Wattusquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:41 schreef lezzer het volgende:
HTC HD2
Ik miste die sense meteen al....
Ik heb win 6.5 er op, geen android. Dat launcherpro is zeker voor android?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Avey het volgende:
Topic is net zo dood als ik ben
4 uurtjes slaap en dan een hele dag vergaderen vergt nogal wat energie
ja je kan het zorg noemen... zorg voor mensen die niet snappen hoe ze een PC aan moeten zettenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat nou voor een onnozele dienst
Jij werkt toch in de zorg he?
helpdeskquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
Weekend! Met als extra bonus dat de boodschappen al binnen zijn, en we geen afspraken hebben.
En, en, en, we nog fijne dvd's hebben liggen.
Nog een topmoment: de man van de pedicure van mrs heeft een beletteringsbedrijf. En wij nu een snoeppot met een prachtige logosticker! Gewoon, hier in het dorp, een paar straten verderop.
Je laat even je voeten doen, en je slaat gewoon twee vliegen in één klap![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk als het allemaal werkt, huh?Als alles zo goed bij elkaar komt...
Tegelijk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:08 schreef wonderer het volgende:
Ik had net het raarste ontbijt (ok, beetje laat)... een restje mac n cheese, brood met pindakaas en frambozenyoghurt
in de blender?quote:
Nee, na elkaar.quote:
pak dan iets......... ik ga opstaan en straks naar het werk........... VEEL te vroegquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:01 schreef Vanyel het volgende:
Dacht ik anderhalf uur geleden idd ook al. Nu heb ik vooral hongerrr.
You say the darnest things...quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:26 schreef Vanyel het volgende:
Boterham met ei wordt nú weggewerkt, dat scheelt al de helft.
DP je kunt ook je eigen lampen ophangen natuurlijk
het scheelt je absoluut ergernis dat je op je vrije dag zo vroeg op moest....quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
You say the darnest things...
quote:LOL: Und 90% der BILD-Leser fragen sich immernoch: Wer ist eigentlich diese Vici Lieks und wann zeigen sie endlich die Titten?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:47 schreef skunkasaur het volgende:
Had ik al verteld dat ik heus officieel nu een echte relatie heb? Met iemand die niet meteen aan de andere kant van de wereld woont, maar gewoon in dezelfde stad (voor nu)?
Nah, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:10 schreef lezzer het volgende:
Zo, boom staat, lampjes zitten er in, en ze doen het!
Nu ballen
Mrs maakt sudderlappen
O ja maar dan stonden hier om de week "jeetje de lampen liggen nog in de doos op tafel" ergernissen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het scheelt je absoluut ergernis dat je op je vrije dag zo vroeg op moest....
Neequote:
Dus als je kwaad de deur dichtsmijt, heb je een engel in je nek?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee
Wij hebben overigens wel engeltjes in huis staan. Van die hele kleine boven op de deurpost
Cool!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:04 schreef lezzer het volgende:
Nee, wij hebben jaren dertig architraven...
Dus, die zijn breed genoeg
Ik kreeg ze van m'n zus in een tijd dat we het hier in huis erg lastig hadden. Een soort beschermengeltjes dusMet emotionele waarde.
Jaaaaaa!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |