Ach, als het je vak niet isquote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In de 5 jaar dat ik hier woon heb ik hem nog nooit hoeven te gebruiken
"Het beste is met 2 vingers en als je wat meer ervaring hebt met 3..."quote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef KaMo het volgende:
Ik ben mijn vriendin powerchords aan het leren omdat ze van plan is een bandje te gaan starten. Ze pakt het best snel op
Nee precies dat scheeltquote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, als het je vak niet is
Ik kan niet zonder, en erg blij dat ik nu eindelijk weer een fatsoenlijke heb
Ik speel ze nooit met 3quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
"Het beste is met 2 vingers en als je wat meer ervaring hebt met 3..."
Eerst met 2 inderdaad, en daarna met de octaaf erbij! Vooral goed dempen, dat gaat nog niet altijd goed. Dus we beperken het nu nog tot de E snaar, A snaar zodra het op de E goed lukt!quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
"Het beste is met 2 vingers en als je wat meer ervaring hebt met 3..."
Niet te hard drukken anders worden ze valsquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eerst met 2 inderdaad, en daarna met de octaaf erbij! Vooral goed dempen, dat gaat nog niet altijd goed. Dus we beperken het nu nog tot de E snaar, A snaar zodra het op de E goed lukt!
quote:
Gebruik je vuistquote:
*proest*quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eerst met 2 inderdaad, en daarna met de octaaf erbij! Vooral goed dempen, dat gaat nog niet altijd goed. Dus we beperken het nu nog tot de E snaar, A snaar zodra het op de E goed lukt!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef genakt het volgende:
gewoon met je plectrumpje haar gevoelige snaar aanslaan
Zuipt zich een delirium elke dag dus dat zou het kunnen verklarenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef genakt het volgende:
haha menno heeft 2 keer hetzelfde nummer gecoverd
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef genakt het volgende:
haha menno heeft 2 keer hetzelfde nummer gecoverd
The booze wasn't the problem, it were the drugs that really killed 'em!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zuipt zich een delirium elke dag dus dat zou het kunnen verklaren
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
The fanta wasn't the problem, it were the fristi that really killed 'em!
Tof gedaanquote:
12 is met drop c perfectquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaanwel 1 van de mindere foo fighters nummers
![]()
Zit er aan te twijfelen m'n ene ltd standaard in Drop C te laten staan, handig om er dan misschien .12 op te zetten ivm de spanning? Zit nu .11 op maar het begint bij die stemming al wat te zwabberen
Morgen maar eens een setje halen dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef genakt het volgende:
[..]
12 is met drop c perfectdoe er zelfs b mee en is goed te doen. lager moet je niet gaan
ik heb toedertijd paar van deze setjes gehaaldquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Morgen maar eens een setje halen dan.
Ja die Ernie Ball dingen heb ik ook eens naas D'addario gebruikt, maar ik hoor dat verschil echt nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:17 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb toedertijd paar van deze setjes gehaald
[ afbeelding ]
ja had 3 setjes. Toevallig anderhalve week geleden laatste setje erop gezet hierna ga ik ook de D'addario eens proberen. Hoor er veel goeds overquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die Ernie Ball dingen heb ik ook eens naas D'addario gebruikt, maar ik hoor dat verschil echt nietEn die D'addario zijn hier lekker goedkoop
Ja gewoon prima dingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:22 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had 3 setjes. Toevallig anderhalve week geleden laatste setje erop gezet hierna ga ik ook de D'addario eens proberen. Hoor er veel goeds over
ja ik wil waarschijnlijk .13 maar koop wel eerst 1 of 2 setjes. Is het wat dan is het inderdaad goed idee om zo'n 10 pack te kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja gewoon prima dingen
Koop altijd gewoon zo'n 10 pack voor 35e daar kan je dan wel weer lang mee vooruit
Nouja ik ga het morgen maar eens checken danquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:27 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik wil waarschijnlijk .13 maar koop wel eerst 1 of 2 setjes. Is het wat dan is het inderdaad goed idee om zo'n 10 pack te kopen
Hmm ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:29 schreef genakt het volgende:
en voor de leerlingen onder ons; 20 december komt eerst deel van de nieuwe cursus uit
van de beginnerscursus heb ik wel veel geleerd toendertijd![]()
http://www.justinguitar.com/en/IM-000-IntermediateMethod.php
zien zien zien!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Fotos gekregen van het optreden van afgelopen zaterdag, wel paar toffe tussen, ben benieuwd naar de film opnames die gemaakt zijn!
Indie zie je hier niet veel, wel metal en poppunk zonder bewegingquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof man
Dat is het voordeel van poppunk bandjes, qua performance blaas je al die laffe indie bandjes mooi het podium af
Ik snap daar niks van. Maak je ruige metal, ga je een beetje stil staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Indie zie je hier niet veel, wel metal en poppunk zonder beweging
En bedankt!![]()
Lekker toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Rock Werchter 2010 eindact: pearl jam, eddie was zo dronken als een katje en hij zei dat ze een iets te gezeligge bbq backsage hadden gehad.![]()
Dat is nog altijd beter dan Werchter 2004 waar David Bowie op het laatste moment afzegt (afgeknelde zenuw in zijn schouder) en we 2 many dj's als vervanging kregen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Rock Werchter 2010 eindact: pearl jam, eddie was zo dronken als een katje en hij zei dat ze een iets te gezeligge bbq backsage hadden gehad.![]()
david bowiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan Werchter 2004 waar David Bowie op het laatste moment afzegt (afgeknelde zenuw in zijn schouder) en we 2 many dj's als vervanging kregen.
Ik zou een vreugdesvuur aangestoken hebben als ik hoorde dat hij niet doorgingquote:
ja inderdaad wie wil er nou david bowie zien op rock werchterquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zou een vreugdesvuur aangestoken hebben als ik hoorde dat hij niet doorging
quote:
Cultuurbarbarenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zou een vreugdesvuur aangestoken hebben als ik hoorde dat hij niet doorging
iesj koeltoer!!quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kap nou ff met je domme getroll.
wikipedia definieert andersquote:
Maar dat kun je ook aanpassen in wat jou het beste uit komt.quote:
En gelukkig kan iedereen uitspraken uit hun context rukken. Maar daar gaat het natuurlijk niet omquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gelukkig definiëren wij je irritantheid wel hetzelfde.
Maak nog maar even een foto van je gitaar, als het misgaat heb je dan iig nog een aandenkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Postbode aan de deur
[ afbeelding ]
Nu nog eens utizoeken welk draadje waar moet
ja inderdaad. Dean kom eens snel verhuizen naar zuid hollandquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom woont Dean hier nit in de buurt
Voor!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef genakt het volgende:
[..]
ja inderdaad. Dean kom eens snel verhuizen naar zuid holland
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ziet er wel goed uit. Maar aan de andere kant; ik heb nog nooit succesvol EMG's geïnstalleerd, dus misschien moet je niet naar mij luisteren.
Klinkt lovend!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jippie, 3voor12-recensie
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44263996
damn, das een afknapper, wel jammer dat je bowie moet missen op zo een manier...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan Werchter 2004 waar David Bowie op het laatste moment afzegt (afgeknelde zenuw in zijn schouder) en we 2 many dj's als vervanging kregen.
Ja, erg blij meequote:
Leuk! Toffe basquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, erg blij mee
Net van iemand een filmpje toegestuurd gekregen, een heel nummer met audio!
gelijk even online gegooid, en dat is het dan weer met zebrapadfilmpjes voor komende week!
Preciesquote:
Stone Sourquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef -Menn0- het volgende:
Vet man!
Ik ben lid van de Stone Sour fanclub en van een usenet forum. Ow ja en ik heb een account op twitter!
ik wou normaal in het begin tegen je doen maar je vraagt er gewoon zelf omquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef Braddie het volgende:
Heb een soundclick account!.
http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=1127469
Ik had een kortingspas voor veel van de zaken op de NS-stations, ook niet meer geldig.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:13 schreef guitarist het volgende:
Ik heb een kortingspas van de Smullers. Maar die is niet meer geldig.
HAHA dribbel heeft een speedyshare accountquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou we hebben besloten welke 3 nummers op de demo komen. Beetje 3 verschillende nummers qua stijl.
Kill The Priest
http://www.speedyshare.com/files/25592278/01_Kill_the_Priest.wma
My Lady
http://www.speedyshare.com/files/25592266/01_My_Lady.wma
Two
http://www.speedyshare.com/files/25592286/01_Two.wma
Leuk ?
Betraptquote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef genakt het volgende:
[..]
HAHA dribbel heeft een speedyshare account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Betraptbehalve Two vind ik ze wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:24 schreef genakt het volgende:
[..]
behalve Two vind ik ze wel leukDat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch bedankt voro het luisteren.
![]()
is mijn mening hoor niet teveel van aantrekkenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kanToch bedankt voro het luisteren.
mijn stijl nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Toevallig aanmerkingen wat beter zou kunnen? Of gewoon omdat het je stijl niet isAlle tips zijn welkom
Het zijn allemaal nog grove versies dus kan nog vanalles veranderen
Ik moest voor een gozer een nummer uitwerken.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef genakt het volgende:
[..]
ik wou normaal in het begin tegen je doen maar je vraagt er gewoon zelf om
maak je vriend van je belachelijk maar wat voor tievusherrie staat daar nou weer op
WHAWHAHWHWA
Waarom upload je het dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
En die is erg slecht, ik nam namelijk niet alleen via de Lijn-Ingang op maar ook via de Webcam mic, die stond ook op te nemen, Daarom klinkt het zo dubbel/schel.
En bij dat solotje zijn de bends vals ik weet het.
Heb een visvergunning, maar die is verlopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:13 schreef guitarist het volgende:
Ik heb een kortingspas van de Smullers. Maar die is niet meer geldig.
http://www.feedback.nl/gitaar-accessoires/gibson/guitar-polishquote:Op woensdag 8 december 2010 01:23 schreef blckbb het volgende:
Waar kan ik trouwens een beetje goedkoop van dat gitaar schoonmaak spul en hals schoonmaak spul krijgen?
Ik gebruik Dunlop guitar polish en de welbekende Dunlop Lemon Oil. Gewoon bij de gitaarzaak, rond de zes euro per stuk.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:23 schreef blckbb het volgende:
Waar kan ik trouwens een beetje goedkoop van dat gitaar schoonmaak spul en hals schoonmaak spul krijgen?
Idd wel gevarieerd. My Lady doet me qua stijl erg denken aan Plofmot (een rockband uit Zuid-Afrika), ook qua opnametechniekquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou we hebben besloten welke 3 nummers op de demo komen. Beetje 3 verschillende nummers qua stijl.
Kill The Priest
http://www.speedyshare.com/files/25592278/01_Kill_the_Priest.wma
My Lady
http://www.speedyshare.com/files/25592266/01_My_Lady.wma
Two
http://www.speedyshare.com/files/25592286/01_Two.wma
Leuk ?
Ik heb het nummer hier niet gepost?quote:Op woensdag 8 december 2010 01:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Waarom upload je het dan?
Oftewel: waarom maak je het dan niet beter voor je het upload, dat je je niet hoef te verontschuldigen hier
Nee dit zijn ff zelf snel wat opgenomen ideetjes om grofweg vast te leggen wat we willen gaan doen. Echte opnames komen binnen nu en een maand hopelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 09:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd wel gevarieerd. My Lady doet me qua stijl erg denken aan Plofmot (een rockband uit Zuid-Afrika), ook qua opnametechniek.
Maar dit zijn dé opnames nog niet toch?.
Volgens mij ben jij echt een autist of iedegeval niet 100% en dat meen ik serieusquote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het nummer hier niet gepost?
Alleen het account, zo van. Kijk ook braddie is lid van soundclick, julie zijn de gene die meteen dat nummer beluisteren:P
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel goed. Het eerste nummer steekt hier nog best slordig in elkaar, dus als jullie dat in gaan spelen dan moeten jullie dat wel redelijk strak doen, anders dondert het nummer in elkaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dit zijn ff zelf snel wat opgenomen ideetjes om grofweg vast te leggen wat we willen gaan doen. Echte opnames komen binnen nu en een maand hopelijk
Nog nooit van Plofmot gehoord
Maar is het een beetje wat of heb je van sommige dingen zoiets van, neeeee niet doen
(ik kan tegen kritiek)
Volgens mij had je hem hier al eerder neergedonderdquote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het nummer hier niet gepost?
Alleen het account, zo van. Kijk ook braddie is lid van soundclick, julie zijn de gene die meteen dat nummer beluisteren:P
Ervaar jij vandaag een tekort aan werkwoorden bovenop je chronisch tekort aan hoofdletters en interpunctie?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef genakt het volgende:
Ik zit dilemma ?![]()
of ik ga investeren in wat monitoren krk's boss gt8 en kabels/midi app zodat ik kan met goed kwaliteit via me toneport spelen via me computer ?
of zal ik betere versterker en wat pedaaltjes ?
wat zou beter zijn aangezien ik alleen maar thuis speel
Toen ik nog werkte kregen we soms 4-5 kerstpakketten in huis (hele gezin). Ik werk niet meer dus geen "kerstpakket" voor mij.quote:
Keihard op rammen tijdens het couplet toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leuk! Toffe bas.
Maar uh...weet je drummer wel waar een hihat voor is?.
allebij witchie hmm word steeds duurder danquote:Op woensdag 8 december 2010 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ervaar jij vandaag een tekort aan werkwoorden bovenop je chronisch tekort aan hoofdletters en interpunctie?.
Als je KRK's enzo gaat kopen, dump dan gelijk het Toneportsysteem en ga voor een Focusrite ding ofzo. Upgrade je hele unit dan.
Ik wil alleen maar zeggen; als je dikke monitors enzo gaat kopen, maar de input in je systeem maak je niet super, blijft dat toch de bottleneck. Misschien moet je juist aan die kant beginnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef genakt het volgende:
[..]
allebij witchie hmm word steeds duurder dan
Okee thnxquote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel goed. Het eerste nummer steekt hier nog best slordig in elkaar, dus als jullie dat in gaan spelen dan moeten jullie dat wel redelijk strak doen, anders dondert het nummer in elkaar.
Derde nummer vind ik leuk gedaan. Doet me aan Muse denken. Je speelt mooie dingen. Wat ik nog wel in de nummers mis, is wat meer melodiën. Ik denk dat als je soms lijntjes hier en daar er overheen legt, dat dat de nummers af kunnen maken.
Oftewel, GIGO.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen; als je dikke monitors enzo gaat kopen, maar de input in je systeem maak je niet super, blijft dat toch de bottleneck. Misschien moet je juist aan die kant beginnen.
Jij bent een verschrikkelijk raar mannetje.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een autist of iedegeval niet 100% en dat meen ik serieus
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent een verschrikkelijk raar mannetje.
En volgens mij hebben de meeste hier zoiets van "weer zo`n kut noob, hij kan geen gitaar spelen en zijn improvisatie`s zijn bagger maar toch reageren we hier weer op want dan kunnen we hem lekker de grond in trappen en lekker zijn dag vergallen"
Net alsof julie nòòòòit fouten maken, alsof julie àltijd perfect gitaar spelen.
Ga weg man!
Nu ff een arrogant opmerkingetje:
Wie van de gasten kon hier toen hij een half jaar gitaar speelde
Improviseren op gitaar/Santana spelen/Queen spelen/Guns N Roses?
Natuurlijk klinkt het niet top, want ik speel net gitaar, dus m`n techniek is nog ver beneden pijl, maar ik kan het wel spelen, moet alleen aan m`n techniek werken zodat het ook KLINKT!
dat is dan ook weer niet echt goed hahah mjah boeiendquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kon na 2,5 jaar alleen nog blink en offspring spelen
Mja wat ik ervan deed deed ik dan ook wel goed na die tijdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef genakt het volgende:
[..]
dat is dan ook weer niet echt goed hahah mjah boeiend
nu bezig met nummer alleen de tabs zijn niet goed dus moet voor het eerst deel zelf uitwerken
maar ben al heel stuk
Hier twee ideetjes voor een 2e gitaar, is dat wat ?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel goed. Het eerste nummer steekt hier nog best slordig in elkaar, dus als jullie dat in gaan spelen dan moeten jullie dat wel redelijk strak doen, anders dondert het nummer in elkaar.
Derde nummer vind ik leuk gedaan. Doet me aan Muse denken. Je speelt mooie dingen. Wat ik nog wel in de nummers mis, is wat meer melodiën. Ik denk dat als je soms lijntjes hier en daar er overheen legt, dat dat de nummers af kunnen maken.
Dat is zo toch?quote:
maar je wilde toch gaan kopen?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef LeNick het volgende:
Ah kut Windows versie is toch anders dan Mac versieStaan vrijwel geen Mac verises op zhe internetz...
Ja en dat is ook niet erg.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo toch?
Ik kan wel een beetje gitaar spelen! dat weet ik van mezelf.
Alleen m`n techniek is nog niet goed. Dus het klinkt ook niet altijd even lekker!
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent een verschrikkelijk raar mannetje.
En volgens mij hebben de meeste hier zoiets van "weer zo`n kut noob, hij kan geen gitaar spelen en zijn improvisatie`s zijn bagger maar toch reageren we hier weer op want dan kunnen we hem lekker de grond in trappen en lekker zijn dag vergallen"
Net alsof julie nòòòòit fouten maken, alsof julie àltijd perfect gitaar spelen.
Ga weg man!
Nu ff een arrogant opmerkingetje:
Wie van de gasten kon hier toen hij een half jaar gitaar speelde
Improviseren op gitaar/Santana spelen/Queen spelen/Guns N Roses?
Natuurlijk klinkt het niet top, want ik speel net gitaar, dus m`n techniek is nog ver beneden pijl, maar ik kan het wel spelen, moet alleen aan m`n techniek werken zodat het ook KLINKT!
Tss, iPad verkopen...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef guitarist het volgende:
Vandaag weer (video) opnames gemaakt en voor de lead vocals een SM7b (7 ja, geen 57!) gebruikt! Radio microfoon die echt super lekker is voor sommige vocale.
Ik ga m'n iPad verkopen (ik heb nu toch een nieuwe MacBook!) en dan ook een SM7b kopen. HMMM
Ik sleep mijn Macbook overal mee heen, mijn vorige niet (meer) omdat het scherm zo goed als dood is, dus had ik de iPad als halve laptop vervanger...quote:
Ok dan mag het.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik sleep mijn Macbook overal mee heen, mijn vorige niet (meer) omdat het scherm zo goed als dood is, dus had ik de iPad als halve laptop vervanger...
Wtf man met die dingen kun je een olietanker vastbindenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Pfrt![]()
Die .13 op m'n ene LTD gezet die nu standaard in D of in Drop C staat. Fucking lijpLijk wel of ik bas speel nu
[ afbeelding ]
Het blijft wel supergoed op spanning en klinkt dik
Ik ben geen autist! Sommigen van ons hebben andere issuesquote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.
Whehehe, truequote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.
Welk facebookspelletje is dat nou weer?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Autist? Echt niet, ik heb tegenwoordig Facebook. Dik verslavend, auto's van Dean wassen!
Kun je dan niet beter olie gebruiken in plaats van wax?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef Opperprutser het volgende:
Ha gitaristen,
Vraagje over ongelakte halzen: ik ben op zoek naar een goede wax om een hals weer soepel te krijgen. Suggesties wat voor wax, die breed verkrijgbaar is?
Car townquote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welk facebookspelletje is dat nou weer?
Dus voor eens en ALTIJD!.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dat is ook niet erg.
Het probleem zit bij de dingen die je post en hoe je daar op reageert. Het gaat om je gedrag, niet je gitaarspel.
Ah, dat ben jij dusquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie zit me op facebook te adden hier. En ga niet zitten praten met Hoi dribbel, en hoi wie van fok ben jij
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
wie me wilt aanmelden
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001348548242
hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?
oh ik zie het al jij hebt een new profile ofzo?quote:
Die lullo die je V thuis kwam bezorgen...quote:
ja klopt is sinds kortquote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
oh ik zie het al jij hebt een new profile ofzo?
Ik zie net tot mijn grote ernst dat mijn hele profiel eigenlijk volstaat met farmville/millionaire city:')!
Moet ik ook maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ja klopt is sinds kort![]()
haha heb dribbel en dean ook even aangemeld
hahah sorry <3quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die lullo die je V thuis kwam bezorgen...
ja ik zie hetquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens naar kijken danHopelijk kom ik dan van al die farmville shit af
Ik ga jou ook even toevoegen
edit: net gedaan, vergeten persoonlijk bericht te typenIk ben die gast uit eibergen.
Ja heb ik ook altijd wel, ff op fobo kijken miss staat daar een foto.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik zie het
grappig hoe sommige mensen eruit zien.No offense maar was altijd gewoon nieuwsgierig
ahha bij dribbel
Je mag mij niet uitlachenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik zie het
grappig hoe sommige mensen eruit zien.No offense maar was altijd gewoon nieuwsgierig
ahha bij dribbel
nee ik lach je niet uit maar moest om mezelf lachen dat ik lekker bij jou ging postenquote:
ik zou trouwens eigenlijk nog en eens meer weten hoe je eruitzietquote:
Ja, ik vind die echt lelijker...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?
ja hij is ook onoverzichtelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik vind die echt lelijker...
Welnee. Hij is nog net zo wit en vierkanterig, maar dan gehusseldquote:
Yep!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ff een vraagje, bestaat er ook zoiets als een voorversterker voor een koptelefoon ?
De output van m'n mixer (passief) gaat nu direct naar m'n boxen toe. Dus als ik hem op m'n koptelefoon wil aansluiten moet er een versterker tussen.
Heb je daar iets van een klein kastje voor ook ofzo?
Ja Fiio ofzoiets heeft ze op mp4nation.net ofzoiets. Fiio E3 en E5 heten die dingen geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ff een vraagje, bestaat er ook zoiets als een voorversterker voor een koptelefoon ?
De output van m'n mixer (passief) gaat nu direct naar m'n boxen toe. Dus als ik hem op m'n koptelefoon wil aansluiten moet er een versterker tussen.
Heb je daar iets van een klein kastje voor ook ofzo?
http://mp4nation.net/cata(...)ption=1&keyword=fiioquote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Fiio ofzoiets heeft ze op mp4nation.net ofzoiets. Fiio E3 en E5 heten die dingen geloof ik
Olie en wax..quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter olie gebruiken in plaats van wax?
Dat wil je volgens mij niet. Dat wordt één grote klerezooi.quote:
het is dat je er op staat...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef guitarist het volgende:
Nodig mij ook eens uit, godverdomme. http://www.facebook.com/brianesselbrugge
gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef guitarist het volgende:
haha ik zag het voorbijkomen wim has started plating car town hahaquote:
Blij nu?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef guitarist het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
oh god, boeren in de bewoonde wereld
Dat heet ontwikkelingshulpquote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
oh god, boeren in de bewoonde wereld
Ja ik goa kiek'n hoe die leu uut 't westn nou debatter'nquote:
Oh dan ben je kansloosquote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef wimjongil het volgende:
Naja het is een debatwedstrijdfinale voor heel Nederland, dus er komen ook Duitsers uit Limburg enzo. En misschien ook tuig uit Friesland:D
Ah, Zwaagwesteinde loopt uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef wimjongil het volgende:
Naja het is een debatwedstrijdfinale voor heel Nederland, dus er komen ook Duitsers uit Limburg enzo. En misschien ook tuig uit Friesland:D
Ja heb daar al wel verhalen over gehoord, maak me wel zorgen ja!quote:
Ja weet ik maarja, dagje chillen is toch leuk meegenomenquote:
Kun je ook tegen een computer racen ofzo? Of moet je per se tegen vrienden racen? Straks moet ik al m'n vrienden aan het car townen krijgen...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:22 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Al bijna verder dan TeleLuvR!
Gelukkig ben ik dan in Alphen/Archeonquote:Op woensdag 8 december 2010 22:09 schreef wimjongil het volgende:
naja ik ga maar slapen
Oja Leidenaren: pas op! Ik verlaat zaterdag de krochten van de Achterhoek om een dagje naar Leiden te gaan
Ik heb gvd een leven!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:22 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Al bijna verder dan TeleLuvR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Is jij Wim G?quote:
Bij Music Man wordt t zo aangeradenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wil je volgens mij niet. Dat wordt één grote klerezooi.
Het kan ook wel maar dan moet je de olie eerst wel heel erg goed in laten drogen. En dan heb je het al snel over een paar weken.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Bij Music Man wordt t zo aangeraden
Tijd voor nieuwe buizenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n top heeft een ruis op het overdrive kanaal![]()
De enike ektequote:
Ongeaard stopcontact zou het kunnen zijn, geen idee of ze geaard zijn in de nieuwe oefenkelder, sinds die daar staat is het probleemquote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Gitaar met gammelde aarding? Ongeaard stopcontact perongeluk? Gaat het weg na een flinke mep op de versterker?
Oja ik ging slapen. Waarom heb ik internet op mijn telefoon?quote:
Kan wellicht iets losgeschoten zijn tijdens transport, maar die kans is altijd vrij klein.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ongeaard stopcontact zou het kunnen zijn, geen idee of ze geaard zijn in de nieuwe oefenkelder, sinds die daar staat is het probleem
Geen 225 euroquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een Marshall VS 100 Valvestate head kopen? 100 watt, nieuwe buis, klinkt als een trein! 225 euro.
Dat went. Zalen zoeken waar een backline staatquote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja precies
Als er ooit wat meer geld is wil ik eigenlijk gaan kijken voor een 6505 combo van peavey.
Zon grote kast blijf ik irritant vinden met meesjouwen
Die heb ik vandaag ook gekocht bij muziekwinkel in Terneuzenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze is besteld
[ afbeelding ]
Nu maarhopen dat TNT meewerkt
Ja, dat wou ik je nog zeggen, kreeg vandaag een sms dat mijn broer hem wel wil hebben, dus ik had niet meer een voor je. De Guv'nor is mogelijk ook verkocht, maar zanger wil hem eerst testen. Als ik hem kan verkopen mag hij wel weg, ga er niet een eeuwigheid op wachtenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook gekocht bij muziekwinkel in Terneuzen
Ook gelijk een DS-1 gekocht, klinkt lekker!
Haha, ik was er toch, en ik had net een sinterklaasextraatje van mijn ouders gekregen. Dus waarom niet, zo duur is het ook weer niet!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik je nog zeggen, kreeg vandaag een sms dat mijn broer hem wel wil hebben, dus ik had niet meer een voor je. De Guv'nor is mogelijk ook verkocht, maar zanger wil hem eerst testen. Als ik hem kan verkopen mag hij wel weg, ga er niet een eeuwigheid op wachten
Bijna 100 optredens dat ding meegesleept. Dat went nietquote:Op woensdag 8 december 2010 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat went. Zalen zoeken waar een backline staat
Ach, het maakt de distortion die ik nodig heb, en het gaat niet kapot.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Nee daarom, die paar tientjes valt wel mee. Zelf ben ik er niet kapot van, maar kwaliteit is het wel!
Nouja ook een zooi over een bestaande backline. Maar het waren er een hoop dat het allemaal mee moetquote:
Zodra deze op is, maar zo'n oplaadbare aanschaffenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef The_Dean het volgende:
Niet standaard, maar er zijn wel oplaadbare en laders te koop
Of zo'n Polytune, of die GFS Tunerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Inderdaad, kloteroadiesquote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef TeleluvR het volgende:
Beetje doorwerken en dan heb je mensen die voor je slepen. Alhoewel ik het mij nog steeds niet voor kan stellen dat je je pride-and-joy even aan een roadie meegeeft!
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef TeleluvR het volgende:
Oh, dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Daar is al mijn hoop op gevestigd.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:21 schreef TeleluvR het volgende:
Als je maar geen geld inzet in mijn carrière als gitarist...
That reminds me, Danelectro op marktplaats zetten!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:24 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Marshall VS100 Valvestate gitaarversterker [top]
Als je zo blijft denken kom je nooit verder dan je slaapkamer neequote:Op donderdag 9 december 2010 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Maar goed ik treed toch niet op en zal dat ook (wel) nooit doen. So who cares...
Deal.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag in Februari gitaaraangever zijn als ik ga optreden
Laat ik mezelf dan maar realistisch noemen. Als ik dit topic zo lees over hoe vaak jullie spelen/oefenen e.d. zit ik daar bij lange na niet aan.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je zo blijft denken kom je nooit verder dan je slaapkamer nee
Mijn eerste optreden was nadat ik anderhalf jaar speelde en het enige wat ik kon waren powerchords.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laat ik mezelf dan maar realistisch noemen. Als ik dit topic zo lees over hoe vaak jullie spelen/oefenen e.d. zit ik daar bij lange na niet aan.
Ach ja, ik zie wel wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn eerste optreden was nadat ik anderhalf jaar speelde en het enige wat ik kon waren powerchords.![]()
Nou was dat optreden nou ook niet om naar huis te schrijven. Maar zodoende leert men
Iedere burger lijkt mequote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie wel wat de toekomst brengt.
Off topic vraag: Ik heb na een klacht wat tegoedbonnen gekregen voor Burger King voor een gratis Medium menu met king fries en 0,4 liter drinken. Wat kun je daar dan eigenlijk als burger o.i.d. bij krijgen?
Ik weet het, heel erg off topic () maar zou het graag even willen weten. Kom er namelijk nooit, soms ff een king deal halen, that's it...
Een Whopper, Triple Whopper of wat dan ook? Dan ga ik de Steakhouse Burger maar 'ns proberen. Lijkt me welquote:Op donderdag 9 december 2010 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere burger lijkt me
En de toekomst brengt wat je er zelf van maakt
Ik had zoiets op mijn fiets: voorlamp gesprongen, dikke krater in de weg, overal bloed enz.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:23 schreef Aresdreams het volgende:
Jezus, vanochtend hier me lamp aangezet, ontploft er eentje!
overal glas, stop gesprongen (voor automatische stops)
best lastig om een kapotte lamp uit zijn fitting te krijgen als er alleen nog maar scherpe randjes aanzitten...
Hey!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef wimjongil het volgende:
We gaan in de kerstvakantie auditeren!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:00 schreef -Menn0- het volgende:
IKC wil eerst meer mensen hebben die het zouden willen zodat ze een goede keuze kunnen maken dus ik wacht het rustig af
Zoiets?quote:Op donderdag 9 december 2010 07:23 schreef Aresdreams het volgende:
Jezus, vanochtend hier me lamp aangezet, ontploft er eentje!
overal glas, stop gesprongen (voor automatische stops)
best lastig om een kapotte lamp uit zijn fitting te krijgen als er alleen nog maar scherpe randjes aanzitten...
jaquote:Op donderdag 9 december 2010 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Hele uitverkoop daar
Die spider hou ik ff in m'n achterhoofd nog voor vriendin. Kan daar eignelijk een koptelefoon op ?
Die Spider IV is voor het geld zeker geen misselijke versterker, hij kan snoei hard en hij klinkt op *Clean* en *Crunch* erg lekker!.quote:
heb hem thuis staan de 30 wattquote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Spider IV is voor het geld zeker geen misselijke versterker, hij kan snoei hard en hij klinkt op *Clean* en *Crunch* erg lekker!.
Zorg dat je ook dat Voetpedaal ergens kan scoren, zitten 36 presets in en een Wahwah, erg vet!
Forbidden melding...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:06 schreef mdvries_2 het volgende:
Zo dan
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/c1f6fe91_Fxv9w.jpg
Ik zet mijn voxje ook nooit over de helft en die is 5 watt, zelfs die gaat al loeihard(maar die is ook erg compact.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef genakt het volgende:
[..]
heb hem thuis staan de 30 watt
heb hem nog nooit voorbij een kwart gezet![]()
hij kan inderdaad heel hard haha
als die dean nou even reageert en we eruitkomen over zijn marshall gaat hij toch wel lekker de deur uitquote:Op donderdag 9 december 2010 11:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zet mijn voxje ook nooit over de helft en die is 5 watt, zelfs die gaat al loeihard(maar die is ook erg compact.
Maar inderdaad, die Line-6 gaat niet normaal hard, ik heb hem hier zelf staan!
Bwhahaha.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:25 schreef genakt het volgende:
[..]
als die dean nou even reageert en we eruitkomen over zijn marshall gaat hij toch wel lekker de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |