Gejank? ik heb door een handicap heel veel vertraging opgelopen. Maar nu heb ik mijzelf weer bijeengeraapt en denk ik aan mijn toekomst.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef z3bra het volgende:
L:euk dat deze jankhouterij nog doorgaat. Heb trouwens nog eens even gekeken, de lang studeerboete gaat pas in nadat je al een jaar langer de opleiding hebt gevolgd.
"Uit de notitie van 11 november blijkt dat elke student één jaar langer mag doen over een studie dan de looptijd die er voor staat. Voor elk jaar dat volgt moet de student 3000 euro extra betalen. Dat ene jaar mag maar een keer worden gebruikt, en geldt dus niet meer als studenten bijvoorbeeld na een bachelor nog een master gaan doen.
Waarom toch altijd dat gezeur van mensen die vinden dat ze uitgezonderd moeten worden?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Gejank? ik heb door een handicap heel veel vertraging opgelopen. Maar nu heb ik mijzelf weer bijeengeraapt en denk ik aan mijn toekomst.
Ik studeer keihard, loop nominaal in mijn (2 jarige) master en sta een 8,5. Vanaf volgend jaar mag ik dus een lamzakkenboete gaan betalen omdat ik in mijn bachelor vertraagd ben.
Janken zal ik er niet om. Maar eerlijk is anders.
Heldquote:Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef RickoKun het volgende:
Met TS eensch.
Maar ik ben wel lafIk ga immers niet met het OV direct na mijn school de sneeuw (en treinen) trotseren om naar amsterdam te gaan
Nee hoor, ben het met je eens, no worriesquote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]Een beetje 5 uur heen en 5 uur terug reizen zeker, het zit wel goed, mijn waerde z3bra!
Eerst zeg je dat er niks aan de hand is dat niemand genaaid wordt, en als ik keihard aantoon dat ik wel genaaid wordt ben ik een lul die ineens denkt dat ie een uitzondering is?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef z3bra het volgende:
[..]
Waarom toch altijd dat gezeur van mensen die vinden dat ze uitgezonderd moeten worden?
Je wordt niet genaaid, je hebt gewoon pech. Maar moet de hele wereld dan maar rekening houden met pechgevallen zoals jij?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat er niks aan de hand is dat niemand genaaid wordt, en als ik keihard aantoon dat ik wel genaaid wordt ben ik een lul die ineens denkt dat ie een uitzondering is?
Was ik maar een uitzondering. Maar dat ben ik niet, en dat is er waarom er zo 'gejankt' wordt.
Zou je de baby-boomers eens moeten horen als we retro actief hippie-zijn gaan belasten met een boete van 3000 euro.
Ik wilde dat geld gebruiken voor een gap year, gaat mooi niet door nu.
Nee, ik wordt genaaid. Pech is als er iets gebeurt, dit wordt met opzet gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:23 schreef z3bra het volgende:
[..]
Je wordt niet genaaid, je hebt gewoon pech. Maar moet de hele wereld dan maar rekening houden met pechgevallen zoals jij?
Met dat laatste ben ik het in zeker zin wel eens; alleen voor scholieren en studenten die per 2011-12 aan hun opleiding beginnen. Nu wordt het namelijk te vaag en worden dus ook mensen bestraft die al in hun 6e jaar zitten, dat brengt weer extra controle met zich mee, volgens mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee, ik word genaaid. Pech is als er iets gebeurt, dit wordt met opzet gedaan.
We kunnen ook gewoon deze regeling er niet doorheen draaien, wat dacht je daarvan? Of alleen laten gelden voor studies die vanaf nu beginnen.
Precies.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:42 schreef z3bra het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het in zeker zin wel eens; alleen voor scholieren en studenten die per 2011-12 aan hun opleiding beginnen. Nu wordt het namelijk te vaag en worden dus ook mensen bestraft die al in hun 6e jaar zitten, dat brengt weer extra controle met zich mee, volgens mij.
InHolland-toestanden zijn een schande voor de bonafide HBO-scholierquote:Op donderdag 9 december 2010 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens de inHolland toestanden zijn al van start gegaan, in de wandelgangen hier wordt er al gesproken dat iedereen het gaat halen voor 1 september.
Bravo, wat hebben we weer een kwaliteitsslag gemaakt.
Was het maar hbo ik zit aan een van de betere universiteiten van Nederlandquote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef z3bra het volgende:
[..]
InHolland-toestanden zijn een schande voor de bonafide HBO-scholier. Maar het erge vind ik dat degenen die hun diploma daar hebben behaald door middel van het succesvol strikken van een dubbele knoop, er blijkbaar ook niet wakker van lagen dat het hen wel een beetje aan kwam waaien.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 9 december 2010 14:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
... ik zit aan een van de betere universiteiten van Nederland
Ja, elke studie zal wel twee tot drie keer zo makkelijk geworden zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 09:50 schreef starla het volgende:
Toen was 8 jaar studeren volkomen normaal, omdat toen studeren nog moeilijk was. Het Academisch niveau ligt tegenwoordig veel te laag.
Dat is geen excuus.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:50 schreef Pharkus het volgende:
<-- het is dat ik geen studiefinanciering meer krijg, anders had ik je gesupporterd.
Ja precies... Je HOEFT niet in Nederland te studeren, snotaap, je kan er ook voor kiezen om géén kuddedier te zijn en je MBA te halen aan Harvard, bijvoorbeeld. Maar dat zul je wel niet doen aangezien je daar minimaal $10k/jaar kwijt bentquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Lui die voor deze plannen zijn willen gewoon dat studenten eindigen als saai loonslaven zonder enig sociaal contact zoals ze zelf zijn
Ik wil je droom niet verstoren, maar zo eindig je wel jonge.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Lui die voor deze plannen zijn willen gewoon dat studenten eindigen als saai loonslaven zonder enig sociaal contact zoals ze zelf zijn
Dat geldt dus ook voor mensen die in deeltijd een voltijdstudie naast hun werk doen en zo logischerwijs studievertraging op moeten lopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef z3bra het volgende:
L:euk dat deze jankhouterij nog doorgaat. Heb trouwens nog eens even gekeken, de lang studeerboete gaat pas in nadat je al een jaar langer de opleiding hebt gevolgd.
"Uit de notitie van 11 november blijkt dat elke student één jaar langer mag doen over een studie dan de looptijd die er voor staat. Voor elk jaar dat volgt moet de student 3000 euro extra betalen. Dat ene jaar mag maar een keer worden gebruikt, en geldt dus niet meer als studenten bijvoorbeeld na een bachelor nog een master gaan doen.
Aard van het beestje, en als je aangevallen word, geef je je over of je voert oorlog on komt op voor je eigen belangen.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:42 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Waarom moeten we uberhaupt oorlog voeren?
Doen we niet bewust, ook de timmerman slaat weleens op zijn duim, en een piloot gooit zijn bommen wel eens verkeerdquote:Waarom moeten we uberhaupt onschuldige moslims afmaken?
Nietsquote:Wat hebben Afghanen hier eigenlijk gedaan?
Opkomen voor de belangen van de beschaafdere wereldquote:Wat doen we daar eigenlijk?
Waarom zouden ze? ze zijn uitgezonden door hun werkgever en hebben geen enkel belang bij of interesse in definitieve vestiging of naturalisatie.quote:Hebben onze jongens zich na 10 jaar aangepast aan de Afghaanse cultuur, of kennen ze geen enkel woord?
Flikker op met je kutkerk, god bestaat niet.quote:Maakt dat deel uit van een christelijk complot om alle moslims (antichristen) uit te roeien zoals dat zondagelijks in jouw kerk wordt verteld
En dat is te dom om zelfs maar een antwoord op te geven. Jouw vooroordeeltjes geven jou een beeld van mij dat net zoveel op mij lijkt als dat Winston Churchill lijkt op de spice girls.quote:Of ben je gewoon bang voor die Marokkaan van 8 jaar die je soms op straat tegenkomt
In die tijd heb ik twee Grotemensenstudies afgerond.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef NewKidsTurbo het volgende:
...Maxime Verhagen (11 jaar, Geschiedenis)...
...Alexander Pechtold (11 jaar, Kunstgeschiedenis)
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |