Preciesquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Tamashii het volgende:
Dus je doet het omdat je je beter wilt concentreren? Niet omdat je adhd hebt o.i.d.?
Als dit je reden is... ga speed gebruikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Tamashii het volgende:
Dus je doet het omdat je je beter wilt concentreren? Niet omdat je adhd hebt o.i.d.?
nee dat is ook zooo moeilijk -_-quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Chowi het volgende:
Hoe kom je aan die ritalin als je geen ADHD hebt?
Zal het niet helemaal hier neergooien, maar Marktplaatst, 2,50 voor 30 stuksquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Chowi het volgende:
Hoe kom je aan die ritalin als je geen ADHD hebt?
Ritalin lijkt op coke.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Enfermera het volgende:
Tenzij je AD(H)D hebt, wat ik ernstig betwijfel, is dit niet echt slim, to put it mildly.
Ritalin lijkt op cocaïne, je kan dus net zo goed coke snuiven.
Vinger aan de pols en op je klok kijken is nauwkeuriger. Dat multi-taskje zou met Ritalin toch moeten lukken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef buskruidt het volgende:
Net even met mijn hartslag app op mijn Desire mn hartslag gemeten, normaal 55-60, momenteel 72.
O.a.: http://learn.genetics.uta(...)/issues/ritalin.htmlquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ritalin lijkt op coke.. Dat is echt het meest debiele wat ik ooit heb gehoord.
Jawel, vinger aan de pols scheelt niet veel trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vinger aan de pols en op je klok kijken is nauwkeuriger. Dat multi-taskje zou met Ritalin toch moeten lukken.
Bijsluiter niet gelezen?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ritalin lijkt op coke.. Dat is echt het meest debiele wat ik ooit heb gehoord.
Precies, Ritalin is een upper.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee hoor.
“Het is een soort van amfetamine, hè”, zegt hij. “Het is een pepmiddel dat qua effect lijkt op speed en cocaïne.” Artikel uit UK wat ik eerder postte
En dan ermee gaan lerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef Tamashii het volgende:
Nouja, ik kan me voorstellen dat ritalin (een beetje) op coke lijkt en dat je dan ritalin neemt omdat het tien keer goedkoper is.
2,50 voor 30 medicijnen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef buskruidt het volgende:
[..]
Zal het niet helemaal hier neergooien, maar Marktplaatst, 2,50 voor 30 stuks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |