Vreemd verhaal.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jack van Gelder zegt net dat Jol ontslagen is, i.p.v. opgestapt?
Raar, we zullen er wel achter komen de komende weken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef Outlined het volgende:
als mido betaalt krijgt per wedstrijd, verklaart dat dan ook waarom hij nog steeds niet fit is?
Jack van Gelder is een eerste klas droplulquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als iedereen weer terug is:quote:Op woensdag 8 december 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk in ieder geval dat de jeugd nu weer echt een kans gaat krijgen onder De Boer... wat dat betreft een goede zaak... en ik heb het vermoeden dat ie Ajax in een 4-2-3-1 variant zal laten spelen zoals Oranje!
Nou zoveel verdiend hij ook weer niet hoor. Daarnaast zie je ook gewoon dat hij nog niet fit is.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat Mido niet fit wordt verklaard, om hem zo weinig te laten spelen?
Fit of niet, hij heeft nog steeds de draaicircel van een traktor.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou zoveel verdiend hij ook weer niet hoor. Daarnaast zie je ook gewoon dat hij nog niet fit is.
Dat vraagteken wordt Daley Blind denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als iedereen weer terug is:
---Wiel----Toby-----Jantje----??
------De Zeeuw--De Jong
--Jozefzoon-Mounir--Micky---
------------Suarez------
Zoiets dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |