ja zeg wat ordinairquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ook wat winnen
fotos maken van jou als prijs
vast wel..quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er mensen die geen seks lusten?
Tofquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Lust je wel thee, chocomel, bier, wijn, fris, water of enige andere drank?
En ben je gezellig?
Dan ben je gewoon welkom.
Aha, ik zie welquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar een veiling. Maar details komen nog. Die zijn we zelf nog aan het maken
nogmaals mijn pm heb je niet beantwoordquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een man.
Ik zie mogelijkheden...
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik kenquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg wat ordinairik als prijs? En dan?
Dat feest zou sowieso niet door zijn gegaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nogmaals mijn pm heb je niet beantwoord![]()
Ja, die ideeën hebben we allemaalquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik ken
nee, maar lust je dat graag?quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik bij gebrek aan iemand om seks mee te hebben dan weer niet.
die kende ik alquote:
Joepiequote:
Het mijne komt alsnog tot op mijn schouders hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Joepie
ik hou niet van kort haar, ik laat 't altijd groeien totdat m'n moeder me dwingt om naar de kapper te gaan, en dan wacht ik weer een paar maanden
Zal ik morgen wel even regelen,nu te luiquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je ook aan foto's van voor en na?
ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben volgens mij ergens in de zomer voor het laatst naar de kapper geweest
Als je bedoeld dat ik aan orale bevrediging doe: ja,mits fris gewassen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar lust je dat graag?
Hahaha met zijn 3tjes nog welquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik ken
quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat feest zou sowieso niet door zijn gegaan.
Euh ik ook en wil eigenlijk ook eens weer gaan maar weet nog niet wat ik wil met mijn haarquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben volgens mij ergens in de zomer voor het laatst naar de kapper geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |