abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 11:41:12 #101
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_89712415
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef z3bra het volgende:
L:euk dat deze jankhouterij nog doorgaat ^O^. Heb trouwens nog eens even gekeken, de lang studeerboete gaat pas in nadat je al een jaar langer de opleiding hebt gevolgd.

"Uit de notitie van 11 november blijkt dat elke student één jaar langer mag doen over een studie dan de looptijd die er voor staat. Voor elk jaar dat volgt moet de student 3000 euro extra betalen. Dat ene jaar mag maar een keer worden gebruikt, en geldt dus niet meer als studenten bijvoorbeeld na een bachelor nog een master gaan doen.
Gejank? ik heb door een handicap heel veel vertraging opgelopen. Maar nu heb ik mijzelf weer bijeengeraapt en denk ik aan mijn toekomst.

Ik studeer keihard, loop nominaal in mijn (2 jarige) master en sta een 8,5. Vanaf volgend jaar mag ik voor mijn master een lamzakkenboete gaan betalen omdat ik in mijn bachelor vertraagd ben.

Janken zal ik er niet om. Maar eerlijk is anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubber_Johnny op 09-12-2010 12:02:09 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 11:44:32 #102
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89712539
Met TS eensch.

Maar ik ben wel laf :@ Ik ga immers niet met het OV direct na mijn school de sneeuw (en treinen) trotseren om naar amsterdam te gaan :')
  donderdag 9 december 2010 @ 11:44:43 #103
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89712548
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Gejank? ik heb door een handicap heel veel vertraging opgelopen. Maar nu heb ik mijzelf weer bijeengeraapt en denk ik aan mijn toekomst.

Ik studeer keihard, loop nominaal in mijn (2 jarige) master en sta een 8,5. Vanaf volgend jaar mag ik dus een lamzakkenboete gaan betalen omdat ik in mijn bachelor vertraagd ben.

Janken zal ik er niet om. Maar eerlijk is anders.
Waarom toch altijd dat gezeur van mensen die vinden dat ze uitgezonderd moeten worden? :{
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  donderdag 9 december 2010 @ 11:45:05 #104
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89712558
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef RickoKun het volgende:
Met TS eensch.

Maar ik ben wel laf :@ Ik ga immers niet met het OV direct na mijn school de sneeuw (en treinen) trotseren om naar amsterdam te gaan :')
Held :')
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89712657
Elf jaar geschiedenis.. elf jaar..ELF FUCKING JAAR!! Over geschiedenis notabene!
En dan huilie-huilie doen op het partijcongres. :') Slappe zak.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
  donderdag 9 december 2010 @ 11:47:37 #106
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89712659
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:45 schreef z3bra het volgende:

[..]

Held :')
:@ Een beetje 5 uur heen en 5 uur terug reizen zeker, het zit wel goed, mijn waerde z3bra!
  donderdag 9 december 2010 @ 11:52:59 #107
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89712891
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ Een beetje 5 uur heen en 5 uur terug reizen zeker, het zit wel goed, mijn waerde z3bra!
Nee hoor, ben het met je eens, no worries :).
  donderdag 9 december 2010 @ 11:57:47 #108
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_89713089
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef z3bra het volgende:

[..]

Waarom toch altijd dat gezeur van mensen die vinden dat ze uitgezonderd moeten worden? :{
Eerst zeg je dat er niks aan de hand is dat niemand genaaid wordt, en als ik keihard aantoon dat ik wel genaaid wordt ben ik een lul die ineens denkt dat ie een uitzondering is?

Was ik maar een uitzondering. Maar dat ben ik niet, en dat is er waarom er zo 'gejankt' wordt.

Zou je de baby-boomers eens moeten horen als we retro actief hippie-zijn gaan belasten met een boete van 3000 euro.

Ik wilde dat geld gebruiken voor een gap year, gaat mooi niet door nu.
  donderdag 9 december 2010 @ 12:23:27 #109
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89714026
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat er niks aan de hand is dat niemand genaaid wordt, en als ik keihard aantoon dat ik wel genaaid wordt ben ik een lul die ineens denkt dat ie een uitzondering is?

Was ik maar een uitzondering. Maar dat ben ik niet, en dat is er waarom er zo 'gejankt' wordt.

Zou je de baby-boomers eens moeten horen als we retro actief hippie-zijn gaan belasten met een boete van 3000 euro.

Ik wilde dat geld gebruiken voor een gap year, gaat mooi niet door nu.
Je wordt niet genaaid, je hebt gewoon pech. Maar moet de hele wereld dan maar rekening houden met pechgevallen zoals jij?
  donderdag 9 december 2010 @ 12:37:39 #110
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_89714497
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:23 schreef z3bra het volgende:

[..]

Je wordt niet genaaid, je hebt gewoon pech. Maar moet de hele wereld dan maar rekening houden met pechgevallen zoals jij?
Nee, ik wordt genaaid. Pech is als er iets gebeurt, dit wordt met opzet gedaan.

We kunnen ook gewoon deze regeling er niet doorheen draaien, wat dacht je daarvan? Of alleen laten gelden voor studies die vanaf nu beginnen.
  donderdag 9 december 2010 @ 12:42:55 #111
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89714662
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Nee, ik word genaaid. Pech is als er iets gebeurt, dit wordt met opzet gedaan.

We kunnen ook gewoon deze regeling er niet doorheen draaien, wat dacht je daarvan? Of alleen laten gelden voor studies die vanaf nu beginnen.
Met dat laatste ben ik het in zeker zin wel eens; alleen voor scholieren en studenten die per 2011-12 aan hun opleiding beginnen. Nu wordt het namelijk te vaag en worden dus ook mensen bestraft die al in hun 6e jaar zitten, dat brengt weer extra controle met zich mee, volgens mij.
  donderdag 9 december 2010 @ 12:51:18 #112
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_89714909
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:42 schreef z3bra het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het in zeker zin wel eens; alleen voor scholieren en studenten die per 2011-12 aan hun opleiding beginnen. Nu wordt het namelijk te vaag en worden dus ook mensen bestraft die al in hun 6e jaar zitten, dat brengt weer extra controle met zich mee, volgens mij.
Precies.

De maatregel is zelf nog niet zo slecht. Luilekkerland is over, voor iedereen, dus ook voor ons. Dat begrijp ik ook wel. En als daartegen geprotesteerd wordt kan het verwend en huilerig overkomen.

Maar dat komt door de manier waarop de maatregel wordt doorgevoerd. Die valt veel mensen (die het van tevoren niet hadden kunnen weten) rauw op hun dak.

En het is ook meteen zo strak, 1 jaar, niet meer, dat kan niet goed zijn voor de kwaliteit van het onderwijs.
pi_89716079
Overigens de inHolland toestanden zijn al van start gegaan, in de wandelgangen hier wordt er al gesproken dat iedereen het gaat halen voor 1 september.

Bravo, wat hebben we weer een kwaliteitsslag gemaakt. :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 9 december 2010 @ 13:25:39 #114
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89716267
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens de inHolland toestanden zijn al van start gegaan, in de wandelgangen hier wordt er al gesproken dat iedereen het gaat halen voor 1 september.

Bravo, wat hebben we weer een kwaliteitsslag gemaakt. :')
InHolland-toestanden zijn een schande voor de bonafide HBO-scholier :{w. Maar het erge vind ik dat degenen die hun diploma daar hebben behaald door middel van het succesvol strikken van een dubbele knoop, er blijkbaar ook niet wakker van lagen dat het hen wel een beetje aan kwam waaien.
pi_89717710
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef z3bra het volgende:

[..]

InHolland-toestanden zijn een schande voor de bonafide HBO-scholier :{w. Maar het erge vind ik dat degenen die hun diploma daar hebben behaald door middel van het succesvol strikken van een dubbele knoop, er blijkbaar ook niet wakker van lagen dat het hen wel een beetje aan kwam waaien.
Was het maar hbo ik zit aan een van de betere universiteiten van Nederland :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 9 december 2010 @ 14:18:20 #116
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89718433
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

... ik zit aan een van de betere universiteiten van Nederland :')
Blijkbaar niet :{w
  donderdag 9 december 2010 @ 14:41:40 #117
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89719665
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:50 schreef starla het volgende:
Toen was 8 jaar studeren volkomen normaal, omdat toen studeren nog moeilijk was. Het Academisch niveau ligt tegenwoordig veel te laag.
Ja, elke studie zal wel twee tot drie keer zo makkelijk geworden zijn :') Denk eens na zeg.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 9 december 2010 @ 14:42:37 #118
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89719712
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 08:50 schreef Pharkus het volgende:
<-- het is dat ik geen studiefinanciering meer krijg, anders had ik je gesupporterd. :')
Dat is geen excuus.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89719956
Ach, scholen gaan in de toekomst toch meer het Haarlems Inholland concept volgen. Gewoon hier en daar een diplomaatje weggeven en we praten er niet meer over...
pi_89722336
Lui die voor deze plannen zijn willen gewoon dat studenten eindigen als saai loonslaven zonder enig sociaal contact zoals ze zelf zijn :r
kiek m goan, kut
  donderdag 9 december 2010 @ 15:41:19 #121
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89722392
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Lui die voor deze plannen zijn willen gewoon dat studenten eindigen als saai loonslaven zonder enig sociaal contact zoals ze zelf zijn :r
Ja precies... Je HOEFT niet in Nederland te studeren, snotaap, je kan er ook voor kiezen om géén kuddedier te zijn en je MBA te halen aan Harvard, bijvoorbeeld. Maar dat zul je wel niet doen aangezien je daar minimaal $10k/jaar kwijt bent :').
  Forum Admin donderdag 9 december 2010 @ 15:42:08 #122
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_89722447
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Ik wil je droom niet verstoren, maar zo eindig je wel jonge.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_89731151
quote:
Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef z3bra het volgende:
L:euk dat deze jankhouterij nog doorgaat ^O^. Heb trouwens nog eens even gekeken, de lang studeerboete gaat pas in nadat je al een jaar langer de opleiding hebt gevolgd.

"Uit de notitie van 11 november blijkt dat elke student één jaar langer mag doen over een studie dan de looptijd die er voor staat. Voor elk jaar dat volgt moet de student 3000 euro extra betalen. Dat ene jaar mag maar een keer worden gebruikt, en geldt dus niet meer als studenten bijvoorbeeld na een bachelor nog een master gaan doen.
Dat geldt dus ook voor mensen die in deeltijd een voltijdstudie naast hun werk doen en zo logischerwijs studievertraging op moeten lopen.
Je betaalt dus meer dan je afneemt, je maakt gebruik van minder diensten, dus kost je minder dan een normale student en vervolgens moet je bizar véél meer gaan betalen omdat je studievertraging hebt opgelopen wegens het zelf financieren van je studie.
Dit is gewoon te belachelijk voor woorden.
pi_89732121
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 02:42 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Waarom moeten we uberhaupt oorlog voeren?
Aard van het beestje, en als je aangevallen word, geef je je over of je voert oorlog on komt op voor je eigen belangen.
quote:
Waarom moeten we uberhaupt onschuldige moslims afmaken?
Doen we niet bewust, ook de timmerman slaat weleens op zijn duim, en een piloot gooit zijn bommen wel eens verkeerd
quote:
Wat hebben Afghanen hier eigenlijk gedaan?
Niets
quote:
Wat doen we daar eigenlijk?
Opkomen voor de belangen van de beschaafdere wereld
quote:
Hebben onze jongens zich na 10 jaar aangepast aan de Afghaanse cultuur, of kennen ze geen enkel woord?
Waarom zouden ze? ze zijn uitgezonden door hun werkgever en hebben geen enkel belang bij of interesse in definitieve vestiging of naturalisatie.
quote:
Maakt dat deel uit van een christelijk complot om alle moslims (antichristen) uit te roeien zoals dat zondagelijks in jouw kerk wordt verteld :?
Flikker op met je kutkerk, god bestaat niet.
quote:
Of ben je gewoon bang voor die Marokkaan van 8 jaar die je soms op straat tegenkomt :?
En dat is te dom om zelfs maar een antwoord op te geven. Jouw vooroordeeltjes geven jou een beeld van mij dat net zoveel op mij lijkt als dat Winston Churchill lijkt op de spice girls.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:39:42 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89732296
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef NewKidsTurbo het volgende:
...Maxime Verhagen (11 jaar, Geschiedenis)...

...Alexander Pechtold (11 jaar, Kunstgeschiedenis)
...
In die tijd heb ik twee Grotemensenstudies afgerond. :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')