het is dat je er op staat...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef guitarist het volgende:
Nodig mij ook eens uit, godverdomme. http://www.facebook.com/brianesselbrugge
gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef guitarist het volgende:
haha ik zag het voorbijkomen wim has started plating car town hahaquote:
Blij nu?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef guitarist het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
oh god, boeren in de bewoonde wereld
Dat heet ontwikkelingshulpquote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
oh god, boeren in de bewoonde wereld
Ja ik goa kiek'n hoe die leu uut 't westn nou debatter'nquote:
Oh dan ben je kansloosquote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef wimjongil het volgende:
Naja het is een debatwedstrijdfinale voor heel Nederland, dus er komen ook Duitsers uit Limburg enzo. En misschien ook tuig uit Friesland:D
Ah, Zwaagwesteinde loopt uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef wimjongil het volgende:
Naja het is een debatwedstrijdfinale voor heel Nederland, dus er komen ook Duitsers uit Limburg enzo. En misschien ook tuig uit Friesland:D
Ja heb daar al wel verhalen over gehoord, maak me wel zorgen ja!quote:
Ja weet ik maarja, dagje chillen is toch leuk meegenomenquote:
Kun je ook tegen een computer racen ofzo? Of moet je per se tegen vrienden racen? Straks moet ik al m'n vrienden aan het car townen krijgen...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:22 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Al bijna verder dan TeleLuvR!
Gelukkig ben ik dan in Alphen/Archeonquote:Op woensdag 8 december 2010 22:09 schreef wimjongil het volgende:
naja ik ga maar slapen
Oja Leidenaren: pas op! Ik verlaat zaterdag de krochten van de Achterhoek om een dagje naar Leiden te gaan
Ik heb gvd een leven!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:22 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Al bijna verder dan TeleLuvR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Is jij Wim G?quote:
Bij Music Man wordt t zo aangeradenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wil je volgens mij niet. Dat wordt één grote klerezooi.
Het kan ook wel maar dan moet je de olie eerst wel heel erg goed in laten drogen. En dan heb je het al snel over een paar weken.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Bij Music Man wordt t zo aangeraden
Tijd voor nieuwe buizenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n top heeft een ruis op het overdrive kanaal![]()
De enike ektequote:
Ongeaard stopcontact zou het kunnen zijn, geen idee of ze geaard zijn in de nieuwe oefenkelder, sinds die daar staat is het probleemquote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Gitaar met gammelde aarding? Ongeaard stopcontact perongeluk? Gaat het weg na een flinke mep op de versterker?
Oja ik ging slapen. Waarom heb ik internet op mijn telefoon?quote:
Kan wellicht iets losgeschoten zijn tijdens transport, maar die kans is altijd vrij klein.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ongeaard stopcontact zou het kunnen zijn, geen idee of ze geaard zijn in de nieuwe oefenkelder, sinds die daar staat is het probleem
Geen 225 euroquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een Marshall VS 100 Valvestate head kopen? 100 watt, nieuwe buis, klinkt als een trein! 225 euro.
Dat went. Zalen zoeken waar een backline staatquote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja precies
Als er ooit wat meer geld is wil ik eigenlijk gaan kijken voor een 6505 combo van peavey.
Zon grote kast blijf ik irritant vinden met meesjouwen
Die heb ik vandaag ook gekocht bij muziekwinkel in Terneuzenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze is besteld
[ afbeelding ]
Nu maarhopen dat TNT meewerkt
Ja, dat wou ik je nog zeggen, kreeg vandaag een sms dat mijn broer hem wel wil hebben, dus ik had niet meer een voor je. De Guv'nor is mogelijk ook verkocht, maar zanger wil hem eerst testen. Als ik hem kan verkopen mag hij wel weg, ga er niet een eeuwigheid op wachtenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook gekocht bij muziekwinkel in Terneuzen
Ook gelijk een DS-1 gekocht, klinkt lekker!
Haha, ik was er toch, en ik had net een sinterklaasextraatje van mijn ouders gekregen. Dus waarom niet, zo duur is het ook weer niet!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik je nog zeggen, kreeg vandaag een sms dat mijn broer hem wel wil hebben, dus ik had niet meer een voor je. De Guv'nor is mogelijk ook verkocht, maar zanger wil hem eerst testen. Als ik hem kan verkopen mag hij wel weg, ga er niet een eeuwigheid op wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |