Niet in Safariquote:
Dan doe ik ook nog wel even m'n best, nu met msn en. YouTube erbij lukt het sws niet om het bij te houden:..quote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
Al ga ik wel zo slapen mensen, dus als jullie nog een rondje 15- willen moet het wel vrij rap gaan nu
Zo, daar krijg je een natte snater van!quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga ooit gewoon 300 tabbladen loszetten in firefox met een getal in het berichtenveld. En dan als een gek posten.
dat duurt nog wel evenquote:
Kun je vergeten. Flood control.quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga ooit gewoon 300 tabbladen loszetten in firefox met een getal in het berichtenveld. En dan als een gek posten.
Ik in ieder geval niet!quote:
Ik gebruik nu op mijn werk een portable browser om van IE verlost te zijnquote:
Ik nietquote:
Zo gedaan, maar met de nieuwe functie zet je toch zo een nieuwe klaar?quote:
Zo'n nerdje ben ik wel dat mijn snatertje daar nat van word.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, daar krijg je een natte snater van!
Woohoo, het werktquote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
Even testen nu met Safari of Alt+s werkt
Niet op macquote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
Mijn FF doet het primaquote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
Dat is dan wel even lame.quote:
Ik wist niet eens dat zoiets konquote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gebruik nu op mijn werk een portable browser om van IE verlost te zijn
Windowsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |