X-Box
Gamecube
ps2
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 02-06-2002 13:31]
De dropveter die het verzonnen heeft om SubZero z'n masker af te nemen moeten ze opknopen aan z'n nekharen!
Nou kan het dus niet meer m'n favo-karakter zijn...
Lekker is dat weer
quote:Hij is na een aantal jaartjes wat ouder geworden ja
Op zondag 02 juni 2002 13:16 schreef Marble het volgende:
Jeetje Subzero ziet eruit als een bejaarde...
En daar doelde ik dus ook op.
SubZero moet z'n masker OP hebben. En daaronder moet ie dan ook nog eens een coole kop hebben.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 13:18 schreef Codin het volgende:
Inderdaad zeg...De dropveter die het verzonnen heeft om SubZero z'n masker af te nemen moeten ze opknopen aan z'n nekharen!
Nou kan het dus niet meer m'n favo-karakter zijn...
Lekker is dat weer
In MK2 speelde je met de broer van de voormalige SubZero, omdat SubZero in MK1 vermoord was door Scorpion.
quote:Z'n haar was niet grijs..That's all..
Op zondag 02 juni 2002 13:19 schreef Marble het volgende:
Subzero had in Mortal Kombat 3 al zijn masker af hoor. Alleen was ie toen nog niet zo oud...
Dat zal het zijn hee
quote:Subzero leek in MK3 op dat ventje uit Herald z'n icon... Was echt geen ouwe kerel hoor.
Op zondag 02 juni 2002 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Z'n haar was niet grijs..That's all..
Misschien heeft ie een kleurspoelinkje genomen..Weet jij veel..
Heuw.... stomme kloterobotjes. Lijken wel rejected powerrangers of zo man.
quote:John Turk om precies te zijn.
Op zondag 02 juni 2002 13:23 schreef Marble het volgende:[..]
Subzero leek in MK3 op dat ventje uit Herald z'n icon... Was echt geen ouwe kerel hoor.
quote:Jezus, hebben jullie allemaal een slechte beurt gehad vannacht ofzo?..
Op zondag 02 juni 2002 13:22 schreef Marble het volgende:
En wat is Blind Kenshi nou weer voor naam... Is gewoon Kenshi niet genoeg? Je ziet zo ook wel dat ie blind is...
Bereorigineel dat je je onderin kan zien wat de gebruikte vechttechniek is. Er schijnen ook nogal wat wapens in te zitten, wat het als het goed is ook beter moet gaan maken.
Daarnaast is de belichting erg mooi, wat weer voor ene gave sfeer moet zorgen als het goed is.
En ja... ditmaal fatsoenlijke 3D-modellen he....
Nu maar hopen dat het geluid ook ass kicked.
quote:En dit is dan zeker zn opa?
Op zondag 02 juni 2002 13:20 schreef Codin het volgende:
Maar goed, SubZero is telkens een andere SubZero natuurlijk...In MK2 speelde je met de broer van de voormalige SubZero, omdat SubZero in MK1 vermoord was door Scorpion.
we gaan ff zn hele familie af...
quote:Goed kijken..
Op zondag 02 juni 2002 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Dit zijn wel de CG screens
quote:goed idee
Op zondag 02 juni 2002 13:28 schreef vosss het volgende:
kunnen we de topictitel niet veranderen in 'wat ziet Subzero er bagger uit'
quote:Daar begint het wel op te lijken ja..
Op zondag 02 juni 2002 13:28 schreef vosss het volgende:
kunnen we de topictitel niet veranderen in 'wat ziet Subzero er bagger uit'
quote:Heb liever reptile
Op zondag 02 juni 2002 13:30 schreef Marble het volgende:
Katana uit MK2 komt ook weer terug toch?
quote:There will eventually be more than 20 characters in the game, but in this playable version there were only eight. The characters offered are a good blend of old and new. Old school bruisers like Jax and Sub-Zero rub elbows with new school punks. The new character models fit well into the fantastic realm of Deadly Alliance, and the familiar faces are looking better than ever. New additions include Li Mei, Moloch and a female version of Sub-Zero (she's any icy tart). Besides Sub-Zero and Jax (who's looking a little like Marvel Comics' Colossus), the returning crew includes Scorpion, Raiden and Sonya.
Op zondag 02 juni 2002 13:30 schreef Marble het volgende:
Katana uit MK2 komt ook weer terug toch?
Whe he he...Lord Raiden...
quote:Nu ook z'n zus dus, echt de hele familie komt opdagen.
Op zondag 02 juni 2002 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
New additions include a female version of Sub-Zero
En SubZero had overigens geen familie. Hij had niks te verliezen, en daarom deed ie mee aan het eerst MK tournooi.
Daarom verloor ie ook. Hij wilde alleen het prijzengeld hebben. Tel maar na op je vingers dat iemand met zo'n motief het aflegt in een tournooi.
En toch kwam in MK2 SubZero's broer...... en dat terwijl ie gewoon in de Lin Kuei groepering van niet gerelateerde ninja's zat...
Die eerste was overleden in het tweede MK tournooi.
Maar Liu Kang was zo'n beetje het boegbeeld van MK had ik het gevoel na de eerste film..... hij had in elk geval wel MK1 gewonnen, om bij thuiskomst uit te vinden dat Baraka z'n hele Lotus-stam om zeep had geholpen.
quote:There's a decent slate of maneuvers for every fighter--and Midway promised us there would be many more in the final version of the game. The reason for this is that every fighter can throw down in several different styles. For instance, one character can practice Muy Thai, Karate, and also yield a weapon.
Op zondag 02 juni 2002 13:26 schreef Codin het volgende:
Je hebt gelijk. Effe wat positiefs:
Bereorigineel dat je je onderin kan zien wat de gebruikte vechttechniek is. Er schijnen ook nogal wat wapens in te zitten, wat het als het goed is ook beter moet gaan maken.
Verschillende vechttechnieken....
quote:Bij mij wonnen Sub Zero en Lord Raiden altijd het toernooi..
Op zondag 02 juni 2002 13:39 schreef Codin het volgende:
Geen Johnny Cage dus...... en ook geen Liu Kang?Die eerste was overleden in het tweede MK tournooi.
Maar Liu Kang was zo'n beetje het boegbeeld van MK had ik het gevoel na de eerste film..... hij had in elk geval wel MK1 gewonnen, om bij thuiskomst uit te vinden dat Baraka z'n hele Lotus-stam om zeep had geholpen.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 13:54 schreef JeOma het volgende:
Mijn favo karakter blijft Raiden. Die is toch wel terug he?
quote:Hehe
Op zondag 02 juni 2002 13:38 schreef Marble het volgende:[..]
Nu ook z'n zus dus, echt de hele familie komt opdagen.
hij komt dit jaar december uit.
greetz
quote:Finish Him! *flats...AARRGGHHH...flats,flats*
Op zondag 02 juni 2002 16:37 schreef jacco het volgende:
er is een compleet nieuwe engine, waardoor het mogelijk is om bv. kleerscheuren weer te geven en kneuzingen. tijdens het spelen kan je van vechtstijl wisselen. waardoor je natuurlijk tegen verschillende spelers betere vechtstijlen kunt uitproberen. en wat ik zelf erg origineel vind.hij komt dit jaar december uit.
greetz
quote:Dat mag ook wel na 4 jaar
Op zondag 02 juni 2002 16:37 schreef jacco het volgende:
er is een compleet nieuwe engine
Ik vind de screenshots nou ook niet echt mooi.
quote:Idd, de laatste MK die ik echt leuk vond was 3 en 2 vind ik de all-time topper
Op zondag 02 juni 2002 16:48 schreef Ketel_1 het volgende:
MK1, 2 en 3 waren wel leukOf dit iets zal worden betwijfel ik
Kvind eigenlijk dat ze het hele 3D-gebeuren moeten vergeten bij Acclaim en terug naar een 2D bash-game moeten gaan. Als ze dan niet bezuinigen op vette combo's, special moves, interactie met de background en natuurlijk fatalities, hebben ze wat mij betreft een grote hit in handen Ten slotte heeft niet iedereen een ouwe Sega in de kast staan met MK2
Maja... de graphics gaan waarschijnlijk weer voor Hoewel, ik vind de graphics op die screenshots idd behoorlijk tegenvallen eigenlijk. Maja, het moet 3D he
quote:Maar ik wel
Op zondag 02 juni 2002 16:56 schreef Tijn het volgende:[..]
Ten slotte heeft niet iedereen een ouwe Sega in de kast staan met MK2
quote:hah! Ik heb een supernes met MK2!!!1 die is veel mooier als de megadrive versie........hoe dan ook...een golden oldie
Op zondag 02 juni 2002 16:58 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Maar ik wel
quote:Maar zonder bloodmode
Op zondag 02 juni 2002 17:37 schreef Robhimself het volgende:[..]
hah! Ik heb een supernes met MK2!!!1 die is veel mooier als de megadrive versie........hoe dan ook...een golden oldie
quote:Work In Progress my man!
Op zondag 02 juni 2002 16:48 schreef Ketel_1 het volgende:
MK1, 2 en 3 waren wel leukOf dit iets zal worden betwijfel ik
Def
quote:De Vanessa Williams lookalike.
Op zondag 02 juni 2002 20:34 schreef IndoGuyver het volgende:
die superbabe......ehm......brunnetje......TANYA!
quote:Dames!? en de eerder genoemde kleerscheuren? Bring it on!
Op zondag 02 juni 2002 20:34 schreef IndoGuyver het volgende:
mmmmm..........Kitana, Milena (wel met masker op plz!!!) en Sonya en dan was er nog die superbabe......ehm......brunnetje......TANYA!
Nou laten we hopen dat het spel wat wordt, een riot zoals het 1e deel zal het nooit meer veroorzaken dus hopen dat de gameplay ultimate wordt!Def
http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/MKDA_Web_Movie320.mpg (INGAME BEELDEN!!!!!)
http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/mk_teaser320x240.mpg (Filmpje van Scorpion)
Vooral het eerste filmpje belooft veel goeds!!
quote:Ik heb dat eerste filmpje dan alleen gezien, maar ik vind het nou niet zo echt super hoor
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
*Kickerdekickkick*
De eerste trailers zijn beschikbaar!!!http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/MKDA_Web_Movie320.mpg (INGAME BEELDEN!!!!!)
http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/mk_teaser320x240.mpg (Filmpje van Scorpion)
Vooral het eerste filmpje belooft veel goeds!!
quote:Dat ijslevel ziet er prachtig uit! Maar voor de rest vind ik het niet zo bijzonder eigenlijk. Maar hopen dat het lekker speelt, want dat is natuurlijk het belangrijkst.
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
<knip>
quote:hier ben ik het ook mee eens, in 1`en 2 kon je nog zien dat de moves en zo echt opgenomen waren en later aangepast voor de pc,
Op woensdag 11 september 2002 11:24 schreef ricost het volgende:
Sorry maar MK in 3D vind ik zelf niet echt MK. De figuren zien er trouwens nog al groot en lomp uit. Ik mis de 'duistere sfeer' trouwen een beetje bij MK. MK1 was gewoon super duister en MK2 al wat minder en vanaf 3 was het gewoon een beetje bagger aan het worden.
gaf zeker meer dimensie in het spel
quote:MK Mythologies geloof ik. Was een idee om een hele reeks te maken voor verschillende characters. Maar het spel was zo slecht dat ze het net hebben gedaan..
Op maandag 9 september 2002 01:32 schreef ABundy het volgende:
Toch zonde dat Liu Kang niet meedoet. het boegbeeld van de MK series. Weet iemand ook waarom hij niet meer meedoet? Ik heb trouwens ook dat spel met Sub Zero in de hoofdrol voor mijn N64, maar dat spel zuigt dus echt. Is een avonturenspel waar sub-zero moet rennen en vechten. MK moet idd zoals Tijn zegt 2D blijven, zo zijn die spellen het leukst en het bepeelbaar.
Jammer dat ze de MK franchise hebben verkloot trouwens..
Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0
Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as spicy, but the fatalities stink. 8.0
Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0
Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0
Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay Let alone the two-player versus mode. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.6
en dat hij is uitgesteld....
quote:Ben eerder benieuwd hoe ik de fatalities ga vinden, maar het mag duidelijk zijn. MK is een musthave voor zowel de fans als andere vechtfanaten.
Op woensdag 20 november 2002 14:19 schreef pmponer het volgende:
Jammer dat ze de fatalities niet zo vinden ...en dat hij is uitgesteld....
quote:Dat ben ik met je eens en ik ga hem op zeker kopen voor ik denk voor de xbox...
Op donderdag 21 november 2002 08:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben eerder benieuwd hoe ik de fatalities ga vinden, maar het mag duidelijk zijn. MK is een musthave voor zowel de fans als andere vechtfanaten.
Ik heb gister al een fatality mogen aanschowen die ging wel volgens mij was hij van sub-zero gaat achter de tegenstander staan en propt zijn hand in de rug en trekt dan het hele skelet eruit... wel geinig niet bijzonder mooi... Maar de sfeer om de fatality heen was wel goed!
quote:Pardon Fanboy maar waar is dit op gebaseerd? En wat doet die opmerking in dit topic?
Op donderdag 21 november 2002 12:37 schreef metalheadBOC het volgende:
* metalheadBOC rent nu naar de intertoys om een Gamecube te halen! XboX en PS2 sux0rs!
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:37 schreef metalheadBOC het volgende:
XboX en PS2 sux0rs!
quote:lezen hij komt uit op
Op donderdag 21 november 2002 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt er een link optie tussen de GBA en Cube versie??
en aangezien ik nog van de oude garde gameconsoles ben hou ik het bij nintendo! Gamecube dus!
Ik wil weten of er speciale features uitkomen zodat een gebruiker met GBA en Cube (ikke ) extra opties heeft?
Edit: moet met hoofdletter P blijkbaar
quote:Met MK geloof ik niet. MP doet dat wel natuurlijk !
Op donderdag 21 november 2002 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie moet er nou lezenIk wil weten of er speciale features uitkomen zodat een gebruiker met GBA en Cube (ikke
) extra opties heeft?
Edit:
moet met hoofdletter P blijkbaar
" Je hart weggeven krijgt een heel nieuwe betekenis dit jaar met Valentijnsdag," aldus David Burton, marketing director van Midway Games. "Mortal Kombat: Deadly Alliance zal de wereld schokken en het fightinggame genre injecteren met een broodnodige shot adrenaline dankzij een compleet nieuw fightingsysteem en nieuwe geruchtmakende fatalities."
Spelers vechten met blote vuisten en speciale wapens, en voeren geheime moves en combinaties uit met nieuwe fatalities en dodelijke body blows. Een hele trits nieuwe krijgers staan zij aan zijn met de bekende Mortal Kombat veteranen zoals Scorpion, Raiden, Sub-Zero en Sonya Blade.
De Mortal Kombat DVD komt met de Immortal song en video die gedaan is door Arista Records' Adema, samen met de geschiedenis van de game en behind-the- scenes interviews met de ontwikkelaars.
quote:Cool nieuws........hahahaha,...Valentijnsdag ook.
Op donderdag 21 november 2002 16:05 schreef Smots het volgende:
UTRECHT 21/11/02 - Midway Games heeft officieel bevestigd dat de releasedatum van Mortal Kombat: Deadly Alliance voor PlayStation 2, Xbox, GameCube en Game Boy Advance volgend jaar Valentijnsdag is. Een opmerkelijke keuze aangezien 14 februari meestal geassocieerd wordt met bloemen en hartjes.
Het kersverse deel in de nieuwe Mortal Kombat serie begint met het volgende hoofdstuk in het gevecht tussen goed en kwaad, waarbij twee krachtige tovenaars - Shang Tsung en Quan Chi - zich in de gevechten mengen en voor spectaculaire vechtactie zorgen." Je hart weggeven krijgt een heel nieuwe betekenis dit jaar met Valentijnsdag," aldus David Burton, marketing director van Midway Games. "Mortal Kombat: Deadly Alliance zal de wereld schokken en het fightinggame genre injecteren met een broodnodige shot adrenaline dankzij een compleet nieuw fightingsysteem en nieuwe geruchtmakende fatalities."
Spelers vechten met blote vuisten en speciale wapens, en voeren geheime moves en combinaties uit met nieuwe fatalities en dodelijke body blows. Een hele trits nieuwe krijgers staan zij aan zijn met de bekende Mortal Kombat veteranen zoals Scorpion, Raiden, Sub-Zero en Sonya Blade.
De Mortal Kombat DVD komt met de Immortal song en video die gedaan is door Arista Records' Adema, samen met de geschiedenis van de game en behind-the- scenes interviews met de ontwikkelaars.
quote:Ziet er idd wel kwel uit
Op zondag 2 juni 2002 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
RAAAAAAAAH!!!!!
X-Box en GC bezittende MK fans opgelet..
Na lang lang lang wachten zijn ze er eindelijk..
DE NWE SCREENIES VOOR MORTAL KOMBAT:DEADLY ALLIANCE
En man o man wat zijn ze mooi..
Dit schreeuwt gewoon om een arcadestyle joystick..X-Box
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Gamecube
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]ps2
[afbeelding]
quote:Bron: CNN.com
New Mortal Kombat bloodier than ever(CNN) -- Mortal Kombat, one of the first video games to popularize the use of blood and guts to entice its audience, is back with a new version that is bloodier than ever.
Mortal Kombat: Deadly Alliance has fighters whose wounds bleed long after injuries are inflicted and blood is a constant companion. This makes for a very messy battleground at the end of the fight, but allows for interesting effects, such as combatants leaving bloody footprints on the ground.
The game also presents a plethora of ways of finishing an opponent: beheadings, ripping skeletons out of bodies or soul stealing.
Midway is banking on its latest version of Kombat to cash in on millions of dollars in video game sales this holiday season. The game is expected to join a long list of hot sellers aimed at adults, who make up half of all gamers, according to the Interactive Digital Software Association.
Turning the tide
In an industry where a single game can turn the tide -- just ask Take-Two Interactive Software, which saw its value more than triple in a year thanks to Grand Theft Auto 3 -- Midway is relying on its flagship Mortal Kombat franchise to replace blood red ink with black.The company has taken a beating, falling from almost $25 per share in late 1999 to teetering around $5 for the second half of 2002.
Syndicated video games columnist Marc Saltzman said video games reflect the reality of the marketplace: sex and violence sells.
"Keep in mind those who played Pac-Man and Space Invaders in the late '70s and early '80s are now into their 30s and having kids of their own," he said. "Video games are a form of entertainment -- so it makes sense to have content that's appropriate/appealing to different audiences."
Tracing the bloodshed
To a large degree, blood defines the Mortal Kombat series. The original is famous for popularizing mature content in video games when it came out in 1992. A slew of similar games quickly flooded the market, but Mortal Kombat remained the 800-pound gorilla of mature software in the console market.Still, programmer Ed Boon, who helped create the first Mortal Kombat, downplayed the violence in the game.
"The fact that it is targeted towards older players has a lot less to do with its success than the fact that there is a great story, state-of-the-art graphics, and a fun play mechanic for players to learn," he said.
It's been four years since the last version of Mortal Kombat was released. Midway, the company that produces the game, was shifting its focus from building arcade machines to creating home video games and researching ways to make their games more exciting, Boon said.
Mastering deadly moves
The fifth version of the game, expected to be released Friday, puts players in a 3-D universe with an army of fighters, each with an arsenal of deadly moves to master."What separates it from other games is the completely new fighting mechanic which gives each character three individual fighting styles that he can switch into during the battle," Boon said.
Deadly Alliance introduces a reward system called "kombat kurrency." Players earn coins for overcoming challenges and use them to unlock hidden secrets such as new fighters, hidden arenas, and artwork.
The game is available for Playstation 2, Xbox, and Gamecube consoles.
quote:Want??
Op maandag 25 november 2002 20:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Check dan vooral nog even de MK: DA boards bij gamefaqs Chocobo, van wat ik daar begrijp is de X-Box versie de minste.....
quote:Je vergeet de XBOX.
Op maandag 25 november 2002 21:00 schreef SmashBro het volgende:
Ik willem ik willem ik willem! En de GBA-versie ook. Maar welke versie is dan het beste op de home-consoles? PS2 of GC?
quote:
Op maandag 25 november 2002 21:03 schreef KumA het volgende:
Is de GBA versie eigenlijk de moeite waard? Istie ook een beetje gelikt?
En ik was de Xbox niet vergeten hoor Dr.Daggla, mijn vraag was naar aanleiding van:
quote:Vandaar dat ik alleen de PS2 en GC noemde.
Op maandag 25 november 2002 20:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Check dan vooral nog even de MK: DA boards bij gamefaqs Chocobo, van wat ik daar begrijp is de X-Box versie de minste.....
En hopelijk zitten er de nodige secrets in. Dat was toch altijd wel het MK-sfeertje. Noob Saibot, Smoke, Jade, Carmac: zit hij/zij er in of niet. Er heeft iemand wel ooit eens een Animality gedaan: nee kan niet, Animality is onmogelijk etc.
quote:Ow..
Op maandag 25 november 2002 21:17 schreef SmashBro het volgende:[..]
Echt supervet. Check de review van IGN maar.
En ik was de Xbox niet vergeten hoor Dr.Daggla, mijn vraag was naar aanleiding van:
[..]Vandaar dat ik alleen de PS2 en GC noemde.
quote:
Op maandag 25 november 2002 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er stat niet eens een link bij..
quote:
Op maandag 25 november 2002 21:26 schreef SmashBro het volgende:[..]
Gamefaqs boards zegt ie toch.
Anyway, dat er secret characters en levels enzo zijn is algemeen bekend (don't you people ever read reviews? Check IGN!) en ook logisch natuurlijk, zonder dat zou het geen MK-game zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 25-11-2002 21:48]
quote:Weet je hoe fucking groot die boards zijn......
Op maandag 25 november 2002 21:26 schreef SmashBro het volgende:[..]
Gamefaqs boards zegt ie toch.
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 26-11-2002 01:00]
quote:Daar scoort ie nog het hoogst op. Extra's etc. Maar om alle gissingen weg te nemen wil ik even zeggen dat ik wacht op de IGN head to head feature. Dan weet ik op welk systeem ik em haal.
Op maandag 25 november 2002 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zullen ongetwijfeld hidden characters/moves/levels inzitten..Dat is altijd zo geweest bij MK. Ga er van uit dat het bij deze versie ook zo is.
quote:Zelf heb ik een ps2 en een Xbox, maar als ie uitkomt denk ik dat ik hem toch voor de ps2 haal. Vind de controller van de ps2 meer geschikt ervoor.
Op dinsdag 26 november 2002 00:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar scoort ie nog het hoogst op. Extra's etc. Maar om alle gissingen weg te nemen wil ik even zeggen dat ik wacht op de IGN head to head feature. Dan weet ik op welk systeem ik em haal.
quote:Ik ben al jaren gamer maar kende dat hele gamefaqs niet.
Op maandag 25 november 2002 21:37 schreef SmashBro het volgende:
Iedere gamer kent Gamefaqs toch wel, is de ultieme site voor gamers.
quote:Controller S.
Op dinsdag 26 november 2002 01:11 schreef X.T.C het volgende:[..]
Zelf heb ik een ps2 en een Xbox, maar als ie uitkomt denk ik dat ik hem toch voor de ps2 haal. Vind de controller van de ps2 meer geschikt ervoor.
quote:Neh,.....wordt gebruikt voor walkthroughs en tips en tricks. Tis dus eigenlijk voor slechte gamers
Op dinsdag 26 november 2002 01:23 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik ben al jaren gamer maar kende dat hele gamefaqs niet.
Vast een goeie bron voor geruchten.
quote:Het is ook meer een site voor mensen die codes of een walkthrough nodig hebben.
Op dinsdag 26 november 2002 01:23 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik ben al jaren gamer maar kende dat hele gamefaqs niet.
Vast een goeie bron voor geruchten.
quote:En voor nieuwtjes, die staan altijd het eerste op de Gamefaqs-boards.
Op dinsdag 26 november 2002 01:26 schreef X.T.C het volgende:[..]
Het is ook meer een site voor mensen die codes of een walkthrough nodig hebben.
-edit-
Je kan dan beter naar deze pagina gaan en op 'Krypt FAQ' klikken.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Comeback-kid op 26-11-2002 17:53]
quote:Link werkt niet, maar dat geeft niet want daar wil ik zelf achter komen !
Op dinsdag 26 november 2002 09:22 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Check hier effe voor document waarin beschreven wordt hoe het Punten-systeem werkt in MK5 en welke bonussen je kan vinden daarmee
quote:Right, ik en fanboy zijn...
Maargoed..Met die fanboys van tegenwoordig weet je het maar nooit. (Zie gamespot)
Maar jullie hebben gelijk, zonder link heb je niks aan mijn info :
http://s2.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=13780&topic=5221793
quote:
Oddity
The Xbox version does experience extreme slowdown if you are running in pro-scan. Changing the blood setting to medium reduces the slow down quite a bit, but it's still there. It doesn't affect gameplay at all, and if I hadn't seen the GC version running smooth as silk, I probably would think the slowdown was part of the game since it only happens when something dramatic happens on screen: icicles breaking, Scorpions flame kick, etc. If you switch the video setting on the Xbox, then everything runs as smooth as the GC version.
quote:Ach, t zal wel weer een kwestie van smaak zijn welke versie je neemt, ik ga voor de NGC versie
The X-Box version (not in p-scan) really did look blurier on my TV when compared to the Gamecube version. I agree that at points some textures were crisper, but the blur occurred while the game was in motion.
jah... leuk spel...
quote:Proef ik hier enthousiasme???
Op woensdag 27 november 2002 15:41 schreef Suphafly het volgende:
IK heb het topic niet gelezuh maar ik wou effe zeggen MK5 OP DE XBOX IS GEIL!!! BOTERGEIL!!!!!! IK BEN GISTER BIJ 10 KEER SCHOKKEND KLAARKOMEN GESTOP MET TELLEN!!! GEIL GEIL GEIL GEIL!!!
jah... leuk spel...
het was effe kutten maar toen kwam de eerste fatalitie
scorpion gooit zijn speer dwars door zijn tegenstander zen kopie en daarna na 2 maal flink rukken en kraken komt ie toch wel los GEIL!!!!
En die stances fantastisch tijdens het vechten paar klappen karrate door naar teakwondo en dan effe flink impalen met een kenker zwaard!! IMPALE RULES!!!!
quote:Ik bedoelde jou helemaal niet.
Op dinsdag 26 november 2002 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Right, ik en fanboy zijn...
Je tweede quote was trouwens van een andere user en ook daar laat je een essentieel stukje weg.
Could it be my TV? Regardless, the games graphics are so close that it may just be a personal preference maybe
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 27-11-2002 15:51]
quote:huh?
Op woensdag 27 november 2002 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik bedoelde jou helemaal niet.
P.S.
Het gaat over spelen in de P-scan mode..Als je die uit zet is er niets aan de hand. Degene die de review schreef zei zelfs dit:
Bottom line
If you only have a GC, then be happy with what you got. However, if you have both systems, I'd go with the Xbox.
Beetje vaag dat je nou juist dat stukje er niet bij zet.
-EDIT- lama moet ik wel lezuh he
*Wat screens post*
quote:Ik ga zo eens goed de Xbox review op IGN lezen. Zijn er nog sites die MK op alle systemen vergelijken. Niet dat ik het op de PS2 haal, maar de Cube kan aardig wat voor elkaar toveren. Ben benieuwd !
Op zondag 19 januari 2003 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hijs vet..
Nog 3,5 week...
quote:Vehet... Deze wil ik echt!
Op zondag 19 januari 2003 21:57 schreef Chocobo het volgende:
*Wat screens post*
quote:Ik kies controller-wise voor de XBOX.
Op zondag 19 januari 2003 23:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ga zo eens goed de Xbox review op IGN lezen. Zijn er nog sites die MK op alle systemen vergelijken. Niet dat ik het op de PS2 haal, maar de Cube kan aardig wat voor elkaar toveren. Ben benieuwd !
quote:Hij is echt GRU-WE-LIJK!!
Op zondag 19 januari 2003 23:14 schreef SmashBro het volgende:[..]
Vehet... Deze wil ik echt!
quote:dacht dat ie al uit was.. heb hem een maand geleden al gespeeld bij een vriend.. en vandaag nog een keer.. maar hij is echt iig echt wreed..
Op zondag 19 januari 2003 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hijs vet..
Nog 3,5 week...
quote:Ik heb um ook gespeeld..Maar dat was de import versie..Men vond het nodig om um voor Europa 2 maanden uit te stellen.
Op zondag 19 januari 2003 23:33 schreef MegA het volgende:[..]
dacht dat ie al uit was.. heb hem een maand geleden al gespeeld bij een vriend.. en vandaag nog een keer.. maar hij is echt iig echt wreed..
Wat wil ik dit graag weer door mijn boxen horen knallen
quote:deze kwam dacht ik van internet af.. het is iig geen origineel.. ik vind het spel wel ontzettend vet
Op zondag 19 januari 2003 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik heb um ook gespeeld..Maar dat was de import versie..Men vond het nodig om um voor Europa 2 maanden uit te stellen.
.
vooral als je je zwaard in de tegenstander duwt.. en hij de hele match met het zwaard in zijn buik rond blijft lopen
quote:Bij mij hoor je meestal "Flawless Victory".
Op zondag 19 januari 2003 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
FATALITY !Wat wil ik dit graag weer door mijn boxen horen knallen
quote:Mja..Beetje irri dat je um er niet uit kan trekken..Het kost een hoop energie en niet alle characters hebben die move.. Die van Kitana was wel vet..Die ragt 2 van die dolken in je knieen.
Op zondag 19 januari 2003 23:39 schreef MegA het volgende:[..]
deze kwam dacht ik van internet af.. het is iig geen origineel.. ik vind het spel wel ontzettend vet
vooral als je je zwaard in de tegenstander duwt.. en hij de hele match met het zwaard in zijn buik rond blijft lopen
quote:Vervelend he, als je geen schade aan de tegenstander hebt kunnen doen
Op zondag 19 januari 2003 23:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bij mij hoor je meestal "Flawless Victory".
.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vervelend he, als je geen schade aan de tegenstander hebt kunnen doen
quote:Hehehehehehehe
Op zondag 19 januari 2003 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vervelend he, als je geen schade aan de tegenstander hebt kunnen doen
quote:die heb ik nog niet gezien.. die vriend woont erg ver weg.. dus zie hem niet zovaak.. en ik heb zelf geen ps2..
Op zondag 19 januari 2003 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Mja..Beetje irri dat je um er niet uit kan trekken..Het kost een hoop energie en niet alle characters hebben die move.. Die van Kitana was wel vet..Die ragt 2 van die dolken in je knieen.
.
quote:Ik ook niet.
Op zondag 19 januari 2003 23:46 schreef MegA het volgende:en ik heb zelf geen ps2..
quote:Wow, zijn er wel een hoop per character! Dat gaat wel even duren om ze allemaal uit je hoofd te leren.
Op maandag 20 januari 2003 13:45 schreef Doopy-X- het volgende:
http://members.ams.chello.nl/d.hoekstra7/Mortal Kombat.docDe moves in netjes documentje
Wanneer komt de GBA-versie eigenlijk precies uit? Want daar kijk ik ook erg naar uit. Krijgt zeer goede reviews.
Ik vind "Deadly Alliance" een onwijs vette subtitel trouwens. Alliances zijn sowieso cool maar zo is het helemaal stoer. En het bekt ook lekker.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 20-01-2003 17:51]
Wat is die RANZIG ZEG!!!!
Eerst pakt ie de tegenstander beet, dan draait ie m om.
Vervolgens boort Sub zn arm in de rug van de tegenstander en je hoort een hoop goor en griezelig gekraak
Vervolgens rukt Sub gewoon het geraamte via de rug naar buiten!!!
quote:*tap* ohhhhhhhhhh............
Op maandag 20 januari 2003 19:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um ook al gespeeld..
Who wants to touch me?
quote:SPOILER
Op maandag 20 januari 2003 19:49 schreef Robhimself het volgende:
Kep laatst de Fatality van Sub Zero uit de knoppen getoverd bij een maatje van meWat is die RANZIG ZEG!!!!
Vervolgens boort Sub zn arm in de rug van de tegenstander en je hoort een hoop goor en griezelig gekraakVervolgens rukt Sub gewoon het geraamte via de rug naar buiten!!!
quote:Die zit er ook al in vanaf deeltje 2..
Op maandag 20 januari 2003 19:49 schreef Robhimself het volgende:
Kep laatst de Fatality van Sub Zero uit de knoppen getoverd bij een maatje van meWat is die RANZIG ZEG!!!!
Vervolgens boort Sub zn arm in de rug van de tegenstander en je hoort een hoop goor en griezelig gekraakVervolgens rukt Sub gewoon het geraamte via de rug naar buiten!!!
quote:Nu maar hopen dat ie er beter uitziet
Op dinsdag 21 januari 2003 09:12 schreef syndr0me het volgende:[..]
Die zit er ook al in vanaf deeltje 2..
![]()
.
quote:Zonder fatalities is MK geen MK.
Op dinsdag 21 januari 2003 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Het gaat me niet echt om de fatalities,.......als het spel en de gameplay maar ok zijn !
quote:Ja, bedankt...... en nu
Op dinsdag 21 januari 2003 09:23 schreef SmashBro het volgende:[..]
Zonder fatalities is MK geen MK.
quote:Gewoon kopen en verslaafd raken eraan!
Op dinsdag 21 januari 2003 09:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja, bedankt...... en nu
quote:Ok
Op dinsdag 21 januari 2003 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gewoon kopen en verslaafd raken eraan!
quote:maar hij ziet er ranzig uit!!!!!!! oy oy oy
Op dinsdag 21 januari 2003 09:12 schreef syndr0me het volgende:[..]
Die zit er ook al in vanaf deeltje 2..
![]()
.
quote:geenidee ik heb em al... ik krijg em alleen niet helemaal werkend naar m'n GBA geflashed
Op maandag 20 januari 2003 17:43 schreef SmashBro het volgende:
Wanneer komt de GBA-versie eigenlijk precies uit? Want daar kijk ik ook erg naar uit. Krijgt zeer goede reviews.
Wat betreft graphics is het zeg maar semi 3d zoals ook met Tekken Advance gebruikt is.. ziet er ERG koel uit
speelbaarheid heb ik nog niet echt kunnen testen omdat het toetsenbord gewoon ruk speelt in vergelijking met de knopjes van de GBA
Al met al is het een redelijk leuk spel maar het had veel en veel beter kunnen zijn. Ik wacht persoonlijk op Soul Calibur 2. Als die maar net zo goed is als op de Dreamcast (deel 1 natuurlijk) dan ben ik al dik tevreden.
quote:waarom verbaast mij dat nou he-le-maal niets
Op donderdag 23 januari 2003 15:53 schreef C0ns01e-B0y het volgende:
Ik heb MK: DA op de PS2 gespeeld en ik moet zeggen dat hij mij behoorlijk tegenvalt.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
*zucht*wat duurt dat wachten langgggggggggggggggggggg
quote:Hmmz, ik ben bang dat dit niet met de gameplay te maken zal hebben. Grafish is het namelijk top. Zelfs geen haperingen whatsoever. Allen da focking gameplay sucks. Beetje te beperkt allemaal.
waarom verbaast mij dat nou he-le-maal niets
quote:Ik denk het wel.. Ik koop um bewust niet voor de GC alleen al om de controller..Fijn ding hoor, maar niet voor fighters lijkt me..
Op donderdag 23 januari 2003 16:14 schreef SmashBro het volgende:
Ik ben van plan hem op de GC te gaan kopen, is die ook een beetje te doen? Of is de grootte van de D-pad echt een probleem zoals ik op sommige plaatsen lees?
quote:Hehehe,..ik zocht ook een uppercut move ja
Op donderdag 23 januari 2003 17:58 schreef DinoPK het volgende:
tipje: bij de nieuwe opm2 nl zit een speelbare demo met 3 characters. Zit er goed uit moet ik zeggen, en speelt zeker niet verkeerd (ook al is het inderdaad wennen dat uppercuts en roundhouses anders gaan). Jammer alleen dat er geen bloed aanstaat, en fatalities zijn mij nog niet gelukt (10 minuten gespeeld)
Gisteren voor het eerst gespeeld en boy-oh-boy wat is dit goed zeg. Ik ga snel maar een review schrijven in ieder geval, dat verdient het wel
Ik ga denk ik zo carnavallen als MK:DA echt cool is
quote:BWHAHAHAHAHA! Dat weurt e leuk pekske
Op vrijdag 24 januari 2003 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Ik ga denk ik zo carnavallen als MK:DA echt cool is
Maar het is *echt* een cool spel. Ziet er grafisch goed uit en controls voelen bijna direct "natuurlijk" aan... nou ja. review volgt over een weekje of 2 waarschijnlijk. staat in de queue nu
zaterdag naar FRS geweest om hem te pre-orderen, kon dat gvd niet
als pleister op de wonden maar 3 dvd's meegenomen
quote:FRS? wasda?
Op maandag 27 januari 2003 09:19 schreef Doopy-X- het volgende:zaterdag naar FRS geweest om hem te pre-orderen, kon dat gvd niet
als pleister op de wonden maar 3 dvd's meegenomen
* MrSubtle zucht... nog 2 weken
o jezus shit.. 2 verschillen stylen per vechter 1 wapen en een speciale 'perk'voor fatalities...deze beet 2 zeker
vooral als je goed vecht kan je dingen kopen omdat je punten krijgt ervoor
MK:DA IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!
IK KAN HEM OPHALEN!!!!!!!!!!!!!
BART SMIT OLE OLE!!!!!!!!!!!!
quote:geen vieze woorden zeggen he?!
Op woensdag 12 februari 2003 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook voor de Cube?
Hidden Stages:
Krypt: DS 1472 Ruby Koins Nethership
Krypt: EA 258 Sapphire Koins The Lost Tomb
Krypt: HP 2093 Onyx Koins House of Pekara
Krypt: II 1843 Gold Koins Lava Shrine
Krypt: KR 4222 Sapphire Koins Palace Grounds
Krypt: PW 2006 Sapphire Koins Sarna Ruins
Krypt: WT 1400 Jade Koins Dragonfly
Krypt: ZD 98 Ruby Koins Moloch's Lair
quote:ik moet nog wachten tot morgen!
Op woensdag 12 februari 2003 14:43 schreef Doopy-X- het volgende:
IK WORD NET GEBELD!!!!!!!!!!!!!!!!!MK:DA IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!
ik heb net uurtje verlof opgenomen......moet hem uiteraard WEL vanavond al kunnen spelen!!!!!!!
fuck, waarom nou ook vanavond ned. elftal?
quote:Staat online bij bartsmit.com nog steeds 15 febr.
Op woensdag 12 februari 2003 14:43 schreef Doopy-X- het volgende:
IK WORD NET GEBELD!!!!!!!!!!!!!!!!!MK:DA IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!
quote:Net bartsmit.com effe gebeld. Ze hebben hem al een aantal dagen binnen maar ze geven hem morgen pas uit naar de filialen en hij zal vanaf vrijdag (zoals gepland dus) beschikbaar zijn in de winkels. Niet eerder.
Op woensdag 12 februari 2003 16:01 schreef MrSubtle het volgende:[..]
Staat online bij bartsmit.com nog steeds 15 febr.
quote:Nee hoor.. Ik heb um al.
Op woensdag 12 februari 2003 16:20 schreef MrSubtle het volgende:[..]
Net bartsmit.com effe gebeld. Ze hebben hem al een aantal dagen binnen maar ze geven hem morgen pas uit naar de filialen en hij zal vanaf vrijdag (zoals gepland dus) beschikbaar zijn in de winkels. Niet eerder.
quote:Helaasch..Komt niet.
Op woensdag 12 februari 2003 20:36 schreef Disorder het volgende:
Ik wil 'm voor de pc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Helaasch..Komt niet.
.
BABALITY!!
hele avond gespeeld en hij is COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
veel tegen vrienden en heb Frost unlocked (nog niet zo veel coins)
Paar Fatality's gedaan maar mijn lijsje klopt niet helemaal, morgen ff aanpassen
quote:Blijf nou is weg met die irritante spam van je.
Op donderdag 13 februari 2003 04:02 schreef Passione het volgende:
quote:zwijgen = toestemmen
Op donderdag 13 februari 2003 08:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Bevalt ie Dag?
The streets will flow with blood
nieuwe versie van moves list (alleen specials+fatality's) (vorige waren de X en B knop met elkaar verward) met daarbij wat handige cheats
ENJOY!
quote:Je moet je sig ff aanpassen.
Op donderdag 13 februari 2003 10:04 schreef Doopy-X- het volgende:
http://members.ams.chello.nl/d.hoekstra7/MK.docnieuwe versie van moves list (alleen specials+fatality's) (vorige waren de X en B knop met elkaar verward) met daarbij wat handige cheats
ENJOY!
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je moet je sig ff aanpassen.
.
* Doopy-X- had hem om precies 5 uur in zijn handen
ik was btw wel lichtelijk geschokt bij het introfilmpje.........Liu Kang die gewoon vermoord wordt
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 13-02-2003 11:46]
quote:SPOILER
Op donderdag 13 februari 2003 11:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoe laat had je hem Dag?* Doopy-X- had hem om precies 5 uur in zijn handen
ik was btw wel lichtelijk geschokt bij het introfilmpje.........Liu Kang die gewoon vermoord wordt
Dat wist ik niet...
quote:wil je nog een dooie uit de MK-reeks weten?
Op donderdag 13 februari 2003 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja potverdorieDat wist ik niet...
quote:Als je het maar uit je hoofd laat
Op donderdag 13 februari 2003 14:05 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wil je nog een dooie uit de MK-reeks weten?
quote:Begint met een S
Op donderdag 13 februari 2003 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Als je het maar uit je hoofd laat
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:48 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Begint met een S
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nu weet ik het al GVD !
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shao Kahn neem ik aan...
quote:ik mocht het toch niet verraden
Op donderdag 13 februari 2003 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet?
WAT EEN KUT SPEL IS DAT MK:DA ZEG!!
quote:pardon
Op donderdag 13 februari 2003 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja dus...WAT EEN KUT SPEL IS DAT MK:DA ZEG!!
Waar blijf je dan met je MK?
quote:kerel, KOOP die game en geniet.......hij's echt top!
Op donderdag 13 februari 2003 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja... Liu Kang dood en Shao Kahn (of iemand anders desnoods)
check de characters in mijn moveslijsje dan...je hebt Liu helemaal niet meer nodig!
Ik denk ook dat hij voor de GC niet echt goed verkoopt maar voor X-box en PS-2 wel, daar komen niet binnen een maand een paar echte must-must-must-must-have titels op,
quote:Ik heb mijn geld hard genoeg nodig... En ik heb nog te veel niet gespeelde games liggen...
Op donderdag 13 februari 2003 16:39 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
kerel, KOOP die game en geniet.......hij's echt top!
check de characters in mijn moveslijsje dan...je hebt Liu helemaal niet meer nodig!
quote:Oprotten met die Bruce Lee wannabe..
Op donderdag 13 februari 2003 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja... Liu Kang dood en Shao Kahn (of iemand anders desnoods)
quote:PDO, Brute Force en DOAX op de XBOX zijn best wel heel erg must-must-musthaves hoor.
Op donderdag 13 februari 2003 17:25 schreef Ajax_master het volgende:
het lijkt me vet spel, maar ik ga hem niet kopen, ik heb het geld hard nodig voor spellen als: Super monkey ball 2, Metroid prime, resident evil zero en zelda.Ik denk ook dat hij voor de GC niet echt goed verkoopt maar voor X-box en PS-2 wel, daar komen niet binnen een maand een paar echte must-must-must-must-have titels op,
quote:Zit Reptile erbij?
Op donderdag 13 februari 2003 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Oprotten met die Bruce Lee wannabe..
Scorp, Sub Zero en Raiden zijn de enige 3 die onmisbaar zijn..
quote:Ja, en Cyrax ook.
Op donderdag 13 februari 2003 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zit Reptile erbij?
Das wel weer stoer dan
quote:De enige 2 die missen zijn Baraka en Stryker.
Op donderdag 13 februari 2003 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oeh!Das wel weer stoer dan
quote:Er staat dat ie maar in 1 deel zat, en niet dat ie in deel 1 zat..
Op donderdag 13 februari 2003 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baraka zat toch ook in 2
verkeerd gelezen
Morgen eerst ff mezelf de tyfus in blowen en dan verder spelen
quote:Weed improves the concetration
Morgen eerst ff mezelf de tyfus in blowen en dan verder spelen
quote:It improves da whole X-perience!!
Op donderdag 13 februari 2003 22:31 schreef Fathom het volgende:[..]
Weed improves the concetration
quote:Irritante spammer, lees de Fok! policy nou ns....
Op donderdag 13 februari 2003 04:02 schreef Passione het volgende:
En dikke 15 euro korting bij GCshop.
Ben druk bezig met de Conquest....(zit bij veldje 93)....heb hem arcade al met Raiden en Frost uitgespeeld (wel op easy).
Unlocked:
Hsu Hao
Frost
Jax
Kitana
Raiden
Reptile
Eerst de mannetjes, dan de levels, dan de costumes en dan spiekbriefje weg
ik ga weer speluh!
quote:Ja..Op alle next-gen consoles is ie al uit.
Op zaterdag 15 februari 2003 02:40 schreef Cool_Runner het volgende:
Istie ook al voor Ps2 uit?
Ik heb ze tot nu toe allemaal unlocked behalve Drahim en Cyrax...
Wordt af en toe goed gek van die Conquest...bij sommige figuren moet je combo's doen die je gek maken.....gewoon een half uur doen over 1 combo
Heb ook wat andere pakjes unlocked (Scorpion ).
Ook de making off gekeken
zit nu bij conquest 130, heb hem met nog wat andere figuren uitgespeeld (op normal)....
We gaan vrolijk verder
quote:Nou het duurde even maar dan heb je ook wat
Op vrijdag 24 januari 2003 09:35 schreef MrSubtle het volgende:
Gisteren voor het eerst gespeeld en boy-oh-boy wat is dit goed zeg. Ik ga snel maar een review schrijven in ieder geval, dat verdient het wel
Review staat (eindelijk) online: Mortal Kombat: Deadly Alliance
quote:Goeie review. Trouwens zo saai is de (voor)geschiedenis van MK niet
Op maandag 17 februari 2003 06:39 schreef MrSubtle het volgende:[..]
Nou het duurde even maar dan heb je ook wat
Review staat (eindelijk) online: Mortal Kombat: Deadly Alliance
quote:Vond m'n vriendin wel
Op maandag 17 februari 2003 06:46 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Goeie review. Trouwens zo saai is de (voor)geschiedenis van MK niet
Vondt Mortal Kombat 3 op de sega echt godse gaaf. maar toen een keer mortal kombat 3D ofzoiets op de PC gespeeld en dat was echt geen flikker aan
en dit is ook weer 3D duz..
quote:Mja..Maar dat was 2d-3d.. Nu is het echt 3d..Je kan nu dus ook om elkaar heen lopen en klappen ontwijken door te sidesteppen..
Op maandag 17 februari 2003 07:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet vindenVondt Mortal Kombat 3 op de sega echt godse gaaf. maar toen een keer mortal kombat 3D ofzoiets op de PC gespeeld en dat was echt geen flikker aan
en dit is ook weer 3D duz..
Tis weer ouderwets MKen, alleen die style branch combos idd
Helemaal gek van !!!
Ik heb Frost, Kitana en Reptile unlocked...
Vanavond maar weer verder Konquesten, zit in missie 78 geloof ik....
vrijdagavond van 21u tot 02u gespeeld...
zaterdag van 22u tot 05u
en gisteren van 21u tot 24u
conclusie ... meesterlijk spel!!
zijn er nog snellere manieren om die characters te unlocken??
leuke review
Ik heb hem ook voor de XBOX
Ik had hem woensdagmiddag in mijn handen (hulde aan Bart Smit om niet te wachten op de officiële release datum) en heb sindsdien NIETS anders meer gedaan
Ik heb wel een paar minpuntjes:
1: geen stage fatalities + 1 fatality per character
2: geluid (wordt beetje 1-tonig om telkens HU en HA te horen)
3: Het niet door kunnen drukken van de Conquest-mode, telkens terugkeren naar het verhaalschermpje irriteerd.
4: Bij sommige characters BELACHELIJKE combo's in de conquest mode (8 a 9 verschillende knoppen).
5: het kunnen openen van 2x dezelfde tombe. (gisteravond perongeluk voor de 2e keer de 2e outfit van Johnny Cage gekocht.)
Verder is de game subliem, buttonbashen helpt niet meer en de tegenstanders zijn al in Normal-mode lastig. De fatalities zijn als vanouds en heerlijk om daze ook in 3D te zien. De verschillende vechtstylen en wapens zijn goed uitgewerkt.
Voor mij is de 8.8 goed
p.s.Voor de mensen die NIET op het forum zitten, hier een door mij gemaakt documentje met de special moves+fatalities van alle characters
Ik heb alle characters unlocked, alle pakjes en ben nu bezig met de levels.
Cyrax heeft de stoerste Fatality mijninziens (dat mag ook wel als je ruim 6000 platinum coins nodig hebt om hem te unlocken).
Ik kan met alle mannetjes goed overweg (met uitzondering van Bo Rai Cho).
TOPGAME!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 17-02-2003 09:23]
quote:ja, die zijn er....wil je dat echt? VECHTEN VOOR JE COINS!!!!!!!!
Op maandag 17 februari 2003 09:15 schreef realist_ik het volgende:
mijn eerste verdiende Koins verspild aan "a 32-pack of Adult Diapers"
en een schets van Sonya ...
toen maar ff die lijst opgezocht ...vrijdagavond van 21u tot 02u gespeeld...
zaterdag van 22u tot 05u
en gisteren van 21u tot 24u
conclusie ... meesterlijk spel!!
zijn er nog snellere manieren om die characters te unlocken??
quote:en vechten zal ik!
Op maandag 17 februari 2003 09:21 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ja, die zijn er....wil je dat echt? VECHTEN VOOR JE COINS!!!!!!!!
quote:braaf!
Op maandag 17 februari 2003 09:29 schreef realist_ik het volgende:[..]
en vechten zal ik!
quote:Baraka is er, alleen in een tombe
Op donderdag 13 februari 2003 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar die zaten maar in 1 deel..Ik hoopte dat die er weer bij zouden zijn..
Heb gister filmpje unlocked waarin uitgelegd wordt waarom hij er niet bij is (zal nix veraden->spoiler)
quote:maar wat heeft die ... mavado te maken met baraka?
Op maandag 17 februari 2003 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Baraka is er, alleen in een tombe
Heb gister filmpje unlocked waarin uitgelegd wordt waarom hij er niet bij is (zal nix veraden->spoiler)
quote:is me nog niet opgevallen....zal het vanavond es gaan bekijken!
Op maandag 17 februari 2003 09:43 schreef realist_ik het volgende:[..]
maar wat heeft die ... mavado te maken met baraka?
want één van zijn combo's heet Baraka's Return ...
quote:datzelfde heb ik met Timesplitters 2 data
Op maandag 17 februari 2003 10:02 schreef realist_ik het volgende:
ik probeerde trouwens gisteren een profile van de ene naar de andere mem.card te copyen en dat lukte niet ... "This data can not be copied"
op allebei de cards is nog genoeg ruimte ... iemand een idee waar dat aan ligt?
quote:ow ... 't ligt dus niet aan MK?
Op maandag 17 februari 2003 10:08 schreef Smots het volgende:[..]
datzelfde heb ik met Timesplitters 2 data
quote:
Op maandag 17 februari 2003 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Baraka is er, alleen in een tombe
Ik moet zeggen dat de styleswitch combo's op die manier iets gemakkelijker worden
quote:Ik heb geen witte knop op mijn controller hoor
Op maandag 17 februari 2003 11:19 schreef Chevalric het volgende:
Spelen jullie nog met de originele knoppen config?
Ik heb namelijk de styleswitch op de witte knop gezet, i.p.v. linkertrigger, de block op de zwarte knop en de special op de rechtertrigger.Ik moet zeggen dat de styleswitch combo's op die manier iets gemakkelijker worden
quote:Ok, ok, die vraag was eigenlijk ook alleen voor de XBOXers
Op maandag 17 februari 2003 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb geen witte knop op mijn controller hoor
quote:waarschijnlijk niet, maar vervelend is het wel.
Op maandag 17 februari 2003 10:11 schreef realist_ik het volgende:[..]
ow ... 't ligt dus niet aan MK?
quote:Over welke console gaat het?
Op maandag 17 februari 2003 11:57 schreef Smots het volgende:[..]
waarschijnlijk niet, maar vervelend is het wel.
quote:El PS2
Op maandag 17 februari 2003 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Over welke console gaat het?
De enorme hoeveelheid moves
Al die verschillende vechtstijlen
De character models
De arena's
Heel veel te doen en te unlocken
De loading schermpjes (
in de zin van dat ze erg mooi en afwisselend zijn, het feit dat ze al een hoop verborgen characters verklappen is minder
)
Iedereen een volwaardige, eigen verhaallijn
Sub-Zero die z'n tegenstander als snowboard gebruikt
Al met al: . Midway heeft er echt werk van gemaakt.
Kenshi is net Ness uit Super Smash Bros., met z'n telekinetsiche tosses enzo. .
Reptile is wel erg veranderd. Beetje doorgeslagen. Maar wel tof. Volgens is dat allemaal mij een beetje geinspireerd op Gollem uit Lord of the Rings.
Het best ben ik tot nu toe met Shang Tsung. Praktisch onverslaanbaar. .
Alleen de arena's in Konquest Mode, die zijn blah. Saai, statisch en ongeinspireerd. Dat is wel jammer. En die vliegen om Drahmin heen vind ik ook niks. Maar voor de rest is het allemaal erg polished. .
Zonder twijfel een van, misschien wel de, beste MK's.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:13 schreef SmashBro het volgende:Kenshi is net Ness uit Super Smash Bros., met z'n telekinetsiche tosses enzo..
Hij is een kruising tussen een Jedi (use the force) en Rutger Hauer in Blind Fury.
quote:Ik vind het een Solid Snake-lookalike. Maar qua telekinetische powers is het wel net Ness.
Op maandag 17 februari 2003 12:16 schreef realist_ik het volgende:[..]
Hij is een kruising tussen een Jedi (use the force) en Rutger Hauer in Blind Fury.
quote:klopt, ST is top, wel makkelijk als je moeite heb met een character, zwaard pakken en verder 3D fireballs (close doen).....eitje....
Op maandag 17 februari 2003 12:13 schreef SmashBro het volgende:
Het best ben ik tot nu toe met Shang Tsung. Praktisch onverslaanbaar..
En die vliegen om Drahmin heen vind ik ook niks. Maar voor de rest is het allemaal erg polished..
Zonder twijfel een van, misschien wel de, beste MK's.
Vliegen om Drahim vind ik juist cool!
Voor mij de beste MK yet!
Mocht iemand problemen hebben met Morlock, ik heb wel een goeie tip voor je
quote:dat kan ook ja ... maar dan wel met Jedi-powers
Op maandag 17 februari 2003 12:17 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind het een Solid Snake-lookalike.
quote:der 2e pakje is wel
Op maandag 17 februari 2003 12:26 schreef SmashBro het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat Li Mei er van dichtbij echt supereng uit ziet? Zeker als ze bloed op haar gezicht heeft. Net een vampier uit Buffy!
Jax' tweede pakje is wel lachen, die rapper-outfit met dat bomberjack. .
Kung Lao heeft het trouwens wel ver geschopt, tot Shaolin-monnik! Had ik niet achter hem gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |