SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet komt ze nu wat vaker
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik moest het gewoon gaan googlenquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooohooow I knoooooooooooooooooooooooow, what a foooooooooooooool IIIIIIIIIIIIIIIIIIIhIIIIII've beeeeeheeeeeeeeen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh no, you didn't!!
Ken je klassiekers!
Ik was 16 toen dit nummer uitkwam uitkwamquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooohooow I knoooooooooooooooooooooooow, what a foooooooooooooool IIIIIIIIIIIIIIIIIIIhIIIIII've beeeeeheeeeeeeeen....
Ja, ik ben de oudste van iedereenquote:Op zondag 12 december 2010 11:07 schreef lezzer het volgende:
Eej, ben jij ouder dan ik
Ik was 11. En de hippe meiden waren wel fan van Wham.
Geen idee waar ik eigenlijk fan van was toen
quote:Op zondag 12 december 2010 11:12 schreef Blue-eyes het volgende:
Voor de jonkies die geen idee hebben wie Annie Lennox is:
Gaaf mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |