Ben je nu de K vergeten of niet?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marije is een trut aan de telefoon.
wie is marije?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jij hebt elke avond dweilgrapjesquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
bel mij maar, ik ben veel lieverquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die stemquote:
Net wat Tina Turner ooit zongquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms is wat langzamer ook wel even lekker
wie is Marije?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik bedoelde ook meetsquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meeten, niet wat anders.
Ik ben kroegmeets gewend namelijk.
Slikken krengquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke bedoel ik! Zie je wat mijn woede met mij doet. Ik slik vanzelf letters in (ook al bij het gesprek).
Jij gaat ook lachen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bel mij maar, ik ben veel liever
Dat hoort zo, dat doe ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke bedoel ik! Zie je wat mijn woede met mij doet. Ik slik vanzelf letters in (ook al bij het gesprek).
Ik weet hetquote:
Doe je wel een beetje lief tegen mijn neefje?quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent zelf een trut met je vrouwenstudie
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net wat Tina Turner ooit zong
Trouwen?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meets
met pannenkoeken en/of hapjes
Daar bel je Herman maar voor!quote:
uitstel maar geen afstelquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms is wat langzamer ook wel even lekker
jaaa, ik wil pannenkoekenquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meets
met pannenkoeken en/of hapjes
Ik hoop dan niet dat je zei: zullen we ton.en?quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, zegt degene die personen uitlacht als ze hun diepste gevoelens bij iemand uitstortenquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent zelf een trut met je vrouwenstudie
![]()
die krijg ik te horenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bel mij maar, ik ben veel liever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
En RZ, je bent welkom hoor, ook als niet koffiedrinker, want Drenths en plaggenhut
Wel, al je klonen!quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die krijg ik te horen![]()
die maak ik niet zelf
nee, want dat er een eind aan komt is onvermijdelijkquote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uitstel maar geen afstel![]()
en dan een eindsprintje
vervloekt Twents accent.quote:
Die snor!quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar bel je Herman maar voor!
quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat neem je terug
wij zijn samen heel erg liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, zegt degene die personen uitlacht als ze hun diepste gevoelens bij iemand uitstorten
Ik hou van grapjes maken.quote:
Staat mijn webcam weer aan?quote:
Zal ik je zo dan bellen voor wat telefoonseks?quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat was om de gepassioneerde ruzie op gang te brengen
er is altijd een andere keerquote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want dat er een eind aan komt is onvermijdelijk
En muckje!!!!quote:
Goedmaakseks ftwquote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat was om de gepassioneerde ruzie op gang te brengen
Ooooh jawelquote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, Drents en Gronings is niks beter.
Drentsquote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, Drents en Gronings is niks beter.
DIT KEER HEB IK HELEMAAL NOG NIKS NAARS GEZEGD...quote:
quote:
Graagquote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zal ik je zo dan bellen voor wat telefoonseks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |