Slaap zachtquote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
Lieffiepieffiesschattepetatjessnoetepetoetjes
ik ga aflsuiten en mijn koude handjes warmen
Slaap lekker en tot morgen![]()
Mijn wekker gaat om 6.15 maar het is hier nog een uur vroegerquote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook, maar ik ben helaas een nachtmens
Ja..maar ja..de badkamer was dan ook 50x50 ofzoquote:
Ik weet met elke nies weer precies waar al die pinnen en schroeven zittenquote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er een keer mijn ribben me gekneusd
Sweet dreams LovelyLadyquote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik altijd zo lekker als ik in Portugal benquote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6.15 maar het is hier nog een uur vroeger
Ow wat een fijn gevoelquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet met elke nies weer precies waar al die pinnen en schroeven zitten
Daar kun je je heul niet in omdraaien.quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar ja..de badkamer was dan ook 50x50 ofzo
Lekker compactquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar ja..de badkamer was dan ook 50x50 ofzo
Ach, zo lang ze nog niet Engels praten en verstaanquote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's ook geen plaat voor kleine kinderen.
Auwquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het daar ook een uur vroeger danquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo lekker als ik in Portugal ben
gaan die er ooit nog eens uit ???quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welterusten Pheno en succes morgenquote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga ook eens. Vijf uur opgestaan en morgen mag ik weer. Als ik me wat beter voel
Veel klets- en slaapplezier. En doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Ja, ook GMTquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het daar ook een uur vroeger dan
Dat is waar. En K3 heeft ook smerige teksten.quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, zo lang ze nog niet Engels praten en verstaan
Laat staan andere activiteiten ontplooienquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kun je je heul niet in omdraaien.
Slaap lekker lieve flapperquote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga ook eens. Vijf uur opgestaan en morgen mag ik weer. Als ik me wat beter voel
Veel klets- en slaapplezier. En doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Ja best welquote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar. En K3 heeft ook smerige teksten.
En die dochters van jou maar meezingen en dansenquote:
nou, dan 60x60quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kun je je heul niet in omdraaien.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar. En K3 heeft ook smerige teksten.
Daar zou ik gek van worden.quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan 60x60
kleine douchecabine-formaat
het ontplooien van "verticale activiteiten"quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan 60x60
kleine douchecabine-formaat
Wat gekquote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In de herfstvakantie was dat in 1 weekend 2 keer de klok heen en weer
toen wisten ze nog niet beterquote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En die dochters van jou maar meezingen en dansen![]()
..
Is niet de bedoeling. In elk geval de komende 2 jaar niet. Daarna in principe ook niet, tenzij ik er serieus last van ga krijgen. Dus misschien drupt het ooit een beetje in de asla van de crema-ovenquote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaan die er ooit nog eens uit ???
dat ging primaquote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat staan andere activiteiten ontplooien...
Lekker slapen!quote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ja. "Kut, dat betekent dat pappa verkeerd gereden is."quote:
Alleen het gebrek aan bewegingsvrijheid wordt een probleem danquote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het ontplooien van "verticale activiteiten"
Pas maar op dat je niet teveel met polen omgaatquote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling. In elk geval de komende 2 jaar niet. Daarna in principe ook niet, tenzij ik er serieus last van ga krijgen. Dus misschien drupt het ooit een beetje in de asla van de crema-oven
quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al die papa's met een klein stijfje weten het wel
Ow. Dus niezen blijft kut.quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling. In elk geval de komende 2 jaar niet. Daarna in principe ook niet, tenzij ik er serieus last van ga krijgen. Dus misschien drupt het ooit een beetje in de asla van de crema-oven
quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. "Kut, dat betekent dat pappa verkeerd gereden is."
Welterusten alvast dan maar TFMquote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Doeidoei mensen die gaan slapen?
Bijna 2330, bijna slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |