Hehehequote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al die papa's met een klein stijfje weten het wel
In principe blijft dat gewoon zittenquote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weinig.Mag dat ijzerwerk er nog weer uit of blijf je daar altijd mee lopen?
niet alles hoeft te bewegen.. allen de essentiele onderdelen...quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen het gebrek aan bewegingsvrijheid wordt een probleem dan
quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ging prima
muren om je tegen af te zetten ftw![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al die papa's en pgr met een klein stijfje weten het wel
quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. "Kut, dat betekent dat pappa verkeerd gereden is."
Maar die zitten ook ergens aan vast.quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet alles hoeft te bewegen.. allen de essentiele onderdelen...
Oh en stoer is mannelijkquote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat geen probleem, je bent niet de langste geweest
Wat is stoer?
Weet ik niet. Ik ben nu op papier bijna halverwege het revalideringstraject. Ik ga er wel vanuit dat het in het komende jaar nog beter wordt allemaal, hoewel ik nu gelukkig al weer een heel eind op de weg terug benquote:
kan je alles al weer gebruiken??quote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben nu op papier bijna halverwege het revalideringstraject. Ik ga er wel vanuit dat het in het komende jaar nog beter wordt allemaal, hoewel ik nu gelukkig al weer een heel eind op de weg terug ben
dat is toch jouw ding, je kunt beter vragen of hij af kan wassenquote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en stoer is mannelijkKun je klussen?
Jij ook!quote:
Kut.quote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en stoer is mannelijkKun je klussen?
Ow, er is nog kans dat het beter wordt dus.quote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben nu op papier bijna halverwege het revalideringstraject. Ik ga er wel vanuit dat het in het komende jaar nog beter wordt allemaal, hoewel ik nu gelukkig al weer een heel eind op de weg terug ben
Lekker zeg, bijna de hele ochtend vrij. Welterustenquote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij ook!
Morgen de eerste 4 uur vrijdus tot morgen!
Doeisels en dagsels lieve kijkbuiskindertjes
pssssssssssssssssssst! als je goed bent met computers kan je jezelf nog reddenquote:Op maandag 6 december 2010 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kut.Daar ga ik.
Als het moet wel, maar ingewikkelde dingen en dingen die precisie vereisen laat ik door mijn pa doen. Die vindt dat wel leuk en die is er ook goed in.
zeg nou gewoon dat je goed kunt afwassen..quote:Op maandag 6 december 2010 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kut.Daar ga ik.
Als het moet wel, maar ingewikkelde dingen en dingen die precisie vereisen laat ik door mijn pa doen. Die vindt dat wel leuk en die is er ook goed in.
zeg een paar keer Linuxquote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssssssssssssssssssst! als je goed bent met computers kan je jezelf nog redden
Zoals het vroeger was, zal het nooit meer worden nee. Er zijn gewoon 3 wervels, die KONDEN bewegen ten opzichte van elkaar, vastgezet als één blok. Met die pinnen. Dat blijft dus een permanente functiebeperking.quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je alles al weer gebruiken??
Nee, dat is de afdeling van mijn broer. Met simpele autoklusjes ben ik wel redelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet hij er ook wat van weten, anders maakt ze hem afquote:
Ja, dat kan ik ook wel.quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeg nou gewoon dat je goed kunt afwassen..
Normaal geef ik maar 1 keer een hint hoor...
Ja, dat moet ook wel nog. Maar helemaal goed wordt het dus niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, er is nog kans dat het beter wordt dus.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet hij er ook wat van weten, anders maakt ze hem af
Nee, da's kut. Maar je kunt nog veel en dat is ook wat waard. Een wervel verder en het kan anders zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook wel nog. Maar helemaal goed wordt het dus niet meer.
mijne ook niet, maar ik kan het wel heel goedquote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is ook geen hobby om eerlijk te zijn.
spuit 11..quote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
wat is het mistig en freaking glad op sommige plekken
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
wat is het mistig en freaking glad op sommige plekken
quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is toch jouw ding, je kunt beter vragen of hij af kan wassen
stoerquote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Dat ST mij goed kent okee, maar ik word te voorspelbaarquote:
quote:
Ik kan wel goed autorijden, is dat ook goed?quote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook niet, maar ik kan het wel heel goed
Tssss je moet de jonkies ook alles leren he?
ik kom net pas buitenquote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
spuit 11..
waar ben je als we je nodig hebben!
Wat voor auto?quote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan wel goed autorijden, is dat ook goed?
Dat is een beginquote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan wel goed autorijden, is dat ook goed?
Muts, daar gaat mijn bier alweerquote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat voor auto?
En alleen auto?
quote:
Heb je verstand van Lada's?quote:Op maandag 6 december 2010 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is de afdeling van mijn broer. Met simpele autoklusjes ben ik wel redelijk.
Ik heb zelf een Nissan Almera, een felblauwe.quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat voor auto?
En alleen auto?
quote:
Ik ga zo met jou trouwenquote:Op maandag 6 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook niet, maar ik kan het wel heel goed
Tssss je moet de jonkies ook alles leren he?
Ja dat vond ik net ook op de landweggetjes en de oostdijkquote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef PeZu het volgende:
mwel mooi hoe het licht deflecteert in de mist
Wel een hele mooie, met flapjesquote:
Nissan!quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Nissan Almera, een felblauwe.
Nee, ik ben chauffeur dus ik kan ook met een trekker-oplegger rijden.
ik reed chill door onze oude binnenstadquote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat vond ik net ook op de landweggetjes en de oostdijk
En een lekkere zachtequote:Op maandag 6 december 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel een hele mooie, met flapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |