Gaan we gewoon heel uitgebreid koken, zijn we morgen pas klaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik net lasagna al op. Nou ja, bijna.
koe en kip tochquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goffer, ik hoopte dat jij dat nog wist
Een studiegenoot van me moest dat overigens welquote:
Oh, dat hebben ze bij mij ook geprobeerd. Didn't workquote:
maar dat gaat voorlopig niet lukken?quote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerBen ik ook wel aan toe
quote:
Als of ik altijd netjes naar hem luisterquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal meneer de dominee niet met je eens zijn.
Als beide partijen willen is er geen probleem in mijn ogenquote:
quote:
ik ben al getrouwdquote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dat helemaal nietwant jij moet eerst trouwen om dat te mogen doen
Vind ie vast goedquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]Puik plan. Dan zullen we mijn onderbuurman eens even wakker houden.
Oplossingsgericht denkenquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan we gewoon heel uitgebreid koken, zijn we morgen pas klaar
quote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat hebben ze bij mij ook geprobeerd. Didn't work
DW is wel veel bij jou he?quote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar dat gaat voorlopig niet lukken?
Je hebt keurig belijdenis gedaan en ja gezegd tegen de kerk, dus je hoort je erna te gedragen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of ik altijd netjes naar hem luister
Das wel heel ergquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me moest dat overigens wel![]()
Hier doen ze ook geen pogingquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat hebben ze bij mij ook geprobeerd. Didn't work
Nee, nu even nietquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar dat gaat voorlopig niet lukken?
Niets mis met seks voordat je getrouwd bent.quote:
Ik bepaal altijd nog zelf hoe ik dingen interpreteerquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt keurig belijdenis gedaan en ja gezegd tegen de kerk, dus je hoort je erna te gedragen.
Harreblaksems, dikso!quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Popstars is disco vanavond
De goeie ouwe tijd
quote:
quote:
ik hoor hetquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Popstars is disco vanavond
De goeie ouwe tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |