Ik heb niet eens een TomTom, ik prefereer een wegenkaart, maar die heb ik voor de grote stukken in Nederland niet nodig en in België en Duitsland kom ik zonder kaart ook een heel eind.quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een begin
Weet je zonder Tomtom naar Hoorn te rijden?
Sorry RealZeus, the auction has closedquote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zo met jou trouwen![]()
Zeker ja, had niet eens een wervel verder hoeven zijn. Als je t zo bekijkt heb ik echt geluk gehad wel. Er is uiteindelijk één wervel geweest die alle botsingsenergie opgepakt heeft, en die was ook finaal naar de klote. "Verbrijzeld" is ook dichterbij de waarheid dan "gebroken" eigenlijk. En het had net zo goed verkeerd kunnen uitpakken, en dan had ik een dwarslaesie gehad. I het begin spande het daar echt wel om ja. De eerste 12 uur heb ik gewoon elk kwartier een roundup check van alle reflexen gehad. En pas na 2 dagen ben ik eigenlijk geopereerd.quote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, da's kut. Maar je kunt nog veel en dat is ook wat waard. Een wervel verder en het kan anders zijn.
Oh, vast niet met een heel zorgwekkende scorequote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
Taartje staat bovenaan vandaag met posts
Ja, godver.quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
Taartje staat bovenaan vandaag met posts
Ik lees net dat je al met Symphonic gaat trouwen dus die mag je Lada slopen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nissan!Japanners
En als je plechtig beloofd aan m'n toekomstige Lada te klussen dan ben ik om
300+quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, vast niet met een heel zorgwekkende score
tot over wiens oren precies?quote:
Dat klopt. Jij zit de hele dag maar op Fok! en wij maar hard werkenquote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, godver.
Straks denken mensen dat ik geen leven heb ofzo.
Boeiend wat mensen denkenquote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, godver.
Straks denken mensen dat ik geen leven heb ofzo.
Ik heb een Tomtom, een parelmoer wittequote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een TomTom, ik prefereer een wegenkaart, maar die heb ik voor de grote stukken in Nederland niet nodig en in België en Duitsland kom ik zonder kaart ook een heel eind.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry RealZeus, the auction has closed
quote:
Ja, lekker warmquote:
Alles behalve moeilijkquote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is volgens mij niet al te moeilijke techniek.
Alleen in deze reeks bedoel ik hoorquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry RealZeus, the auction has closed
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
Dat klopt. Jij zit de hele dag maar op Fok! en wij maar hard werken
Maar Sym heeft een vriendinnetje hoorquote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lees net dat je al met Symphonic gaat trouwen dus die mag je Lada slopen.
En motorwagen met aanhanger (en niet dus niet zo'n wipkar) dan?quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Nissan Almera, een felblauwe.
Nee, ik ben chauffeur dus ik kan ook met een trekker-oplegger rijden.
Wow, en dat door een simpel busritje.quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja, had niet eens een wervel verder hoeven zijn. Als je t zo bekijkt heb ik echt geluk gehad wel. Er is uiteindelijk één wervel geweest die alle botsingsenergie opgepakt heeft, en die was ook finaal naar de klote. "Verbrijzeld" is ook dichterbij de waarheid dan "gebroken" eigenlijk. En het had net zo goed verkeerd kunnen uitpakken, en dan had ik een dwarslaesie gehad. I het begin spande het daar echt wel om ja. De eerste 12 uur heb ik gewoon elk kwartier een roundup check van alle reflexen gehad. En pas na 2 dagen ben ik eigenlijk geopereerd.
Dannogquote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen in deze reeks bedoel ik hoor
Ja, inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dannog![]()
Maar GF zal zo wel met de cijfers komen
welke cijfersquote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dannog![]()
Maar GF zal zo wel met de cijfers komen
De kabel voor RZquote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar?
Zijn kindjes neem ik er wel bij hoor![]()
symquote:
Ow.quote:Op maandag 6 december 2010 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Sym heeft een vriendinnetje hoor
Zolang het vooruit gaat wel.quote:Op maandag 6 december 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
En motorwagen met aanhanger (en niet dus niet zo'n wipkar) dan?
hepikookquote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.
Is het een probleem dat ik blond ben en blauwe ogen heb?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 23:25 uur
01. 337 suikertaartje
02. 270 LovelyLady
03. 235 Pheno
04. 214 PeZu
05. 211 Marijkezwolle
06. 196 MPG
07. 185 Stuart
08. 152 Dr_Flash
09. 152 Muck
10. 146 Trevland
11. 143 goldfinger1963
12. 138 Symphonic
13. 129 RealZeus
14. 125 Woeste_Woerd
15. 101 TheFamousMan
16. 082 pgrferrari
17. 071 cablegunmaster
18. 048 Giertje
19. 036 Panda72
20. 031 friemelaar
Ik nul.quote:Op maandag 6 december 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
Ik heb vandaag iets van 40 uur gewerkt ja
quote:
Daar is geen kunst aan. Aandokken, bedoel ik dus hequote:
Maar als ie geen vriendinnetje hadquote:Op maandag 6 december 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.
Is het een probleem dat ik blond ben en blauwe ogen heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |