Wel oldschoolquote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die klopt niet geheel meer
of buiten 010quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan zou ik nog op de Dordtselaan moeten staan
Je zult het met de gemeente rond moeten zien te krijgen. De rest is peanuts.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef dandybleu het volgende:
ik heb een tijdje geleden werk gemaakt van dit idee : om een drinkwaterfontoentje te plaatsen in twee parken ...nl het euromastpark en het kralingse bos
nou ja veel mensen vonden het leuk maar zo een idee van de grond krijgen is best wel moeiijk hey?
Dan hoef je geen flesje water mee te nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie het nut niet van openbare drinkfonteintjes eigenlijk.
Een frikandel die op straat gevallen is eet ik ook niet op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ach, arme kinderen van deze tijd. Vroeger waren drinkfonteintjes een normaal straatbeeld en in het buitenland zie je ze nog steeds vaak. Wat vertrouw je er niet aan eigenlijk? Dat er iets vies met dat ding aan de hand is of dat er raar water uitkomt?
Ik denk niet dat het viezer zou zijn dan bijv. een frikandel op straat laten vallen en 'm dan gewoon opeten. Ik denk zelfs dat het minder vies is.
Bij Eendrachtsplein stond er altijd zo'n dude . Maar wel duur .quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef junkiexp het volgende:
Maar eens een kerstboom gaan scoren deze week, ik wil er eigenlijk 1 met kluit.
Iemand enig idee in het centrum ?
Waar ergens, ik hoorde dat ook maar heb vandaag niks gezien ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij Eendrachtsplein stond er altijd zo'n dude . Maar wel duur .
100 tot 120 kramen met kerstzooi . Als je van kerstmarkten houdt zeker ff kijken toch ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef Chav het volgende:
Had van de week een brief in de bus gekregen over een kerstmarkt op de Binnerotte, is dat wat?
Ach, waarom niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
100 tot 120 kramen met kerstzooi . Als je van kerstmarkten houdt zeker ff kijken toch ?
Vuurwerk gaat door, feest nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
Is er trouwens al duidelijkheid of het vuurwerk bij de Erasmusbrug nou wel of niet doorgaat met Nieuwjaar ?
De Falafel King op het Binnenwegplein? Krijgt die ook niet net zo'n nieuw stalletje als dequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:38 schreef junkiexp het volgende:
Ik mis de Falafel King trouwens ook al een tijdje, iemand enig idee waar die gebleven is ?
Geen idee, waar zou die moeten komen dan ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Falafel King op het Binnenwegplein? Krijgt die ook niet net zo'n nieuw stalletje als deItaliaan
ofzo?
Op dezelfde plek. Dat is bij De Italiaan en Tostihouse zo ook gegaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef junkiexp het volgende:
Geen idee, waar zou die moeten komen dan ?
Ik ging daar graag wat halen, prima voedsel.
Falafel bij Dunya Lokantaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Falafel hebben we gisteren ook gehad bij Dunya. Die was wel okay. Maar iha vond ik het eten niet om over naar huis te schrijven. Al zou dat ook wat onzinnig zijn aangezien we tien minuten verderop wonen.
Hmm, wel een aparte plek daar, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op dezelfde plek. Dat is bij De Italiaan en Tostihouse zo ook gegaan.
Cambrinus / Plan C en de rest van de Oude Haven is wel typisch studenten gebied. Voor de rest is het typerend voor Rotterdam dat studenten door de hele stad wonen, met een wat grotere concentratie in Kralingen. Off_corso zal waarschijnlijk ook nog wel een studentenavond hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Philip10 het volgende:
Ik vroeg me af: Waar zijn de meeste studentkroegen/disco's? Zijn die redelijk geconcentreerd in Rotterdam? Ik heb het een en ander opgezocht over het uitgaan, maar kwam niet tot een duidelijke studentenplek..
Die kun je beter vervangen door een map-tag met legenda.quote:
It's a signquote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap er helemaal niks van.
We waren al twee dagen niet bij ons paardje geweest omdat ik me niet zo goed voelde, wilden we net gaan, begint het te regenen.We durfden het niet aan om verder te rijden op de scooter. En voor fietsen was het al te laat.
STraat?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Chav het volgende:
Ik wil er ook op (maar weet iet hoe...)!
Moet je er wel bij melden dat het varieerde tussen -1 en 0 gradenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap er helemaal niks van.
We waren al twee dagen niet bij ons paardje geweest omdat ik me niet zo goed voelde, wilden we net gaan, begint het te regenen.We durfden het niet aan om verder te rijden op de scooter. En voor fietsen was het al te laat.
Niet meer, want het was wel zo leuk Chav bij de C te hebben (sowieso zitten AB en C dan op een kluitjequote:
Je hebt wel iets meer nodig dan een CSS trucje. De labels zoals ze nu zijn zijn prima, want je kunt letters geven en die onder het plaatje gewoon verklaren.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een CSS trucje moet dat toch wel mogelijk zijn?Gewoon de derde parameter afvangen en niet aan Google laten weten
Wat woont iedereen dicht bij elkaar zeg.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
Zoiets dus
A - Isegrim & LeeHarveyOswald
B - Breuls
C - Chav
D - DutchTrain
E - junkiexp
F - MalaCocinera
G - Alicey & SingleCoil
Ik heb gisteren ontdekt dat SC een echte Google Maps-baas is.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het zou pas echt tof zijn als zo'n verstofte vrijgezelle developerdit zo aan zou passen dat ik naast straat,plaats; ook kan zeggen straat,plaats,mouse-over-text; zodat een mouseover de naam laat zien
De leuke opvolging van vorst, natte sneeuw en hagel. Opweg naar het station was het een ijsbaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:09 schreef Alicey het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat het noodweer is geweest ofzo, maar mijn auto vond ik vanochtend terug als een ijsklomp.Nou ja, als je zo lang moet krabben is het voordeel weer dat de verwarming intussen warm is geworden als je dan wegrijdt.
Het leek idd wel alsof het gehageld had. Hier op het bedrijventerrein is het bij de oprit van de parkeerplaats ook een ijsbaan. Ik trap er ook iedere keer weer in.. Gelukkig werkt mijn ABS goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De leuke opvolging van vorst, natte sneeuw en hagel. Opweg naar het station was het een ijsbaan.
Op tweewielers (die doorgaans geen ABS hebben) is dat ook inderdaad een stuk verstandiger, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op mijn tweewieler ga ik uit van "rollen, niet remmen".
Aan de andere kant, het is wel minder verschil met een niet-platte band als het glad is.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Remmen is vallen![]()
Gister rechtsomkeert moeten maken omdat het tijdens de vorst begon te sneeuwen. Erg kut.
Reed er ook nog een idioot over de schiekade met een volledig platte band. Lijkt mij ook niet de meest verstandige optie.
Welnee, ze had bijna nog een half uur.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg op de valreep hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |