quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zie dat hij er pas weer half Januari is. Stelletje stommerds.![]()
Vandaag hebben we 150 kaartjes van de Albert Heijn geleend zonder te vragen of terug te geven. Van die invuldingetjes, voor diensten en spullen die je wil verkopen. Nou heb ik natuurlijk wel dingen nodig om hier op te schrijven. Iemand een idee? Het telefoonnummer van een vriendin komt er op te staan.
Ze heeft zelf mijn telefoonnummer aan verschillende rare ventjes gegeven, die me nou continu SMS'jes sturen, waarin ze vragen wat ik aan heb etc., het is gewoon payback time.quote:
Anders ik wel.quote:
Half januariquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zie dat hij er pas weer half Januari is. Stelletje stommerds.![]()
Sorry.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef lezzer het volgende:
Het gaat vandaag wel godsonmogelijk traag hier in L he..
Ik zit gewoon tot zeven uur op school.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef lezzer het volgende:
Tijd om het wat rustiger aan te doen dus
2 uur.quote:
Ik denk, ik doe wat bijzonders.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef lezzer het volgende:
Ik zie hier een vrachtwagen voorbij rijden van bakfiets.nl...
wat is een ongesteld hoofd?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ugh, zelfs al slaap ik 12 uur de laatste tijd, nog word ik wakker met zo'n moe hoofd. Ook loop ik nu met een boos ongesteld hoofd rond. Dus zeg iets stoms en ik sla.
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is een ongesteld hoofd?
bloed uit de oren en neus ofzo?
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is een ongesteld hoofd?
bloed uit de oren en neus ofzo?
Vuilak!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja bedankt he.
Ik had trouwens vannacht over jou gedroomd
Zo, en nu ga ik slapen
ahhhh das zielug!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
oepsssssssssssssss... groter doosje er om doen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:09 schreef Qebbel het volgende:
Ik krijg m niet meer in de verpakking!![]()
Geen doos; ik schuif hem er dus niet meer zo makkelijk in..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
Een lesbo die niet weet hoe ze iets in een doos moet stoppen
Oh, nou, okee dan...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Geen doos; ik schuif hem er dus niet meer zo makkelijk in..![]()
![]()
*kutgrap*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |