Hier ook willen jullie allemaal voor mij duimen dat de mist wegtrekt en dat ik er op de terugweg korter over doe dan 2 1/2 uur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:
Het is hier echt BIZAR mistig, al de hele ochtend.
Dank jequote:
Ja, ik ben blut dus ik heb geen geld meer voor benzine.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hij laat zomaar een kans aan zich voorbij gaan
*duimt*quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hier ook willen jullie allemaal voor mij duimen dat de mist wegtrekt en dat ik er op de terugweg korter over doe dan 2 1/2 uur.
Dank jequote:
ik ken lui die snoven hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Voor het eerst leren met Ritalin
Oh lord.
Daarbij: mensen die niet weten dat Ritalin bijna gelijk is aan coke.![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*duimt*Ik hoop het ja, wat een tijden zeg
bijna gelijk aan coke?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Voor het eerst leren met Ritalin
Oh lord.
Daarbij: mensen die niet weten dat Ritalin bijna gelijk is aan coke.![]()
bummer ....quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ben blut dus ik heb geen geld meer voor benzine.
En dan te bedenken dat ik daar overheen moet lopen naar de fysioquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is hier niet het grootste probleem, de stoep ziet er uit als een ijsbaan, dat is minder grappig.
vreemdgaan is zoooo 2009...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zonder gekheid? Ja, ik heb een hekel aan vreemd gaan.
nep platen op je almera schroeven en wegrijden bij de pompquote:
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef PeZu het volgende:
ik vind het tof dat mijn hele scarlett filmpje bijna in mijn ava staat
het fietspad!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daar overheen moet lopen naar de fysiotwee keer anderhalve kilometer. Om wat te doen? Om te revalideren van zo'n zelfde glijpartij vorig jaar
Nou, we gaan het zien.
Ow? Vertel....quote:
ja fijn is dat, ik heb vorige week ook een en ander verrekt doro de sneeuw wat dus een terugval betekentquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daar overheen moet lopen naar de fysiotwee keer anderhalve kilometer. Om wat te doen? Om te revalideren van zo'n zelfde glijpartij vorig jaar
Nou, we gaan het zien.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien.
Ja, daar is dus geen doorkomen aan met allemaal die voetgangers die het misbruikenquote:
goeiemorgenquote:
Nee, dat is niet mijn ding. Morgen komt er weer geld binnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nep platen op je almera schroeven en wegrijden bij de pomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |