quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Jol keeperstrainer was.
Tsjah, ligt aan het vertrouwen wat een coach geeft. Onder van Basten was Steek slechter. Jol heeft er natuurlijk niet veel invloed op, maar toch.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Een betere keeper is niet echt de verdienste van een coach en vergeleken met vorig seizoen is de verdediging niet zo gigantish meer.
sorry? Jol liet Alderweireld vallen en stelde die ouwe grijsaard van een Ooijer op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nouja, Stekelenburg.
De verdediging staat eindelijk goed met Toby en Jan.
Door vertrouwen alleen word je geen betere keeper. Door wantrouwen kan je inderdaad wel minder goed gaan spelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Tsjah, ligt aan het vertrouwen wat een coach geeft. Onder van Basten was Steek slechter. Jol heeft er natuurlijk niet veel invloed op, maar toch.
Lees.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
sorry? Jol liet Alderweireld vallen en stelde die ouwe grijsaard van een Ooijer op.
Ik zeg dat het dom was van Jol om dat te doen, hij heeft het later zelf ook wel ingezien. Maar vorig seizoen heeft hij de verdediging gewoon erg goed neergezet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:46 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Alderweireld weer terug is?
oh zo, dat klopt inderdaad ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zeg dat het dom was van Jol om dat te doen, hij heeft het later zelf ook wel ingezien. Maar vorig seizoen heeft hij de verdediging gewoon erg goed neergezet.
Nee, die heeft nog nergens bewezen er iets van te kunnen eigenlijk. Prima vent hoor, maar overtuigend als coach issie niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
De naam Rijkaard duikt in diverse media op als opvolger .
Prima keuze ?
Ik zou zeggen, check eens welke prijzen ie met barcelona heeft gepakt toen ie daar trainer wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die heeft nog nergens bewezen er iets van te kunnen eigenlijk. Prima vent hoor, maar overtuigend als coach issie niet.
Wilde net zeggen . CL winst WB en de titel . Geloof niet dat er behalve van Gaal en Hiddink trainers zijn die daar aan kunnen tippen .quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, check eens welke prijzen ie met barcelona heeft gepakt toen ie daar trainer was.
Sja, dat vind ik altijd zo moeilijk. natuurlijk ging het toen goed, maar het huidige barcelona zou ook van alles en iedereen winnen, welke trainer er ook staatquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, check eens welke prijzen ie met barcelona heeft gepakt toen ie daar trainer was.
Check zijn prestaties met Spart en Galatasaray eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben geen ajacied, maar persoonlijk zou ik me minder zorgen maken over wie er voor de groep staat dan dat er echt structurele veranderingen doorgevoerd worden. Ik vind Frank de boer voorlopig een uitstekende keuze,d ie neemt tenminste geen legertje aan spelers en staf mee maar werkt gewoon met het materiaal dat ie krijgt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat vind ik altijd zo moeilijk. natuurlijk ging het toen goed, maar het huidige barcelona zou ook van alles en iedereen winnen, welke trainer er ook staat.
Met minder materiaal vind ik het iig geen topcoach, persoonlijk.
Dan zit er maar 1 ding op. Sef Vergoossen halen! Die werd zelfs met slecht materiaal gewoon kampioen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Check zijn prestaties met Spart en Galatasaray eens.
Met minder materiaal presteert hij niet.
Het enige wat je bij Barcelona moet doen om alle prijzen te kunnen pakken, is de belangrijke spelers tevreden houden. Dat kan Frankie Rijkaard ook wel, hij kan goed omgaan met spelers en hij krijgt veel respect op grond van zijn verleden. Alleen bij teams waar niet de beste spelers van de wereld zitten komen er meer dingen bij kijken. Zoals tactiek en zulks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat ben ik (damn) weer met je eens. De organisatie moet van onderop weer opnieuw worden opgezet. 1 mannetje voor de groep is korte termijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben geen ajacied, maar persoonlijk zou ik me minder zorgen maken over wie er voor de groep staat dan dat er echt structurele veranderingen doorgevoerd worden. Ik vind Frank de boer voorlopig een uitstekende keuze,d ie neemt tenminste geen legertje aan spelers en staf mee maar werkt gewoon met het materiaal dat ie krijgt.
lijkt mij dat hij Ajax dan een schadevergoeding moet betalen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef ShaoliN het volgende:
Stel nou dat die dikkop binnen nu en een maand tekent bij een andere club, hoe zal hij dan ontvangen worden onder de Ajax supporters?
Nee man. Tong80quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Sef Vergoossen halen! Die werd zelfs met slecht materiaal gewoon kampioen.
Met Banshee als assistent.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man. Tong80moet dan coach worden. Dat is pas een ekte baas.
Die stelt Cruijff opquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man. Tong80moet dan coach worden. Dat is pas een ekte baas.
Die is nu nog beter dan de gemiddelde Ajacied van nuquote:
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)derd-door-Ajax.dhtmlquote:Frank de Boer al eerder benaderd door Ajax
MILAAN - Algemeen directeur Rik van den Boog heeft Frank de Boer vorige week al gepolst voor de functie van hoofdcoach van Ajax. De trainer van het hoogste juniorenteam heeft vervolgens laten weten dat hij klaar is voor een nieuwe stap in zijn loopbaan als trainer.
,,Ik ben Ajacied'', zei De Boer vandaag. ,,Als ze me nodig hebben, zal ik die club altijd helpen. Het is logisch dat een algemeen directeur een noodscenario achter de hand houdt. Hij voerde namelijk ook veel gesprekken met Martin Jol en was dus goed op de hoogte van de hele situatie.''
Van den Boog benadrukte vandaag voor het vertrek in Amsterdam al dat de keuze voor De Boer niet door Cruijff was ingegeven. ,,Ik heb Johan vandaag ook niet gesproken'', vulde De Boer aan. ,,Ik heb zijn telefoonnummer ook niet. Maar het is geen geheim dat ik de voetbalvisie van Johan Cruijff deel. Ik zat twee weken geleden toevallig naast hem op de tribune tijdens de wedstrijd tussen Ajax en PSV. Die dingen die hij zegt, sluiten goed aan hoe ik over het spelletje denk.'' (ANP)
Helaas ben ik bang dat dat gewoon echt kloptquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is nu nog beter dan de gemiddelde Ajacied van nu.
Volgens Edwin Evers welquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
JC heeft niet eens een telefoonnummer, geen mobiel iig.
Flikker een eind op. Nep-supporterquote:
Mensen die hun liefde voor een club 'aan' en 'uit' kunnen zetten kun je gewoon geen fan noemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
Oh ja, Ajax is enkel aan jullie voorbehouden
En Jack zei: Als Jol de komende 5 maanden niks doet, dan krijgt hij 1.2 miljoen van Ajax. Gaat hij wel een club trainen, dan hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig, zijn zaakwaarnemer zei vanmiddag nog dat Jol absoluut niet naar Newcastle zou gaan omdat die vorige trainer (Hughton) zijn voormalig assistent bij de Spurs was en hij dat niet netjes vond om hem dan op te volgen. Tevens voegde zijn zaakwaarnemer eraan toe dat het onwaarschijnlijk was dat Martin in de aankomende maanden alweer aan het werk zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |