#durftevragenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die Dromenvangertje, wat is er gebeurd met Snaavel dan
I like where this tread is going.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
Krijg ik dat ook elke ochtend dang?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
a ha a mattie gwn 's ochtends voor ze naar school gaat tog knuffel doen ;p
En ik weet het niet zo, ik denk dat we eerst moeten afspreken in een omgeving met andere mensen erbij zoals de McDonald's dus. Dan weet ik zeker dat je geen kwade bedoelingen hebt. Nou, misschien heb je ze wel. Maar je kan ze dan niet meer uitvoeren.
I aint got no geld, ik heb geen Rode Amerikaner Express, ik koop voor jou geen bloemen. Etc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Krijg ik dat ook elke ochtend dang?
Ik heb het niet zo met die vettige omgeving, liever naar een ander restaurant.
Vertel eens, waarom?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I like where this tread is going.
Nou,
Ik begon in een snelle tijd intense haat voor hem te creeëren.
Dan rennen we weg nadat we hebben gegeten. lekkre rebels togquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I aint got no geld, ik heb geen Rode Amerikaner Express, ik koop voor jou geen bloemen. Etc.
Dan krijg je buikpijn, niet chill voor de rest van de avond.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan rennen we weg nadat we hebben gegeten. lekkre rebels tog
Snaavelstopic.pngquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
Wat was je van plan danquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan krijg je buikpijn, niet chill voor de rest van de avond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #38
Gebruik maken van watquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post eens niet zomaar mannu kan je er geen gebruik meer van maken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #38
Ik had 'm nog in de dinges gezet, net als de downloadlink van dat filmpje van esmerallda17. Lees eens vaker terug mang.quote:
ja, die had ik beide wel gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had 'm nog in de dinges gezet, net als de downloadlink van dat filmpje van esmerallda17. Lees eens vaker terug mang.
Daar is een filmpje van?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had 'm nog in de dinges gezet, net als de downloadlink van dat filmpje van esmerallda17. Lees eens vaker terug mang.
er zit geen tomaat op big mac nerdquote:Op maandag 6 december 2010 22:39 schreef Zwappel het volgende:
En soms als het een big mac of iets anders betreft vliegt de sla of tomaat er meestal ook tussenuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |