Jules Deelder maakte er ooit een retirade overquote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb vandaag waargenomen in 020-Zuid hoe het in Rotterdam verdiende geld over de balk gesmeten wordt!
Er ligt hier water met her en der een (verrot) bootje. Ik heb hier nog nooit een boot zien varen.
Tot vandaag! Een ijsbreker, een duwbak die aan de achterkant verzwaard was met spoorbalken en een boot er achter.
Zo wordt toch het ongebruikte vaarwater mooi ijsvrij gemaakt!
Dan gaan ze maar schaatsenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:11 schreef Isegrim het volgende:
Stel dat er iemand langs moet.Daarnaast is met een ijsbreker varen gewoon leuk.
Zoals gezegd: een kwestie van (wan)smaak. Almere-buiten, onder de rook van Rotterdam. Je moet er van houden denk ik.quote:
Sommige stukjes vind ik wel te pruimen, ja. Ben er wel eens doorheen gelopen toen ik nog met de tram naar IKEA ging.quote:
Hoeren zijn het!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij heeft Dr. Phil nog nooit van anticonceptie en abortus gehoord.
Hij zit pubermeiden te vertellen dat ze geen seks mogen hebben omdat ze zwanger zouden kunnen worden. Oh, en omdat het een teken van een slecht zelfbeeld is als je als jong meisje seks hebt.
Amerikanen zijn raar.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Isegrim het volgende:
De Amerikaanse seksuele moraal is raar.
Tja als je van klassieke grachtenpandjes houdt moet je natuurlijk sowieso niet in Rotterdam gaan wonen .quote:Op donderdag 9 december 2010 16:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zoals gezegd: een kwestie van (wan)smaak. Almere-buiten, onder de rook van Rotterdam. Je moet er van houden denk ik.
Nou ja, ik ken het ook voornamelijk daarvan.... Misschien later, als ik 70 ben ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sommige stukjes vind ik wel te pruimen, ja. Ben er wel eens doorheen gelopen toen ik nog met de tram naar IKEA ging.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja als je van klassieke grachtenpandjes houdt moet je natuurlijk sowieso niet in Rotterdam gaan wonen .
Die 2 wijken zijn i.m.o. idd schitterend . Alles splinternieuw en mooi strakke huizen met in het geval van Nesselande ook nog eens rustig gesitueerd .
quote:
Probeer jij daar maar eens een appartementje te hurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |