Ik wou dat ik dat kon.. Want ik heb dus echt geen flauw idee meer waar ik dat ding nu gewonnen heb. In de prize carlist kom ik hem ook niet tegen, maar ik weet wel dat ik gisteren een cadeautje kreeg omdat ik 100 x naar het circuit was geweest of 2000km had gereden, is een soort achievement.. volgens mij heb ik hem daarbij gekregen. Ik weet het echt niet meer, heel stom.. Maar ik baalde wel, want ik had net 5 miljoen neergelegd voor die 787b.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Heb geen idee op welke race of iets je doelt ?
OEH!! DAT zou heel goed kunnen... die heb ik gister ook gedaan en gewonnen ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Op de A-Spec Extreme : Like The Wind: Minolta 88C-V (Standard)
Ook die heb ik gewonnen met die GT-R inderdaad...race auto's of niet...ik maak ze allemaal af met de GT-Rquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Je snapt me duidelijk niet... Want ik heb zelf een volledig volle 458 waar ik iedereen mee zoek rij maar bij die all-star dus niet meer omdat iedereen daar in een "race car" rijdt. Ik doel niet op die pauper racen die je met twee vingers in je anus wint
Die all-star race is ook niet op prof. maar op expert.
(of hij heet anders... heb GT5 niet voor op at the moment)
De endurance races heb je ook in A-spec hoor. Vanaf level 25 komt die vrij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hele B-spec trekt me nog niet zo. Ik ben met A ook nog maar aan het begin.
Haha, hulde!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef DeeBee het volgende:
Wel nice dat B-spec, heb al bijna m'n boek uit!
Om de één of andere reden, rijden de andere busjes me vaak er (nipt) tussenuit. Ik heb in al mijn pogingen tot nu toe nog niet één keer slipstreameffect gemerkt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Samba race had ik in 3 pogingen op goud.. beetje de kantjes eraf rijden zegmaar, en slipstream is the word you're looking for!
Ja, m'n tjappie rijdt nu in een focking Lupo over de Nordschleife, dat duurt eeuwen, kan je beter wat nuttigs doen en af en toe command geven.quote:
Natuurlijk merk je niet veel van slipstream op die lage snelheden, maar t is er wel degelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Om de één of andere reden, rijden de andere busjes me vaak er (nipt) tussenuit. Ik heb in al mijn pogingen tot nu toe nog niet één keer slipstreameffect gemerkt.
Genieten, die race.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Om de één of andere reden, rijden de andere busjes me vaak er (nipt) tussenuit. Ik heb in al mijn pogingen tot nu toe nog niet één keer slipstreameffect gemerkt.
Dan heb ik nog een vraagje... Ik ben lastig vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Auti het volgende:
[..]
OEH!! DAT zou heel goed kunnen... die heb ik gister ook gedaan en gewonnen ja.
EDIT; je hebt gelijkik had er overheen gekeken op die carlist..
Ik vind dat hele B-spec gebeuren eigenlijk wel grappig; als ik even geen zin heb om te racen hoef ik de PS3 niet uit te zetten, maar kruip ik achter de PC of ga wat lezen en laat m'n race-slaaf wat rondjes rijden, af en toe eens een commando en cashen maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, m'n tjappie rijdt nu in een focking Lupo over de Nordschleife, dat duurt eeuwen, kan je beter wat nuttigs doen en af en toe command geven.
Klopt helemaal, m'n GT-R rijd ook alles eruit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef very het volgende:
Dat is die race die je als laatste in de Prof. sectie moet rijden (waar je de veyron kado krijgt als je wint?)
Dan: ja! Ook die met alle gemak gewonnen met die GT-R
Een keurig nette nieuwe type GT-R that is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Klopt helemaal, m'n GT-R rijd ook alles eruit!
Met een zelfgemaakte Race Corvette zoals ik die eerder noemde is het best te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een vraagje... Ik ben lastig vandaag
Is die "Like the Wind" een beetje te halen of gaat dat niet meevallen?
Een GT-R V-spec vers van de dealer. En trek zo'n 200.000 uit voor maximale tuning.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Een keurig nette nieuwe type GT-R that is?
Ach..als het niet goed komt, dan kan je met diezelfde GT-R bij de Turbo Race (middelste van Prof. dacht ik) binnen een half uurtje je geld weer terugverdienen met twee vingers in je anusquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef jackson het volgende:
Hmmkee, ik ga die GT-R maar halen en die gekke Wind race rijden en bidden dat het goed komt
Volgens mij moet ik dan alleen nog een level omhoog want ben nu lvl 20
Die kan ook met de Veyronquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef very het volgende:
[..]
Ach..als het niet goed komt, dan kan je met diezelfde GT-R bij de Turbo Race (middelste van Prof. dacht ik) binnen een half uurtje je geld weer terugverdienen met twee vingers in je anus
(36.000 credits per 3 rondjes op de High Speed Ring).
Nee, dat ding wil de bocht niet om... Helderquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef very het volgende:
Ook de Veyron is geen match voor mijn GT-R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |