Deal.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag in Februari gitaaraangever zijn als ik ga optreden
Laat ik mezelf dan maar realistisch noemen. Als ik dit topic zo lees over hoe vaak jullie spelen/oefenen e.d. zit ik daar bij lange na niet aan.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je zo blijft denken kom je nooit verder dan je slaapkamer nee
Mijn eerste optreden was nadat ik anderhalf jaar speelde en het enige wat ik kon waren powerchords.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laat ik mezelf dan maar realistisch noemen. Als ik dit topic zo lees over hoe vaak jullie spelen/oefenen e.d. zit ik daar bij lange na niet aan.
Ach ja, ik zie wel wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn eerste optreden was nadat ik anderhalf jaar speelde en het enige wat ik kon waren powerchords.![]()
Nou was dat optreden nou ook niet om naar huis te schrijven. Maar zodoende leert men
Iedere burger lijkt mequote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie wel wat de toekomst brengt.
Off topic vraag: Ik heb na een klacht wat tegoedbonnen gekregen voor Burger King voor een gratis Medium menu met king fries en 0,4 liter drinken. Wat kun je daar dan eigenlijk als burger o.i.d. bij krijgen?
Ik weet het, heel erg off topic () maar zou het graag even willen weten. Kom er namelijk nooit, soms ff een king deal halen, that's it...
Een Whopper, Triple Whopper of wat dan ook? Dan ga ik de Steakhouse Burger maar 'ns proberen. Lijkt me welquote:Op donderdag 9 december 2010 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere burger lijkt me
En de toekomst brengt wat je er zelf van maakt
Ik had zoiets op mijn fiets: voorlamp gesprongen, dikke krater in de weg, overal bloed enz.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:23 schreef Aresdreams het volgende:
Jezus, vanochtend hier me lamp aangezet, ontploft er eentje!
overal glas, stop gesprongen (voor automatische stops)
best lastig om een kapotte lamp uit zijn fitting te krijgen als er alleen nog maar scherpe randjes aanzitten...
Hey!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef wimjongil het volgende:
Naja het is een debatwedstrijdfinale voor heel Nederland, dus er komen ook Duitsers uit Limburg enzo. En misschien ook tuig uit Friesland:D
We gaan in de kerstvakantie auditeren!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:00 schreef -Menn0- het volgende:
IKC wil eerst meer mensen hebben die het zouden willen zodat ze een goede keuze kunnen maken dus ik wacht het rustig af
Zoiets?quote:Op donderdag 9 december 2010 07:23 schreef Aresdreams het volgende:
Jezus, vanochtend hier me lamp aangezet, ontploft er eentje!
overal glas, stop gesprongen (voor automatische stops)
best lastig om een kapotte lamp uit zijn fitting te krijgen als er alleen nog maar scherpe randjes aanzitten...
jaquote:Op donderdag 9 december 2010 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Hele uitverkoop daar
Die spider hou ik ff in m'n achterhoofd nog voor vriendin. Kan daar eignelijk een koptelefoon op ?
Die Spider IV is voor het geld zeker geen misselijke versterker, hij kan snoei hard en hij klinkt op *Clean* en *Crunch* erg lekker!.quote:
heb hem thuis staan de 30 wattquote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Spider IV is voor het geld zeker geen misselijke versterker, hij kan snoei hard en hij klinkt op *Clean* en *Crunch* erg lekker!.
Zorg dat je ook dat Voetpedaal ergens kan scoren, zitten 36 presets in en een Wahwah, erg vet!
Forbidden melding...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:06 schreef mdvries_2 het volgende:
Zo dan
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/c1f6fe91_Fxv9w.jpg
Ik zet mijn voxje ook nooit over de helft en die is 5 watt, zelfs die gaat al loeihard(maar die is ook erg compact.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef genakt het volgende:
[..]
heb hem thuis staan de 30 watt
heb hem nog nooit voorbij een kwart gezet![]()
hij kan inderdaad heel hard haha
als die dean nou even reageert en we eruitkomen over zijn marshall gaat hij toch wel lekker de deur uitquote:Op donderdag 9 december 2010 11:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zet mijn voxje ook nooit over de helft en die is 5 watt, zelfs die gaat al loeihard(maar die is ook erg compact.
Maar inderdaad, die Line-6 gaat niet normaal hard, ik heb hem hier zelf staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |