abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 20:41:12 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89603002

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 6 december 2010 @ 20:45:09 #2
128384 mcwops
gat in je glas
pi_89603301
nu al een nieuwe? :o

iemand ervaringen met die onaangekondigde BIC-refund status.
lekker zo. bestellen, weken wachten, et hopla ff refunden klaar :N
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_89603479
Halloooo :W
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_89603705
:9 Gadgets enzo... _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 december 2010 @ 20:51:12 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89603739
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef shiznuts het volgende:
:9 Gadgets enzo... _O_
Gadgets en... meer })
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_89603819
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gadgets en... meer })
Ja! Bruidorder Chineesjes, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89604232
wat is dat voor inspiratieloze TT
  maandag 6 december 2010 @ 21:03:53 #8
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_89604626
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja! Bruidorder Chineesjes, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. [ afbeelding ]
Been there, done that.

And returned the little chinese boy wearing a wig to sender. _O-
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 6 december 2010 @ 21:05:40 #9
128384 mcwops
gat in je glas
pi_89604803
ben paar weken geleden bij één van de vele shops die hierboven vermeld staan van die leren polsbandjes tegengekomen.maar kan ze nu niet meer vinden verdeurie :(
ze waren in kleur en per 10 stuks of zo iemand die zo ff kan noemen welke chinese shop t was?
in ieder geval niet DX
Thx my friends
  maandag 6 december 2010 @ 21:13:58 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89605515
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef mcwops het volgende:
ben paar weken geleden bij één van de vele shops die hierboven vermeld staan van die leren polsbandjes tegengekomen.maar kan ze nu niet meer vinden verdeurie :(
ze waren in kleur en per 10 stuks of zo iemand die zo ff kan noemen welke chinese shop t was?
in ieder geval niet DX
Thx my friends
Bedoel je niet die siliconen armbandjes zoals toen een hype was met die gele Lance Armstrong dingen?
  maandag 6 december 2010 @ 21:28:40 #11
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89606790
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef mcwops het volgende:
in ieder geval niet DX
Thx my friends

Zoiets? (Security?)
DinoDirect heeft wel veel leren armbanden.. ik weet niet of je dat bedoelde?
  maandag 6 december 2010 @ 21:30:40 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89606960
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Zoiets? (Security?)
Wat is de diameter van die bandjes? En kun je die ook aantrekken? :')
Ik heb ook altijd de nare gewoontje om elk topic in me heen in een slechte SC te veranderen _O-

Maar die link, daar hebben ze wel kleur en leer idd... :) http://www.dinodirect.com(...)de-currency-EUR.html
  maandag 6 december 2010 @ 21:51:49 #13
128384 mcwops
gat in je glas
pi_89608687
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bedoel je niet die siliconen armbandjes zoals toen een hype was met die gele Lance Armstrong dingen?
[ afbeelding ]
thx maar ik bedoel echt van die dunne leren bandjes die je met een knoopje vastzet. waren er 10 bijelkaar dacht ik. zoe me de pleuris op al die sites. string, bracelet, leather, :?
pi_89609253
Waarom zie ik dit bij mijn orders...
pi_89610458
tvp :D Nog steeds op mijn pakje aan het wachten...
  maandag 6 december 2010 @ 22:25:09 #16
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89611173
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef mcwops het volgende:

[..]

thx maar ik bedoel echt van die dunne leren bandjes die je met een knoopje vastzet. waren er 10 bijelkaar dacht ik. zoe me de pleuris op al die sites. string, bracelet, leather, :?
leather wristband?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 6 december 2010 @ 22:48:07 #17
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_89612880
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Skiet het volgende:
Waarom zie ik dit bij mijn orders...
[ afbeelding ]
Wtf, je ziet gewoon orders van andere klanten staan? :')

Misschien toch voortaan handiger jezelf te registreren met account gegevens Mr: Bull Shit of zo. Chinezen geven toch wel aan van privacy geen kaas te hebben gegeten op deze manier. Zal ook wel lekker beveiligd zijn, de gemiddelde Chinese CMS schat ik zo. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 6 december 2010 @ 22:50:01 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89613002
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wtf, je ziet gewoon orders van andere klanten staan? :')

Misschien toch voortaan handiger jezelf te registreren met account gegevens Mr: Bull Shit of zo. Chinezen geven toch wel aan van privacy geen kaas te hebben gegeten op deze manier. Zal ook wel lekker beveiligd zijn, de gemiddelde Chinese CMS schat ik zo. :')
Hehe, net als die fototjes van je orders.. als je wat nummertjes veranderde kon je ook pakketjes van anderen zien :')
pi_89613408
quote:
Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hehe, net als die fototjes van je orders.. als je wat nummertjes veranderde kon je ook pakketjes van anderen zien :')
lol:')
pi_89615810
Tvp
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:21:51 #22
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_89620484
t is een zaag, meer om iemand zn hoofd er kompleet mee af te halen ipv wurgen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:47:57 #23
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_89620700
heey, android 2.3 is uit, en nu kijken welke tablet dr als eerste "new and improved" uitkomt met gingerbread "on-board"
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_89620719
Welke Tablet onder de 100 euro is het beste? :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 04:48:54 #25
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_89621012
geen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: