PMquote:
quote:
Waarom moet je janken dan?quote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik opgehouden ben met janken bekijk ik wel of ik iets terug stuur.
Om mijn PM.quote:
hier met dat ijs!quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
Mag ik mee janken? Voor de gezelligheid. Met voorkeur met een bak ijs en een film op de bank onder een dekentje.
Je heb gisteren al opquote:
Ben en Jerry's, Cookie Dough?quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
Mag ik mee janken? Voor de gezelligheid. Met voorkeur met een bak ijs en een film op de bank onder een dekentje.
Het is frustrerendquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is wel klaar nu
hoiquote:
Hai.quote:
Ohw, ik dacht dat het wel klaar was nuquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny je bent te sloom voor mij
Niet van mijquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik lust er wel pap van
Nee ik ben nog niet klaar met het kruisverhoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat het wel klaar was nu
Kruisverhoor?quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet klaar met het kruisverhoor
Deze vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar lust ik wel 2 bakken van
jij hoeft mij ook niks te vragen, ik vraag jou watquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kruisverhoor?
Ik heb niet eens wat gevraagd. dan is het toch geen kruisverhoor
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoordquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hoeft mij ook niks te vragen, ik vraag jou wat
Ze wil alles wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoord
Ja ik wil een serieus antwoord want ik ben ook serieusquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoord
maar dat hoor ik te wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze wil alles wetenZe weet zelfs mijn size
Size doesn't matter.quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze wil alles wetenZe weet zelfs mijn size
Ik heb t over kledingquote:
Nergens. Schopje ONZquote:
'gewoon intresse'quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik wil een serieus antwoord want ik ben ook serieus
ja wat nou, dit is een standaard verhoor die in de loop van de tijd bij iedereen wordt afgenomenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat maken ze ons alleen maar wijs.... op de televisie beweerde ze wel anders
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja wat nou, dit is een standaard verhoor die in de loop van de tijd bij iedereen wordt afgenomen
Inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat maken ze ons alleen maar wijs.... op de televisie beweerde ze wel anders
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus een privé slowchat in een slowchat?
2.3 komt binnenkortquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
En hebben de android gebruikers als versie 2.29 geïnstalleerd staan?
No shit. 2.29 is net uit.quote:
Ik draai eeuhmquote:
quote:
Wat komt er nu dan?quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar is Benny nu dan?
ik was nog niet klaar
Ja dat merk je vanzelf wel. wel serieus antwoorden want ik ben ook serieus, als je vragen hebt mag je die uiteraard stellenquote:
Ja ik doe voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Doe je wel een beetje voorzichtig met Benny?
Ik moet een beetje op hem passen
Okequote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik doe voorzichtigik onderwerp hem alleen aan een vragenlijst
HAHAHAHAAHA JE HEB EEN AUTO UPDATE-BANquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn auto-update doet het niet meer, dus ik vergeet telkens dat er nog mensen posten.
Open er een KLB topic overquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn auto-update doet het niet meer, dus ik vergeet telkens dat er nog mensen posten.
Dat is met veel chocolade toch? Er is er ook 1 met banaan chocolade en noten. Die vind ik niet lekker. En de sorbets vind ik ook niets.quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die New York fudge ding is ook lekker
Moet ik je komen klappen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA JE HEB EEN AUTO UPDATE-BAN
quote:
ja ooh die is zo lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is met veel chocolade toch? Er is er ook 1 met banaan chocolade en noten. Die vind ik niet lekker. En de sorbets vind ik ook niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Kusje erop?quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Wat is er?quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik word gewoon knettergek hier![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar waar zit haar knetter?quote:
Ik ook. Ik ben met vijf mensen aan het PM'men.quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik met 2 en ik word al gek, kun je nagaanquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben met vijf mensen aan het PM'men.
Hehehe nu ik verder nadenk...quote:
Grove woorden, Mir.quote:
nou waar zit mijn knetter?quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe nu ik verder nadenk...
quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben met vijf mensen aan het PM'men.
populaire mensen hier.quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik met 2 en ik word al gek, kun je nagaan
Tussen je billenquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou waar zit mijn knetter?
wat is een knetter eigenlijk?
Mijn gesprekken zijn ook niet zo speciaal hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mijn gesprek wat minder spectaculair is... Ik ben nu heel nieuwsgierig
Ze weet nog net neit mijn schoenmaat.quote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mijn gesprek wat minder spectaculair is... Ik ben nu heel nieuwsgierig
Nou voor deze ene keer, ik wil wel antwoord als je terug bentquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er fftjes vantussen... ben over een uurtje weer terug
Kun je wachten CC?
Ik wil ook nog antwoord!quote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er fftjes vantussen... ben over een uurtje weer terug
Kun je wachten CC?
Ik 9quote:
Ik lig dubbel.quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Graseter het volgende:
Hee Bert er zit een cassave in mijn oor!
dat is geen cassave erniequote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Graseter het volgende:
Hee Bert er zit een cassave in mijn oor!
Daarom gaat het er hier ook overquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn gesprekken zijn ook niet zo speciaal hoor
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze weet nog net neit mijn schoenmaat.
quote:
quote:
ja ik ben mysterieus en dat is zo boeiend, de gesprekken op zich zijn niet boeiendquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarom gaat het er hier ook over![]()
[..]
Heb ik wat gemist?
Shit... Ik had mijn andere moeten houdenquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh nu kan ik weer ademen
DOODSVERWENSING BANquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Shit... Ik had mijn andere moeten houden
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Shit... Ik had mijn andere moeten houden
quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Oceanview het volgende:
honkeytonk Doodsverwensing mail maar over 1 maand
Internetheldquote:
Ik nog minder, ik heb niet zoveel coole PM contacten en ik weet niet eens waar het echt over gaat, ik word buiten geslotenquote:
Aaaahw arme jijquote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik nog minder, ik heb niet zoveel coole PM contacten en ik weet niet eens waar het echt over gaat, ik word buiten gesloten
Download de Sims, heb je iets wat op een leven lijkt.quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik nog minder, ik heb niet zoveel coole PM contacten en ik weet niet eens waar het echt over gaat, ik word buiten gesloten
moet ik beginnen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vieze opmerkingen? In deze SC? Nee, dat kan niet
quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Download de Sims, heb je iets wat op een leven lijkt.
ik zei net al ik heb ook niet zoveel PM contacten hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:
Iedereen heeft hier PM contact met elkaar volgens mijquote:Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei net al ik heb ook niet zoveel PM contacten hoor
JeBroer.quote:
Neequote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier PM contact met elkaar volgens mij
PM Orgiequote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier PM contact met elkaar volgens mij
Da's meer dan ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee
Ik maar met 2 personen plus 1 MSN gesprek
Felici!quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
Ik probeer niet te posten, maar nu doe ik het toch om jullie jaloers te maken: http://games.fok.nl/siten(...)w-vegas-prijzen.html
Alleen omdat je ons jaloers probeert te maken, klik ik er gewoon niet op.quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
Ik probeer niet te posten, maar nu doe ik het toch om jullie jaloers te maken: http://games.fok.nl/siten(...)w-vegas-prijzen.html
quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Alleen omdat je ons jaloers probeert te maken, klik ik er gewoon niet op.
Feli.quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
Jewaids.quote:
Graagquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal ik ook maar met jou gaan PMen dan?
Gaat dit over de Fok!verkiezingen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
Hebben jullie al op Graseter gestemd als Dorpsgek?
Er heeft wel iemand op mij gestemd als meest waardevolle user ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
Ja.quote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Gaat dit over de Fok!verkiezingen?
Nee het blijft tong80quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
Iemand heeft op mij gestemd als meest lieve en behulpzame userquote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er heeft wel iemand op mij gestemd als meest waardevolle user ofzo
MAAR IK WIL WINNEN.quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
en hou eens op met die verkiezingen, het is FOK! maar
Dat was vast Remlof die dronken was ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iemand heeft op mij gestemd als meest lieve en behulpzame user
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
Maar die gaan niet winnen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.
honkeytonk en een paar anderen passen ook bij dat rijtje namelijk.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.
Ik heb met remlof bier gedronken, ik heb er zelfs een foto van.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.
oeh.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb met remlof bier gedronken, ik heb er zelfs een foto van.
Weet ik, toen opende je er een topic overquote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ook. En aapjes gekeken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
hoiquote:
En ik kreeg een note.quote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, toen opende je er een topic over
Een positieve mag ik hopen?quote:
Heb je toevallig een link?quote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, toen opende je er een topic over
TAL. Stem op mij als dorpsgek.quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef ElmoFan het volgende:
Hee, graseter, waar ben jij een hele tijd geweest, ik heb je een tijd gemist
quote:
Je kunt ook gewoon msnnen.quote:
ik heb niet de msn van iedereenquote:
nouja lekker dan, waarom meld je dat dan hier?quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet in die van mij, ik ben nog druk bezig:P Maar dat gaat jullie niks aan
Nieuwsgierige reactiesquote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb niet de msn van iedereen
[..]
nouja lekker dan, waarom meld je dat dan hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke is goed.quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
Mijn PM box was de hele middag stil, ik dacht, ik meld het even.
Wie heeft je dan allemaal niet gePM'd?quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
Mijn PM box was de hele middag stil, ik dacht, ik meld het even.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nieuwsgierige reactiesSorry, het is toch een user die onbelangrijk is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik denk het ook, en ik heb fok gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Niet gePM'd? Dat wordt een lange lijst.quote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie heeft je dan allemaal niet gePM'd?
Ik word lekker SAquote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik denk het ook, en ik heb fok gekocht
Jeej! Vertel! Wie dan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet gePM'd? Dat wordt een lange lijst.
Dat bepaal ik, en dan geef ik iedereen die lief tegen mij doet een eigen subforumquote:
Ja, sorry, geen zin om een lange lijst te maken.quote:
Met grote lieve forums bereik je niks in deze wereldquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bepaal ik, en dan geef ik iedereen die lief tegen mij doet een eigen subforumEn dan wordt iedereen mod en wordt het één groot lief forum
Okéquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, sorry, geen zin om een lange lijst te maken.
Wel, dan nemen wij geenstijl, bokt, anime en 4 chan over en dan heers ik over het internetquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met grote lieve forums bereik je niks in deze wereld
waarom zou je bokt over willen nemenquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel, dan nemen wij geenstijl, bokt, anime en 4 chan over en dan heers ik over het internet
Paard subforum! Waar ze over die mooie koppen, poten en konten van paarden kunnen praten!quote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je bokt over willen nemen
dat gaat alleen maar over paarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Paard subforum! Waar ze over die mooie koppen, poten en konten van paarden kunnen praten!praat je niet liever over het menselijk ras?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nee, ik ben een paardenneukerquote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
praat je niet liever over het menselijk ras?
Afblijvenquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel, dan nemen wij geenstijl, bokt, anime en 4 chan over en dan heers ik over het internet
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij moet echt levenslessen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Dit doe ik nooit in het echt, in het echt ben ik een hartstikke goed vriendje en een hardwerkende slimme sportmanquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij moet echt levenslessen krijgen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had het over het animewolkenforum, dat weet je, hé?quote:"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
waarom geloof ik dit niet?quote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit doe ik nooit in het echt, in het echt ben ik een hartstikke goed vriendje en een hardwerkende slimme sportmanIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Wat geloof je er niet aan? Ik ben laatst nog in dit pokke weer naar haar toe gefietst (in de avond/nacht) en toen mocht ze hier slapen omdat ze thuis problemen had. En toen ben ik naast haar (op de grond) in slaap gevallenquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom geloof ik dit niet?![]()
Het is echt waar![]()
![]()
Oke ik geloof je, je ziet er ook wel lief uit hoor, ik zat je maar te pesten dat je eruit zag als een mooiboyquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat geloof je er niet aan? Ik ben laatst nog in dit pokke weer naar haar toe gefietst (in de avond/nacht) en toen mocht ze hier slapen omdat ze thuis problemen had. En toen ben ik naast haar (op de grond) in slaap gevallen![]()
Het is echt waar
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Jij bent stomquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik geloof je, je ziet er ook wel lief uit hoor, ik zat je maar te pesten dat je eruit zag als een mooiboyJe wilt serieus niet weten wat ik allemaal voor haar over heb, en hoe hard ik werk, en hoe tof ik ben
![]()
Jaja, haha, edit, weet ik![]()
![]()
jezus jij weet ook niet wat je wilt he, ben ik een keer lief zeg je weer dat ik stom benquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent stomJe wilt serieus niet weten wat ik allemaal voor haar over heb, en hoe hard ik werk, en hoe tof ik ben
![]()
Jaja, haha, edit, weet ik![]()
Stiekem ben je wel liefquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jezus jij weet ook niet wat je wilt he, ben ik een keer lief zeg je weer dat ik stom ben![]()
![]()
Stiekem word ik later de vader van je 2 kinderen. Dan noemen we die Peter en Alber, en dan laat ik mijn achternaam veranderen in Nus. En dan heten onze kinderen P.nus en A.nusquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je wordt de man van mijn 2 kinderen? dat klopt niet helemaal volgens mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stiekem word ik later de man van je 2 kinderen. Dan noemen we Peter en Alber, en dan laat ik mijn achternaam veranderen in Nus. En dan heten onze kinderen P.nus en A.nus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat klopt er dan niet aan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je wordt de man van mijn 2 kinderen? dat klopt niet helemaal volgens mij![]()
als ik kinderen heb ben jij in de 20,quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik kinderen heb ben jij in de 20,Jij bent maar 1 jaar ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck. Dat was verkeerd; "De man van je 2 kinderen" moet "de vader van je 2 kinderen" zijnquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilt met mijn kinderen trouwen zeg je net![]()
![]()
![]()
hehe ben je er achter?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Fuck. Dat was verkeerd; "De man van je 2 kinderen" moet "de vader van je 2 kinderen" zijn![]()
Wasberenquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb PB in mijn UI![]()
ZO nu gaat dit topic weer over beren![]()
![]()
PB=Pedobearquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb PB in mijn UI![]()
ZO nu gaat dit topic weer over beren
PB=Penisbaard
Penisbaard=Pedobear?![]()
wel, anders heten ze wel wasdieren ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wasberen zijn geen echte beren![]()
Graseter als Dorpsgek.quote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PB=Pedobear
PB=Penisbaard
Penisbaard=Pedobear?![]()
Ja Peners valt op meisjes van maximaal 4quote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PB=Pedobear
PB=Penisbaard
Penisbaard=Pedobear?
ik op mijn laatste vraag en niet vaag doen, ik weet je te vindenquote:
Ik wil ook antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het lijkt wel zo dat als ik op antwoorden vraag iBenny ervandoor gaat
Heul nietquote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
het lijkt wel zo dat als ik op antwoorden vraag iBenny ervandoor gaat![]()
![]()
hoezo niet?????????????????????quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
Oceanview zien we komende 2 dagen niet meerIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Jup, alleen heet ie Jimmy.. omdat dat het eerste is wat ik krijg te zien.quote:"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, even een slotje.
Een topic vol baggerusers. Ideaal om eens even uitgebreid wat ph's te bekijken, notes te plaatsen, en bans aan te vragen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik nog steeds nieuwsgierig hoe ze zo snel screenshotten.quote:"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu ben ik nog steeds nieuwsgierig hoe ze zo snel screenshotten.![]()
![]()
Ik durf die racerkb niet te DMen.quote:hoiquote:
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
waarom zou je dat doen dan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik durf die racerkb niet te DMen.
[..]
hoiIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Omdat banaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen dan?Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Om te vragen hoe het zit met dat supersnel screenshotten?quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen dan?"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
owja sorry zat niet op te lettenquote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Om te vragen hoe het zit met dat supersnel screenshotten?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: