Wij hebben dus zo'n ding van Miele. idd een rib uit je lijf.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Mijn broer heeft zo'n uberluxe Bosch apparaat wat zelf bonen maalt, die maakt ook espresso en cappuccino. Was wel een rib uit z'n lijf maar dat schijnt echt lekkere koffie te zijn.
Dan is je apparaat niet goed, je koffie niet goed, of je doet echt iets verkeerd. Maarja, dat had je zelf vast ook al bedacht...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:36 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben dus zo'n ding van Miele. idd een rib uit je lijf.
Maar die koffie smaakt hetzelfde als de senseo
Aha, barbaren!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:06 schreef lezzer het volgende:
Of wij vinden luxe vers gemalen koffie gewoon niet te zuipen.
Die bonen, da's een groot drama. Weet ik hoeveel soorten uitgeprobeerd, het baat allemaal niet.
Bovendien maakt het een teringherrie.
Iemand een miele volautomaat kopen?
quote:
Het hele idee was dat je met één druk op de knop, één kop verse koffie zou hebben.quote:Als ik ooit zo'n apparaat koop, wordt het er een met losse maler, dus nee dank u.
Ja, ik kan wel zeggen dat dat eigenlijk best wel tegen gevallen isquote:Op donderdag 9 december 2010 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Ja als je echt lekkere koffie wil...
Het schijnt zo dat volautomaten gewoonlijk niet echt de kwaliteit bieden die ze beloven.
Dat maakt het dan nog een beetje goedquote:Die losse maler waar ik het over heb zou natuurlijk wel elektrisch zijn he.
Ja, ik denk het wel Henkquote:De minister hoopt dat de straffen een afschrikwekkende werking zullen hebben en wil niet meer investeren in fraudeteams.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef lezzer het volgende:
Een moment van zwakte. Wat dacht jij dan?![]()
Dat er een Jumbokabouter bestaat die stiekem dingen in je mandje gooit die je dan volautomatisch afrekent?
Nee Vanyel, dat is niet hoor. ik weet niet wie jou dat wijsgemaakt heeft, maar dat is niet.
Sowieso is het geloven in de afschrikwekkende werking van straffen volgens mij niet altijd even realistisch.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:07 schreef lezzer het volgende:
Henk Kamp in de SZW-begroting over bijstandsfraude:
[..]
Ja, ik denk het wel Henk
Met het gevaar dat ik nu een huwelijkscrisis veroorzaak: "nee".quote:Op donderdag 9 december 2010 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Bestaat de superdeboerkabouter dan ook niet die altijd stiekem paprikachips bij mevrouw V in het mandje gooit?
Tuuk niet, en van een kale kip kun je niet plukken, dus dat interesseert die mensen geen ene reet hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sowieso is het geloven in de afschrikwekkende werking van straffen volgens mij niet altijd even realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |