Kutquote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey marijke![]()
en hoe was uweren dag?
ik meende er ook geen snars vanquote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan heel graag een mietje.
Eten
Ja hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik wel even aan je tiet zitten?![]()
En ik denken dat ik in jou een intellectuele medestander had gevonden voor een proper en kuis topic.quote:
ja dat ik liever heb dat trev eczeem tussne zijn tenen heeft dan jij op je tiet is wel heelquote:
het ging over wat niet weet wat niet deertquote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? Eczeem?
Niet aanwezig daar, toch? Toch?
rustig beetje uitgeslapen beetje gamenquote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KutMaar komt goed
Hoe was jouw dag dan?
Zullen we samen mietje zijn? Wanneer kookmeet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik meende er ook geen snars van![]()
je hebt me gezien toch? eten![]()
vind je het raarquote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
ga eens niet zo snel. Ik eet een hap en er staan er weer tien te wachten...
quote:Snelste gevulde topics
9.71 posts per minuut - [KSC #2249] Waar we krom liggen van de grappjes
9.63 posts per minuut - [KSC #2250] Iets met eczeem, een douche en een terugtrekkende Trevland
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.34 posts per minuut - [KSC #2174] Tijd om te schakelen
Ja sorry, als ik eenmaal in een geilmodus zit dan kom ik er niet meer uitquote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik denken dat ik in jou een intellectuele medestander had gevonden voor een proper en kuis topic.
Oh echt koken, niet 'koken'.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we samen mietje zijn? Wanneer kookmeet?
OOoooow.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het ging over wat niet weet wat niet deert
En ik had het niet over exceem
Ik wil wel helpen je proberen er uit te halenquote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik eenmaal in een geilmodus zit dan kom ik er niet meer uit
Doe er dan wat aan.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik eenmaal in een geilmodus zit dan kom ik er niet meer uit
Lekker dagje dusquote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
rustig beetje uitgeslapen beetje gamen
DW was nog effekes hier
en nu wacht ik tot mijn zusje arriveert
quote:
Dan ben je niet slim genoeg geweestquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
OOoooow.
Wat niet weet, wat niet deert![]()
![]()
Totdat hij wel blijkbaar toch wel weet.
Mooi tochquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, dit topic gaat ook vereeuwigd worden in Piles Stats.
Jij mag dat helemaal nietquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen je proberen er uit te halen
piles de bever?quote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
denk het ookquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu?quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we samen mietje zijn? Wanneer kookmeet?
Ik offer me wel opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |