Ben je nu de K vergeten of niet?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marije is een trut aan de telefoon.
wie is marije?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jij hebt elke avond dweilgrapjesquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
bel mij maar, ik ben veel lieverquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die stemquote:
Net wat Tina Turner ooit zongquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms is wat langzamer ook wel even lekker
wie is Marije?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik bedoelde ook meetsquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meeten, niet wat anders.
Ik ben kroegmeets gewend namelijk.
Slikken krengquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke bedoel ik! Zie je wat mijn woede met mij doet. Ik slik vanzelf letters in (ook al bij het gesprek).
Jij gaat ook lachen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bel mij maar, ik ben veel liever
Dat hoort zo, dat doe ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke bedoel ik! Zie je wat mijn woede met mij doet. Ik slik vanzelf letters in (ook al bij het gesprek).
Ik weet hetquote:
Doe je wel een beetje lief tegen mijn neefje?quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent zelf een trut met je vrouwenstudie
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net wat Tina Turner ooit zong
Trouwen?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meets
met pannenkoeken en/of hapjes
Daar bel je Herman maar voor!quote:
uitstel maar geen afstelquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms is wat langzamer ook wel even lekker
jaaa, ik wil pannenkoekenquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meets
met pannenkoeken en/of hapjes
Ik hoop dan niet dat je zei: zullen we ton.en?quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |