Als hij zich nou een beetje aan de regels gaat houden dan heeft hij ook geen problemen op dit soort momenten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Beter doneer je hem aan Porsche1, die eigenlijk 3e stond
Niks ontvangen nog?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik PM de winnaars even, TheVulture en Briggy overleggen maar even over naar wie de prijs mag
Heb je toch geen zien dat andere wel op me konden stemmen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:17 schreef Adelante het volgende:
Dat is al jaar en dag een regel bij deze verkiezing. Het gaat er om dat je kan posten met jouw Sint Avatar en wanneer je (weer eens) geband bent, kun je niet posten en kunnen anderen niet op jou stemmen. Punt.
Nee daar zijn ze te gierig voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Paul het volgende:
Geef Porsche gewoon een leuk prijsje jongens, kom op
had ie maar niet geband moeten wordenquote:Op maandag 6 december 2010 23:49 schreef Paul het volgende:
Ik vind als je een ekte Fokker ben dan geeft iemand die gewonnen heeft de prijs aan Porsche
Ja, daar win ik toch niet. Bij kerst doen er veel meer mensen altijd mee en woren er veel leukeren dingen gemaakt. Dus dat heeft nauwelijks niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je maakt een nieuwe kans in.
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
ik zou zo doorgaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, daar win ik toch niet. Bij kerst doen er veel meer mensen altijd mee en woren er veel leukeren dingen gemaakt. Dus dat heeft nauwelijks niet.Beetje zielig van FOK!.
En dat mag zich dan website van het jaar noemen.
![]()
Beetje jammer!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Paul het volgende:
Jongens het is allemaal opgelost, Porsche1 krijgt alsnog een prijs van de PR van fok
Ah, de wedstrijd 'de aanhouder wint' gewonnen?quote:
Ja.quote:Op zondag 12 december 2010 15:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, de wedstrijd 'de aanhouder wint' gewonnen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was er niets!
quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef StevenPaul het volgende:
Porsche1Je hebt het verdiend hoor.
Volgende keer laat ik mij ook bannen.
quote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb mijn prijs aan Briggy gedoneerd
Noem je mijn vriend nou dinges?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Adelante het volgende:
Die van Rauzer en dinges zijn verstuurd, derde plaats nog niet want geen gegevens
quote:
Ah dan zal ie vast wel binnenkomen zodra de post eens stopt met staken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Adelante het volgende:
Die van Rauzer en dinges zijn verstuurd, derde plaats nog niet want geen gegevens
En je het versgemaaide gras weer ruikt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah dan zal ie vast wel binnenkomen zodra de post eens stopt met staken.
Die dag kan sowieso niet snel genoeg komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En je het versgemaaide gras weer ruikt.
* Outpost76 hoopt op bergen sneeuw in heel Nederland (op Friesland na)quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die dag kan sowieso niet snel genoeg komen![]()
!
Geef je gegevens maar aan Adelante door... je hebt 'm verdiendquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb mijn adres helemaal niet doorgegeven ik dacht dat jij de prijs zou nemen
Nope, nog niks hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef Flappekz het volgende:
Hebben andere winnaars de prijs al binnen?
Jezus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |