De Petrovan.quote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef smegmanus het volgende:
Zanger Petro woont nog geen kilometer van mij vandaan
Hij heeft ook zo'n cool busje
Jep en je kunt duidelijk zijn waar hij precies woont in Almelo op die fotoquote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
De Petrovan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier?quote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jep en je kunt duidelijk zijn waar hij precies woont in Almelo op die foto
Hierbij is het busje van the A-Team niks!quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
De Petrovan.![]()
[ afbeelding ]
[[url=http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Jepquote:
nee man, je zeurt!quote:
Deze?quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef friekin_ het volgende:
Oke. Het gaat toch die kutgraftakkeplaat van Coldplay worden.![]()
![]()
Ook prachtig maar ook wat te melancholiek, vrolijkheid is ook belangrijk met kerst.quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Gronkel het volgende:
De kerstsingle van Nomanroy is ook goed. Helaas is de kwaliteit van de audio niet optimaal.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Gronkel het volgende:
De kerstsingle van Nomanroy is ook goed. Helaas is de kwaliteit van de audio niet optimaal.
Boring. Het zal dus wel een kersthit worden.quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Deze?
Dat hoop ik niet! want:
Coldplay & vreemde taal
1 kilometer ?!quote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef smegmanus het volgende:
Zanger Petro woont nog geen kilometer van mij vandaan
Hij heeft ook zo'n cool busje
Wonen er dan maar 2 mensen binnen een straal van 1 kilometer van Petro?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
1 kilometer ?!
Dan moet JIJ m'n buurman zijn !
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wonen er dan maar 2 mensen binnen een straal van 1 kilometer van Petro?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Jumparound het volgende:
Mét gastoptreden van meisiemeisie!Wat is ZP toch lekker gewoon bij het volk gebleven, een echte rasartiest!
quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens en meiden ik heb hier de nieuwe kersthit van 2010!!!
En hij is van niemand minder dan Zanger Petro!
Kut, ik ben er gloeiend bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
1 kilometer ?!
Dan moet JIJ m'n buurman zijn !
Dat kan in Almelo!quote:
De dvd is momenteel onderweg naar de studio...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:55 schreef DrDentz het volgende:
Wordt de kersthit van Zanger Petro eigenlijk wel gedraaid op TV Oranje? Met TV Oranje kom je er wel, anders laat maar gaan met die banaan.
Mijn God..quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Jongens en meiden ik heb hier de nieuwe kersthit van 2010!!!
En hij is van niemand minder dan Zanger Petro!
de kersthit van 2010?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:24 schreef rubje het volgende:
[..]
Mijn God..![]()
Onderstaande is en blijft de kersthit van 2010.![]()
![]()
![]()
![]()
Opzouten met die petro lul![]()
![]()
Flikker op met je buitenlandse bagger, Zeg het in je moerstaal!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:24 schreef rubje het volgende:
[..]
Mijn God..![]()
Onderstaande is en blijft de kersthit van 2010.![]()
![]()
![]()
![]()
Opzouten met die petro lul![]()
![]()
Dat verstaan we allemaal.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Flikker op met je buitenlandse bagger, Zeg het in je moerstaal!
Vannacht was je ook al zo ondeugend, wat is er met je aan de hand?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:13 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Wij gaan liever voor (b)anaal ! (Dát rijmt ook !)
![]()
![]()
Ik zou 't niét weten...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Vannacht was je ook al zo ondeugend, wat is er met je aan de hand?
Ik maak even een nieuw promotie-topic!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef ZangerPetro het volgende:
er kan van af nu al gestemt worden bij tv oranje op mijn clip MET KERST ALLEEN dus mensen we kunnen aan het werk ik heb al 2 x gestemt
muzikale groet zanger petro
En dat is déze geworden:quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:23 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik maak even een nieuw promotie-topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |